Het grote sportuitlaat topic.

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
DylanvD
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: di 21 jul 2015, 20:24

Re: Het grote sportuitlaat topic.

Bericht door DylanvD » zo 13 mar 2016, 16:18

Mijn Up! Is daar ook geweest, ben aanwezig bij de Lupo/Arosa/Mii/Up/Citigo meeting.
https://youtu.be/_duVA5PhI9U" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsja de 1 vind het te hard en de ander vind het wel meevallen, het geeft een mooi zwaar geluid met geroffel als je t gas loslaat.
Bij mij zitten er nu 2 Low Sound dempers onder, zodat je een mooi zwaarder geluid krijg.
Ze hebben een ruime keuze uit demper/sierstukken zo valt er voor iedereen iets moois te maken met een gewenst geluid.
Omdat het een 1.0 is krijg je sneller een hard/zwaar geluid.
Dit duurt +- 4 uurtjes en ze kunnen je evt afzetten in het centrum en bellen als ze klaar zijn.

Gr dylan

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het grote sportuitlaat topic.

Bericht door Tom Westendorp » zo 13 mar 2016, 19:23

jaappie schreef:
Petrolhead Tom schreef:Ramair met een siliconen bocht en een stukje alu. Let wel even op met dat geluid van die uitlaat. De eigenaar heeft er nog een demper bij tussen laten zetten omdat het geluid te hard was. ;)

Tom waar heb jij de silkconen bocht en de alu pijp besteld?
Gewoon via Ebay, via de zoekfunctie is wel terug te halen wat ik precies besteld heb. ;)

@Dylan, ik vind het geluid echt helemaal te gek. Maar met 30k per jaar vind ik het toch ook wel prettig dat het niet te hard is omdat ik dan mijn betere helft niet meer meekrijg. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Seat Mii Turbo
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 22 apr 2016, 09:24

Re: Het grote sportuitlaat topic.

Bericht door Seat Mii Turbo » vr 22 apr 2016, 11:01

wat kost dit nou om dit onder je auto te gooien ?

En hoor je de uitlaat ook goed bij 2.000 touren
Seat Mii/VAG Upgrade 83 PK/ Sound Upgrade

Jv2001
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 28 jun 2023, 11:39

Re: Het grote sportuitlaat topic.

Bericht door Jv2001 » wo 28 jun 2023, 11:54

Onder de rode mii die ik heb aangeschaft ligt volgens de vorige eigenaar een middendemper van een golf 1. Maargoed, deze dempt nu bijna niet en het gaat me veel te hard (na een snelle meting 78DB). Nu ga ik deze komende week laten wisselen met voorlopig de originele demper, maar eigenlijk wil ik iets sportievers. Bovendien heb ik ook een klein budget aangezien ik nog druk ben met studeren en binnenkort uit huis ga. Iemand een idee iver een demper die geschikt is? Ik zag zelf dempers van een peugeot 206 gti en een golf 7 gti langskomen, maar ik heb geen verstand van eventuele problemen met het überhaupt passen onder de auto, en het geluid wat hier bij komt kijken. Iemand die dit wel heeft?

Hier een linkje van een video van het geluid nu:

https://youtube.com/shorts/DQq_QK4XFJ4?feature=share

Jv2001
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 28 jun 2023, 11:39

Re: Het grote sportuitlaat topic.

Bericht door Jv2001 » wo 28 jun 2023, 12:47

Overigens kan ik vanmiddag een middendemper van een polo gti uit 2015 ophalen. Iemand hier een idee over?

Plaats reactie