Transformatie van mijn witte UP!

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
BartUp!
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 10 mei 2017, 22:36
Locatie: Eindhoven

Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door BartUp! » wo 19 jul 2017, 15:42

Hallo allemaal,

Aangezien ik de UP! na een aantal aanpassingen alsnog zo origineel mogelijk eruit wilde laten zien heb ik de aanpassingen redelijk neutraal gehouden. Hieronder zijn helemaal bovenaan twee foto's te zien hoe de auto origineel was en daaronder overige foto's hoe hij nu is.
Doordat ik zelf qua werk veel met belettering doe heb ik zelf voornamelijk dingen met folie uitgevoerd.

De volgende dingen heb ik aangepast;
- Deel onderaan de voorbumper hoogglans zwart gewrapt (midden)
- Deel onderaan de achterbumper hoogglans zwart gewrapt (midden)
- Antennespriet vervangen voor een haaienvin antenne welke ik in de kleur van de auto heb laten spuiten
- Zijruitjes getint met 20% privacy glass folie (achterruit bewust niet geplakt aangezien ik dit in het donker vervelend vind)
- Wieldoppen gewrapt met chrome en hoogglans zwarte folie (geen behoefte aan velgen van een paar honderd euro op het moment)
- Originele UP! logo gesneden en op het dak geplakt in hoogglans zwarte folie
- Stuurwiel voorzien van enkele hoogglans zwarte delen met folie
- Spiegels wit gewrapt
- Handvaten wit gewrapt

Origineel:
Afbeelding
Afbeelding

Aanpassingen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Benieuwd naar jullie meningen!
't leven is geen krentenbol. | http://www.bovenbelettering.ml" onclick="window.open(this.href);return false; (ja, ml ;-))

Gebruikersavatar
FUP!
Forum newbie
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 10:59

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door FUP! » wo 19 jul 2017, 17:22

Ziet er goed uit! Alleen wieldoppen vind ik persoonlijk minder. Maargoed, heb ze zelf in de schuur gegooid omdat ik ze sowieso niet mooi vind.
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38

Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey

Gebruikersavatar
BartUp!
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 10 mei 2017, 22:36
Locatie: Eindhoven

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door BartUp! » wo 19 jul 2017, 17:56

FUP! schreef:Ziet er goed uit! Alleen wieldoppen vind ik persoonlijk minder. Maargoed, heb ze zelf in de schuur gegooid omdat ik ze sowieso niet mooi vind.
Momenteel helaas niet het vermogen om een set velgen te kopen die me bevalt (ben nogal kieskeurig wat betreft velgen), vandaar de wieldoppen die opgedirkt zijn naar wat anders haha. Thanks voor je reactie!
't leven is geen krentenbol. | http://www.bovenbelettering.ml" onclick="window.open(this.href);return false; (ja, ml ;-))

vinie
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 29 jan 2017, 14:39

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door vinie » wo 19 jul 2017, 20:00

leuk! Ik zou zelf ook niet zo snel die wieldoppen aanpassen, maar ik heb zelf ook het budget niet voor nieuwe. Dus ik snap het wel ja.
Wat ik wel vreemd vind is dat de handvatten standaard zwart waren? Dit ken ik nog niet.

Het leukste vind ik nog dat mensen gewoon doen wat ze leuk vinden, en niet 'de rest' willen volgen. Lekker origineel !

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door blastaway » do 20 jul 2017, 07:53

Heb je leuk gedaan!
De wieldopen zou ik plastidippen. Ik heb ze op een Golf 6 ooit wit gedipt en zag heel gaaf uit.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

Gebruikersavatar
FUP!
Forum newbie
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 10:59

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door FUP! » do 20 jul 2017, 08:08

BartUp! schreef:
FUP! schreef:Ziet er goed uit! Alleen wieldoppen vind ik persoonlijk minder. Maargoed, heb ze zelf in de schuur gegooid omdat ik ze sowieso niet mooi vind.
Momenteel helaas niet het vermogen om een set velgen te kopen die me bevalt (ben nogal kieskeurig wat betreft velgen), vandaar de wieldoppen die opgedirkt zijn naar wat anders haha. Thanks voor je reactie!
Zelfde geldt voor mij hoor, ben ook heel kieskeurig wat betreft velgen, Vind gewoon weinig mooi, en wat ik wel mooi vind kost meteen 2k. En zoals Vinie zegt, gewoon lekker de auto je eigen maken!
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38

Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey

Gebruikersavatar
BartUp!
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 10 mei 2017, 22:36
Locatie: Eindhoven

Re: Transformatie van mijn witte UP!

Bericht door BartUp! » do 20 jul 2017, 13:31

FUP! schreef:Zelfde geldt voor mij hoor, ben ook heel kieskeurig wat betreft velgen, Vind gewoon weinig mooi, en wat ik wel mooi vind kost meteen 2k. En zoals Vinie zegt, gewoon lekker de auto je eigen maken!
Bij mij is het zo dat ik enorm veel velgen mooi vind (zelfs de goedekopere setjes), maar zodra ze onder de wagen staan vind ik ze er niet bij passen. We zien het allemaal vanzelf wel wat ik eventueel tegenkom :)
't leven is geen krentenbol. | http://www.bovenbelettering.ml" onclick="window.open(this.href);return false; (ja, ml ;-))

Plaats reactie