Onderdelen Up vragen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Onderdelen Up vragen

Bericht door N!jntje » zo 17 jun 2012, 11:12

Hallo Up eigenaren!,
Ik rij nu vanaf mn 18e een polo. En ik zit met het idee om toch maar over te gaan naar wat nieuws. Mijn polo is een hoop aan verbouwd. En hier zitten ook wat onderdelen op die ik misschien over wil zetten! En jullie kunnen mss voor mij wat vragen beantwoorden.

Pedalen: Ik heb een R32 pedalenset. En deze is gemaakt voor de pedalen van een polo 6n(2). Is iemand wetende of dit gewoon past?
Xenon: Wat voor fitting zit er in de UP? Dit aangezien ik een Pilot Xenon set heb
US-modules: Kun je makkelijk bij de knipperlichten komen bij vervangen? (headlights)
Antenne: Is er ook een Up variant te verkrijgen zonder de antenne op het dak?
Kenteken voorkant: Zijn deze gaten al voorgeboord? Of word dit gedaan voor het klaarmaken van de auto @ dealer?
Kenteken achterkant: Is de verlichting met of zonder Can bus? En welke fitting zit hierin?
Hemelverlichting binnenkant: Wat voor fitting is dit?
Velgen: 16 of 17 inch? (platte/getrokken bandjes komen erop)
14 inch winter: Gaat dit passen? Of gaat dat niet met de bakverhouding? is wel 14 inch en 60 hoog
RCD radio: Als ik er 1 haal is het voor mij niet noodzakelijk om een RCD bij te nemen. Maar nou zag ik bij de dealer dat wanneer hij zonder RCD word geleverd... dat dat vakje voor de radio dezelfde kleur krijgt als het dashboard. En dus niet Hoogglans in kleur. Maar is dat vakje in kleur te verkrijgen?
Dash inzet: Als de buitenkant zwart is... is de binnenkant dan in het hoogglans wit op het dash te bestellen?
Ik hoop dat jullie mij van wat antwoorden kunnen voorzien.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Onderdelen Up vragen

Bericht door Up-Jury » zo 17 jun 2012, 11:50

Ik zou zeggen gebruik de "zoek optie" rechts boven in het forum blad want er zijn veel van je vragen al beantwoord in topics.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Onderdelen Up vragen

Bericht door Ron UP » zo 17 jun 2012, 12:33

Inderdaad ja......is ook handiger om 1 vraag tegelijk te stellen, anders word t zoon zooitje :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

GuidoUppie
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 13:39

Re: Onderdelen Up vragen

Bericht door GuidoUppie » zo 17 jun 2012, 16:36

Als je.je up ook.wilt tunen.. Zoals.ik.. Nog even wachten.. Carfantasy komt met tuning.seizoen 2013 2014 met nieuwe tuning parts uit... O.a. Met een schroefset..
Www.carfantasy.nl

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Onderdelen Up vragen

Bericht door Tom Westendorp » zo 17 jun 2012, 19:28

Dat zijn inderdaad wel erg veelvragen. Het meeste is te vinden via de zoekfunctie.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie