Show your shine!

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » do 20 mar 2014, 08:51

N!jntje schreef:hmmm... soms wil ik wel eens foto's plaatsen van de poetsklussen die ik zo nu en dan heb :oops: Alleen ivm privacy van klanten/kentekens enz doe ik het eigenlijk nooit....
En daarbij ben ik altijd te lui om voor én na foto's te maken :oops:
om toch een klein ideetje te geven van een paar auto's die ik heb gedaan...

Afbeelding
Gewoon even een magneet plaatje laten maken met de naam van je bedrijf erop. Kun je die op het kenteken doen als je een foto wilt maken. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Show your shine!

Bericht door N!jntje » do 20 mar 2014, 09:35

Inge schreef:Gave rides - met een toppie resultaat. Vind vooral de rode classic erg mooi.
Dat was toch zeker een leuk autootje om te doen :) Vergde wel wat extra moeite ivm de "open" auto. Je kon hem wel dichtmaken, maar dan werd alles nog steeds nat/vies. De eigenaar van deze Super7 was iniedergeval super blij met het eindresultaat :D Hij had hem (bijna)nieuw gekocht en toen had de lak minder diepte en glans dan wanneer ik ermee klaar was :D Swirlvrij en zonder krassen ging die weer terug in zn garage 8-)
Gewoon even een magneet plaatje laten maken met de naam van je bedrijf erop. Kun je die op het kenteken doen als je een foto wilt maken.
Welk bedrijf tom? :P Alles wat ik doe is voor drbij en voor de hobby. Daardoor blijft het ook betaalbaar voor anderen ;) Meestal als mensen mn prijzen horen dan willen ze niet meer zelf aan de gang gaan :roll: Het enige wat ik vraag is een vergoeding per uur die toch wel heel laag ligt als je het gaat vergelijken met de meeste anderen. Producten daar betaald men de inkoopsprijs in verbruik voor ;) Auto op locatie poetsen kan natuurlijk ook :P Het enige waar mensen vaak van schrikken dat zijn de uren die ik aan 1 auto kwijt ben, terwijl ze zelf zien dat ik altijd keihard doorbuffel :lol:
Zo genoeg reclame :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » do 20 mar 2014, 09:58

Of je zet je naam er op of gewoon een blanco iets maar iets dat je even voor de nummerplaat kunt hangen waardoor je gewoon foto's kunt maken. Kun je een mooie portfolio aanmaken. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Show your shine!

Bericht door Inge » do 20 mar 2014, 16:04

Ik weet in ieder geval waar ik terecht kan mocht ik het ooit zelf niet kunnen of advies nodig heb. :D
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » do 20 mar 2014, 16:56

Altijd fijn om te weten. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Show your shine!

Bericht door N!jntje » do 20 mar 2014, 18:22

Inge schreef:Ik weet in ieder geval waar ik terecht kan mocht ik het ooit zelf niet kunnen of advies nodig heb. :D
Haha Inge
:D
Ik heb redelijk wat producten in mn kast staan... en heb ook al meerdere producten getest van vrienden ;) Daardoor is mn kennis wat betreft poetsspullen redelijk goed (al zeg ik het zelf). Mijn stappenplan voor iedere auto is anders. Het enige wat hetzelfde blijft dat zijn de polijstproducten, maarja dat is weer te ondervangen met mn verschillende polijstschijven :P Monello doet zn werk goed en is in principe geschikt voor alle lakken dusja...
Ik heb mezelf voorgenomen om me niet tevele bezig te houden om hele stappenplannen uit te schrijven... Hier gaat teveel tijd inzitten zeg maar... Andere fora wel gedaan. Wanneer er vragen zijn dan heb ik meestal geen probleem om te antwoorden.

(tenzij mensen met vragen komen die al gesteld zijn/beantwoord zijn, want dat gebeurt de laatste tijd wat teveel over de pm)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Show your shine!

Bericht door Inge » vr 21 mar 2014, 06:57

Hey Nijntje,

Hier de kast ook vol staan met poetsproducten - voornamelijk AF, PB, Carpro. De dap 900 v2 ligt er bij met DJ fin schijven, setje Scholl spider schijven en Mothers, Scholl en sample Wolff''s polish.

Van de zomer (of mei vakantie) weer eens oefenen met de dap - heb hem nu 1 keer gebruikt met de mothers compound maar die is te licht voor onze lakken vandaar de overstap op Scholl op AD.nl en aan Wolff's kon ik voordelig komen dus altijd leuk om uit te proberen. Hoop deze keer alle swirls weg te krijgen.

Stappenplannen ed lees ik op het oa carclean forum - hier lees ik mee sinds ik de Go heb.

Mocht je een keer Mother's, Scholl of Wolff's willen uitproberen - je weet me te vinden.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Show your shine!

Bericht door N!jntje » za 22 mar 2014, 17:53

Vandaag druk bezig geweest met de golf variant van mn vader en de golf cabrio van mn moeder :D

"Beading shot"
http://instagram.com/p/l2ibIsLrI5/#

(irritant dat altijd foto's te groot zijn...)

( Wilt nog steeds niet Tom: Het was onmogelijk om de afmeting van de afbeelding te bepalen.)
Laatst gewijzigd door N!jntje op za 22 mar 2014, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » za 22 mar 2014, 17:57

N!jntje schreef:
(irritant dat altijd foto's te groot zijn...)
Zou je het nog eens willen proberen? ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Show your shine!

Bericht door Groovejunk » ma 24 mar 2014, 13:54

Heb je een resizer ingebouwd nu dan?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » ma 24 mar 2014, 14:56

Die stond al aan maar ik heb de maximale grootte van de afbeeldingen verhoogd. Het zou nu dus goed moeten gaan. Maar volgens mij zit het probleem van Nijntje niet in dit forum maar in de bron. Ik krijg het namelijk ook op geen enkel forum voor elkaar een instagram foto te plaatsen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Show your shine!

Bericht door GuidoUp » za 12 apr 2014, 13:48

eeeeiindelijk
vandaag de auto klaar en schoon gemaakt voor BOTS7 morgen :)
ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest :shock:

ik heb de auto eerst goed gepoetst met turtle auto shampoo....
Afbeelding

toen snel de auto de garage ingereden en daar gedroogd... :mrgreen:

daarna heb ik de auto gewaxt met motip wax...
ik zag deze wax bij heuts (automaterialen zaak) en ik dacht hmz probeer het eens
Afbeelding
ik moet zeggen... WOUW!!!! super spul....
met doek aanbrengen en met een microvezel doek afhalen... en het werkt perfect!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de ramen doe ik altijd met dasty ramen reiniger... 2 euro bij de wibra.. werkt perfect..!!
Afbeelding

Afbeelding

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
:violin:
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » za 12 apr 2014, 13:52

Netjes! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Show your shine!

Bericht door GuidoUp » za 12 apr 2014, 20:10

Thnx Tom.... Ben helemaal klaar voor bots
Henri met de rode Up komt ook
Die met witte velgen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door Tom Westendorp » za 12 apr 2014, 21:36

GuidoUp schreef:Thnx Tom.... Ben helemaal klaar voor bots
Henri met de rode Up komt ook
Die met witte velgen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ben er ook.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Show your shine!

Bericht door GuidoUp » za 12 apr 2014, 22:02

Misschien contact houden via fb chat... Om elkaar daar te treffen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Show your shine!

Bericht door henri » za 12 apr 2014, 22:34

GuidoUp schreef: Henri met de rode Up komt ook
In mijn geval is het geen Show Your Shine :eusa-shhh: Ik had ff andere prioriteiten boven een schone Up.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Show your shine!

Bericht door GuidoUp » zo 13 apr 2014, 10:00

Yesssss Henri spot en check haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
richardm35
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 09:27

Re: Show your shine!

Bericht door richardm35 » ma 21 apr 2014, 22:44

Eergisteren gewassen en gewaxt vandaag regen en gelijk het effectAfbeeldingw


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gebruikersavatar
richardm35
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 09:27

Re: Show your shine!

Bericht door richardm35 » ma 21 apr 2014, 22:45

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Plaats reactie