Led achterlichtunit Volkswagen Up

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Cowboydre
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 24 apr 2017, 16:28

Led achterlichtunit Volkswagen Up

Bericht door Cowboydre » vr 07 jul 2017, 22:57

Beste Mede forumleden.

Ik ben Andre en ben sinds Februari 2017 in bezit van een zwarte Volkswagen High Up 75pk. Na wat kleine aanpassingen is het nu de beurt aan de achterlichten.

Via via , kwam ik na lang zoeken op een mooie site terecht die LED achterlicht units aanbieden voor de VW UP. (zie url)
http://produto.mercadolivre.com.br/MLB- ... omenda-_JM" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft er iemand ervaring met het bestellen in het buitenland van zulk soort verlichtings units? Of zijn er meer mede forumleden die dit ook wel zien zitten, zodat we gezamelijk een aantal units kunnen bestellen? (mijn Portugees is niet heel erg goed en weet niet zo goed hoe ze eventueel te bestellen zijn)

Laat vooral jullie mening horen.

groet Andre

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Led achterlichtunit Volkswagen Up

Bericht door arnout84 » za 08 jul 2017, 14:11

Wordt een dure met bestellen, verzendkosten en invoerkosten etc. Vind je de LED aftermarket achterlichten niet mooi dan?

Cowboydre
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 24 apr 2017, 16:28

Re: Led achterlichtunit Volkswagen Up

Bericht door Cowboydre » wo 12 jul 2017, 20:10

Opzich vallen de kosten voor de lichten nog wel mee (rond de €170,- euro, verzenden en invoeren weet ik (nog geen prijs van)
De aftermarket led verlichting vind ik wel redelijk mooi, maar komt een beetje "iel" over (niet robuust). Bovendien zit er bij een niet nader te noemen tuning bedrijf een levertijd van meer dan 12 weken op.(ik had ze namelijk besteld, maar konden voorlopig niet geleverd worden). De lichten die ik op de site in Brazilie heb gezien zijn gewoon erg mooi, maar weet ook niet of ze voldoen aan de Nederlandse/Europese eisen.

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Led achterlichtunit Volkswagen Up

Bericht door arnout84 » do 13 jul 2017, 04:34

Cowboydre schreef:Opzich vallen de kosten voor de lichten nog wel mee (rond de €170,- euro, verzenden en invoeren weet ik (nog geen prijs van)
De aftermarket led verlichting vind ik wel redelijk mooi, maar komt een beetje "iel" over (niet robuust). Bovendien zit er bij een niet nader te noemen tuning bedrijf een levertijd van meer dan 12 weken op.(ik had ze namelijk besteld, maar konden voorlopig niet geleverd worden). De lichten die ik op de site in Brazilie heb gezien zijn gewoon erg mooi, maar weet ook niet of ze voldoen aan de Nederlandse/Europese eisen.
Autostyle? Ik heb nog een set nieuwe LED achterlichten liggen maar ben er nog niet over uit of ik ze ga monteren.

Plaats reactie