Decorinleg eraf?

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Decorinleg eraf?

Bericht door Up'ndown » wo 18 apr 2012, 20:16

Hallo,

Weet iemand of het decorinleg makkelijk los te halen is? Ik zit er namelijk aan te denken om deze over te laten spuiten in candywhite. Dan zou m'n Up! helemaal af zijn.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door RonaldNL » wo 18 apr 2012, 22:11

Makkelijk kun je vergeten het losse decorinleg (wist ik ook niet) schijnt gelast (kunstoflassen dus :0 ) te zijn aan de rest dus vraag ff Henri hier die heeft het gedaan met de zijne..

Ik zou er niet aan beginnen iig kost hoop duiten weer iig had je beter highup kunnen nemen en kiezen toch ??
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door Piedro » wo 18 apr 2012, 22:13

Hier zie je een foto van de expert op dit gebied... schrik niet ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

GuidoBerg
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: za 14 apr 2012, 10:00

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door GuidoBerg » wo 18 apr 2012, 22:16

bespraar je een hoop troep.. koop een bus plastidip.. in de betreffende kleur en.spuit het.. kijk op onternet of youtube.. staan genoeg filmpjes van het.resultaat en hoe je het moet doen

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door RoyVisser » wo 18 apr 2012, 22:24

Is Wrappen in folie niet een optie?
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door henri » do 19 apr 2012, 06:37

Plastidip of wrappen is de meest eenvoudige optie. Wil je het supernetjes hebben, dus ook om de ventilatieroosters e.d., dan moet je ff je dashboard demonteren en naar een professionele spuiter brengen.

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door Up'ndown » do 19 apr 2012, 18:00

RonaldNL schreef:Makkelijk kun je vergeten het losse decorinleg (wist ik ook niet) schijnt gelast (kunstoflassen dus :0 ) te zijn aan de rest dus vraag ff Henri hier die heeft het gedaan met de zijne..

Ik zou er niet aan beginnen iig kost hoop duiten weer iig had je beter highup kunnen nemen en kiezen toch ??
Ik heb een High up, en de keuze bestond uit zwart (wat het is geworden), grijs of rood. Candywhite is niet leverbaar op een candywhite high up

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Decorinleg eraf?

Bericht door Up'ndown » do 19 apr 2012, 18:01

henri schreef:Plastidip of wrappen is de meest eenvoudige optie. Wil je het supernetjes hebben, dus ook om de ventilatieroosters e.d., dan moet je ff je dashboard demonteren en naar een professionele spuiter brengen.
thanks, wellicht dat ik 1 van de opties ga proberen!

Plaats reactie