Speakers voorportieren

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Speakers voorportieren

Bericht door oppermii » zo 24 dec 2017, 15:30

Bertjuh schreef:Zo'n clip sneuvelt inderdaad nog wel eens, maar zo'n beetje elke autozaak zou die clips wel moeten hebben..

Eeit: ook een kleine zoektocht op internet naar: bekledingclips of interieurclips VW levert genoeg op..
Ik had ook al gezocht en vond tig verschillende clips, maar allemaal net niet de juiste.
Deze zijn het https://www.ebay.co.uk/itm/10x-Skoda-VW ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Speakers voorportieren

Bericht door oppermii » zo 24 dec 2017, 23:58

LOL. Net zonder rechter speaker een ritje gemaakt, wat blijkt? Komt toch nog geluid van rechts. Blijkt dat er gewoon tweeters zitten ter hoogte van de spiegels. Ik dacht dat die normaliter halverwege de A-stijl zaten? Wat ben ik toch een kenner haha.
Vervolgens even naar de specs van de Mii Chillout gekeken, en volgens het boekje zou ik 6 speakers moeten hebben. Dus ook achter.
Echter heb ik volgens mij onlangs zitten spelen met de balans en hoorde ik niks als deze volledig naar achter zette.
Toch nog maar eens dubbel checken morgen, hopelijk levert de alpine set toch nog een verbetering op!
EDIT: Inderdaad achter ook gewoon speakers LOL

Plaats reactie