Keuze interieur citigo

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Keuze interieur citigo

Bericht door pvaken » wo 11 jul 2012, 17:47

Afgelopen zaterdag een Citigo tour besteld.
Hierbij hadden we de keuze tussen 2 verschillende interieurs, zwart en zwart / ivoor.

Afbeelding

Aan de ene kant is het zwarte interieur altijd goed, zeker aangezien de auto zelf ook zwart is.
Aan de andere kant vind ik het interieur met ivoor erin ook wel chique staan en iets wat niet iedereen kiest.
We kunnen de configuratie nog 3 weken voor de productie datum wijzigen, maar we twijfelen nog een beetje.

Iemand een voorkeur voor een van de twee, of andere ideeen welke een keuze kunnen vergemakkelijken ?

Tnx voor de reacties.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Keuze interieur citigo

Bericht door dubbel-UP! » wo 11 jul 2012, 18:39

Ga voor de optie welke jezelf het mooiste vindt, voor een ander (en de inruilwaarde) hoef je het niet te laten.....

Hebben we ook met een UP! gedaan, wit met rood interieur. Lijkt besmettelijk, maar de ervaring is dat dat reuze meevalt.
Er zijn dealers die menen te moeten melden dat die combinaties een lagere inruilwaarde hebben. Boeie..............
Als je inruilt heb je altijd net de foute kleur......

Ga voor je geliefde kombinatie! ;)
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Keuze interieur citigo

Bericht door Piedro » wo 11 jul 2012, 19:37

Inderdaad kiezen wat je zélf mooi vindt, wij hoeven er niet tegenaan te kijken ;)

Bij zwart vind ik dat ivoor wel goed staan, kijk maar eens naar dit filmpje:


Echter wel iets wat ik in het echt zou willen zien. Bij andere lakkleuren vind ik het niet altijd even geslaagd, zoals bij mijn zilvergrijze. Zelf ben ik dus gewoon voor het zwarte interieur gegaan. Weet niet of je (wel eens) kleine kinderen achterin hebt zitten? Schoenzolen lijken mij niet zulke goede vriendjes met de achterkant van deze stoelen...

Edit:
Oh, wacht... die in het filmpje is een Elegance, dus net wat andere stoelbekleding. Maar het gaat om het idee 8-)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: Keuze interieur citigo

Bericht door pvaken » wo 11 jul 2012, 19:52

Piedro schreef:Inderdaad kiezen wat je zélf mooi vindt, wij hoeven er niet tegenaan te kijken ;)

Bij zwart vind ik dat ivoor wel goed staan, kijk maar eens naar dit filmpje:


Echter wel iets wat ik in het echt zou willen zien. Bij andere lakkleuren vind ik het niet altijd even geslaagd, zoals bij mijn zilvergrijze. Zelf ben ik dus gewoon voor het zwarte interieur gegaan. Weet niet of je (wel eens) kleine kinderen achterin hebt zitten? Schoenzolen lijken mij niet zulke goede vriendjes met de achterkant van deze stoelen...

Edit:
Oh, wacht... die in het filmpje is een Elegance, dus net wat andere stoelbekleding. Maar het gaat om het idee 8-)
Tnx voor het filmpje, geeft inderdaad een goed beeld van hoe het eruit kan zien.
Voornaamste verschil tussen de elegance en de ambition is dat de deuren bij de ambtion ook zwart zijn.
Wat ik persoonlijk mooi vindt in de elegance (het contrast bij de deuren) heeft de ambition dus niet.
Erg lastig, toch nog maar even bij de dealer langs om te kijken, volgens mij had hij een zwarte ambition staan met zwart / ivoren interier.
In real life kijken gaat toch beter dan via de PC.

Overigens wel hele dikke velgen op het filmpje en ben ook erg benieuwd naar die metallic lijsten op kofferbak en portieren, maakt de auto net wat meer af vind ik.
Ik zie ze nog niet bij de accesoires staan, zal wel een leuke duit centen gaan kosten gok ik.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Keuze interieur citigo

Bericht door Piedro » wo 11 jul 2012, 20:55

Ah, inderdaad, er zijn nog iets meer verschillen dan alleen de stoelbekleding. En nu ik het zo eens bekijk, is de achterzijde van deze stoelen in de Ambition/Tour misschien juist wél zwart?

Mooie velgen inderdaad. Ik heb begrepen dat er na de zomer meer accessoires beschikbaar komen.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie