Kofferbak mat standaard of variabel

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Marantz » di 22 mei 2012, 09:37

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de standaard kofferbak en de variabele op de hogere modellen ?
Als is een kofferbak mat wil kopen is de vraag, voor standaard of variabel.....
Ik krijg een High White uitvoering.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door dubbel-UP! » di 22 mei 2012, 12:20

Bij een high up! heb je een variabele kofferruimte. Dit is een "plank" welke je in hoogte kan verstellen.
De kunststof mat moet dan ook voor de variabele zijn. Hou er wel rekening mee dat de mat alleen past als de "plank" in bovenste positie staat.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door TOP UP! » di 22 mei 2012, 23:48

Nu zal ik wel eens willen weten of de standaard mat ook in de high up kan als de plank in de onderste positie zit... De mat die ik nu heb is veel te groot voor de onderste positie.

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Marantz » wo 23 mei 2012, 08:02

TOP UP! schreef:Nu zal ik wel eens willen weten of de standaard mat ook in de high up kan als de plank in de onderste positie zit... De mat die ik nu heb is veel te groot voor de onderste positie.
Ik denk van wel aangezien de standaard UP niet die verplaatsbare plank heeft, dat heb ik gisteren gezien bij de dealer, daar stonden de 3 versies naast elkaar.
Dat die "variabele" mat groter is klopt omdat dan de ruimte groter is dan met de plank naar beneden.
Dus het is maar net welke stand je het meest gebruikt, of 2 van die matten kopen..........

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door dubbel-UP! » wo 23 mei 2012, 12:22

CBdicX schreef:
TOP UP! schreef:Nu zal ik wel eens willen weten of de standaard mat ook in de high up kan als de plank in de onderste positie zit... De mat die ik nu heb is veel te groot voor de onderste positie.
Ik denk van wel aangezien de standaard UP niet die verplaatsbare plank heeft, dat heb ik gisteren gezien bij de dealer, daar stonden de 3 versies naast elkaar.
Dat die "variabele" mat groter is klopt omdat dan de ruimte groter is dan met de plank naar beneden.
Dus het is maar net welke stand je het meest gebruikt, of 2 van die matten kopen..........

De "variabele" mat past alleen in bovenste positie. de standaard mat is alleen geschikt voor de niet variabele vloer (zoals in een Take-up!). Dit is een andere "plank". Dus die zal niet passen in een high-up! met vloer in onderste positie.
De variabele mat is dus kleiner (ligt bovenin) dan de standaard mat.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Marantz » wo 23 mei 2012, 17:42

dubbel-UP! schreef:
CBdicX schreef:
TOP UP! schreef:Nu zal ik wel eens willen weten of de standaard mat ook in de high up kan als de plank in de onderste positie zit... De mat die ik nu heb is veel te groot voor de onderste positie.
Ik denk van wel aangezien de standaard UP niet die verplaatsbare plank heeft, dat heb ik gisteren gezien bij de dealer, daar stonden de 3 versies naast elkaar.
Dat die "variabele" mat groter is klopt omdat dan de ruimte groter is dan met de plank naar beneden.
Dus het is maar net welke stand je het meest gebruikt, of 2 van die matten kopen..........

De "variabele" mat past alleen in bovenste positie. de standaard mat is alleen geschikt voor de niet variabele vloer (zoals in een Take-up!). Dit is een andere "plank". Dus die zal niet passen in een high-up! met vloer in onderste positie.
De variabele mat is dus kleiner (ligt bovenin) dan de standaard mat.
Ok, duidelijk.....

Lucvdheijden
Donateur member
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 07:30

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Lucvdheijden » vr 04 apr 2014, 15:04

hallo kan iemand mij vertellen waar ik die plank kan krijgen?
volkswagen high up black edition full options

(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Tom Westendorp » vr 04 apr 2014, 15:13

Lucvdheijden schreef:hallo kan iemand mij vertellen waar ik die plank kan krijgen?
Dealer? Bel Van den Udenhout eens. ;) Wellicht kan Erik je verder helpen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

er.win
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 04 jan 2017, 19:21
Locatie: Bunnik

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door er.win » wo 01 feb 2017, 10:43

Net even een foto gemaakt van de standaard mat / inleg. Ik heb de plankverhogers eruit gehaald net als de achterbank trouwens.
VW Up Standaard kofferbak inleg mat.jpg
VW Up Standaard kofferbak inleg mat2.jpg
Sluit erg netjes aan dus.
Groeten, Erwin
VW Move-Up

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kofferbak mat standaard of variabel

Bericht door Tom Westendorp » wo 01 feb 2017, 10:54

Scheelt het nog veel in geluid?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie