Speakers achterin 3-deurs Up!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Philipetti
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 29 mei 2016, 17:30

Speakers achterin 3-deurs Up!

Bericht door Philipetti » zo 29 mei 2016, 17:50

Hallo,

ik heb een 3-deurs Move Up! gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Vind alleen het geluid van de frontspeakerd nogal "bagger" en
jammer dat er achterin geen speakers zitten. De voorste wil ik dankzij Martijn93B gaan vervangen door een setje Alpine SXE-1725S.

Wat ik graag zou willen weten of er kabelvoorbereiding naar achteren is?
Zo ja, dan zou ik graag willen weten welk type speaker hiervoor geschikt is en zo nee, of de Radio RCD 210/215 wel geschikt is voor 4 speakers zodat ik vanaf de radio de bedrading kan realiseren.

Hoor graag van jullie!

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Speakers achterin 3-deurs Up!

Bericht door Autheo » zo 29 mei 2016, 19:14

Ik ben zelf niet zo'n 'auto-audio-freak', dus kan je over knutselen niet veel vertellen. Wel kan ik je zeggen dat in mijn Mii de standaard radio zes luidsprekers en een subwoofer aan kan. Maar hoe dat met de aansluitingen zit, zullen anderen je moeten vertellen. Succes in ieder geval!

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Speakers achterin 3-deurs Up!

Bericht door N!jntje » zo 29 mei 2016, 19:36

Ik heb inmiddels al bij meerdere leden de audio installatie van 2 speakers naar 6 speakers omgebouwd.
Er zit geen voorbereiding en geen draden.
De stekkers moeten in de radio en de draden moeten worden gelegd van voor naar achteren.
Als je t goed wilt doen dan pas je dus niet alleen je voorboxen aan maar laat je Tweeters plaatsen op de plek waar ze horen en de boxen voor in de deuren vervangen voor betere woofers.
Achter plaats je dan extra speakers natuurlijk.

Ik leg het op de manier aan dat je Maps en more ook volledig alles ondersteund. Kost veel tijd maar dan heb je het zoals af fabriek.

bobracing
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: di 09 aug 2016, 14:12

Re: Speakers achterin 3-deurs Up!

Bericht door bobracing » di 09 aug 2016, 15:15

Welke maat speakers plaats je achterin?

Alvast bedankt!

Plaats reactie