Upgrades voor model 2018

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Thommygun
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: do 16 jul 2015, 19:35

Upgrades voor model 2018

Bericht door Thommygun » ma 27 nov 2017, 21:52

Beste forumleden,

Al jaren had ik een oog op de up!/mii/citigo. Na al die jaren heb ik rond augustus een citigo geleased bij Noordhoek. Nu kan ik niet wachten mijzelf en mijn auto volledig te introduceren, maar ik wacht nog op een aantal upgrades...

Sinds de productie van het originele model (sinds 2012 geloof ik), zijn er vele DIYs gekomen om gebreken op te lossen. In het nieuwe model, lijkt er heel veel te zijn verbeterd! Alle gebreken die bij mij bekend waren was het ontbreken van automatische verlichting, raambediening voor beide ramen, kofferbakverlichting, hoedenplanktouwtje en aparte binnenverlichting passagier en rijder.

Nou heeft elk gebrek een andere waarde voor mij, maar lijken ze allemaal te zijn opgelost in mijn 2018 model...

Ik zit te kijken wat ik allemaal aan de auto kan doen. Het is een simpel 60 PK modelletje, en het feit dat het een leasebak(je) is limiteert ook mijn opties, maar ik houd van knutselen. Het liefst gooi ik er lichtmetalen velgen onder, maar voor een lease auto doe ik dat liever niet. Verder zat ik zelf te denken aan LED verlichting voor mijn koplampen.

Ik word verder werkelijk gek van al het stof op het glanzende dashboard :shock: . Ik haal regelmatig er een doekje overheen voordat ik ga rijden. Ik was er van bewust dat dit een "probleem" kon zijn, maar toch heb ik graag een handige oplossing. Ik had het idee een wrap erover te doen. Carbon of gewoon mat, dat maakt me niet uit. Ik vraag mij af wat het zou doen met het dashboard...

Ik wil niet over twee jaar de glans ermee aftrekken :D

Heeft iemand nog suggesties om aan te passen aan de auto?

Met vriendelijke groet,

Thom