onhandige/eigenwijze vrouw.....

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
graafie
Vagling liefhebber
Berichten: 235
Lid geworden op: vr 12 feb 2016, 23:29

onhandige/eigenwijze vrouw.....

Bericht door graafie » vr 28 apr 2017, 14:53

Jongens, wie kan me helpen, mijn vrouw is zo aan het goochelen geweest met de knoppen (ze zegt van de boordcomputer) dat telkens als je 50 rijdt er een 'pling' te horen is in de auto en het display van de boordcomputer begint te knipperen en niet meer reageert. Ze weet zelf ook niet meer wat ze allemaal gedaan heeft om dit voor elkaar te krijgen. Ik wordt helemaal gestoord van dat 'pling'geluid. Telkens als hij de 50km aantikt hoor je dat gekke ding. Hoe krijg ik het er weer vanaf? Iemand? :evil:

DONRozeboom
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 18 jul 2016, 23:19

Re: onhandige/eigenwijze vrouw.....

Bericht door DONRozeboom » vr 28 apr 2017, 15:20

https://www.youtube.com/watch?v=NJo-SR5TSDQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is voor een Passat, maar voor zover ik weet werkt dit voor de Up! hetzelfde.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: onhandige/eigenwijze vrouw.....

Bericht door Autheo » vr 28 apr 2017, 18:05

Tja, als je zo gestoord raakt van een 'pling' geluid, is het dus mogelijk het gevolg daarvan dat je je vrouw 'onhandig/eigenwijs' noemt. En eigenlijk zeg je daarmee meer over jezelf dan over je vrouw ;)
Wel een beetje onhandig van jezelf dus om dat online te plaatsen, je zou de topic titel nog even kunnen veranderen?
Maar misschien heb je wat aan het filmpje in de vorige post. En anders kun je het gewoon in je instructieboekje vinden. Voor mijn Mii staat dat op pagina 50-52, tussen het hoofdstuk met de verklaring van alle tekens in het display van het dashboard en het hoofdstuk van de werking van de autosleutel. Zal voor de up! ook wel in die buurt staan. Succes, en... wees een beetje lief voor je vrouw ;)

graafie
Vagling liefhebber
Berichten: 235
Lid geworden op: vr 12 feb 2016, 23:29

Re: onhandige/eigenwijze vrouw.....

Bericht door graafie » za 29 apr 2017, 09:41

Nou, ze werd er zelf ook gek van hoor, alleen wist ze niet meer hoe ze het had gedaan en dus kon verwijderen. Ik wist zelf ook niets van deze mogelijkheid. Gistermiddag ben ik in de Up gaan rijden en mijn vrouw zat naast me en die probeerde de instelling ongedaan te maken door weer op alle knoppen te drukken, zelfs op de cruise control en ik kan je zeggen dat als je in een drukke winkelstraat rijdt waar je max 30 mag en ineens de cruise control het over neemt met de instelling op 80........niet handig toch? :mrgreen: Maar bedankt voor het linkje met het filmpje, ik zal kijken of het werkt voor de Up. Anders het instructieboekje maar even doorbladeren inderdaad. ;)

Plaats reactie