Bluetooth probleem

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!

Bluetooth probleem

door sandraaa » wo 03 mei 2017, 15:17

Goedemiddag,

Wij hebben van de zaak een vw up. Wij hebben nog een oudere versie met een los navigatiesysteem.

De bluetooth koppelt los zodra ik ga bellen of als ik opneem.
Mensen kunnen mij dan niet horen en het gesprek gaat verder op mijn mobiel.

We zijn er al 2 x voor bij de dealer geweest en het alles is toen gereset. Iedere keer doet hij het dan maximaal 24 uur en komt het probleem weer.

We hebben meerdere telefoons geprobeerd maar iedere telefoon heeft het zelfde probleem.

weet iemand een oplossing zodat we de handsfree mogelijk gewoon weer kunnen gebruiken?

Gr. Sandra
Forum newbie

Bluetooth probleem

Sponsor

Sponsor

Re: Bluetooth probleem

door jaappie » wo 03 mei 2017, 20:14

Heb hetzelfde probleem, ontkoppelt na een tijdje weer maar na even koppelt de navi weer met mijn iPhone.

met bellen hoor ik de ander vaak ook niet! Zelf nog geen oplossing gevonden.

Maak zeg gebruik van een iPhone 7 met mijn iphone 6 had ik niet tot nauwelijks problemen.
Gebruikers-avatar
Vagling liefhebber

door arnout84 » wo 03 mei 2017, 20:43

Even updaten, anders herstellen naar fabrieksinstellingen
Forum eindbaas

door damianw26 » wo 03 mei 2017, 22:17

Ik had dit ook, maar de manier hoe je de telefoon koppelt met bluetooth doet een hoop. Ik gebruik een iPhone 7, dan zet ik de bluetooth aan. Vervolgens klik ik via de navigon op telefoon en dan verbind ie zonder problemen. Als je via de telefoon de navi probeert te koppelen gaat het heel vaak mis.
Vw High Up! 2015: Black triangle/Fender geluidssysteem/Panoramadak/RamAir luchtfilter/75 pk update/Uitlaatsierstuk/DAB+ radio/Eco lederen interieur/Eibach pro kit veren 2cm verlaagd/TT draagarmrubbers/Led H4/...

Review:http://www.autoweek.nl/autoreview/41282/volkswagen-up-10-75pk-bmt-high-up
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas