Easy entry in de move up

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
sjez
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 mar 2012, 18:04

Easy entry in de move up

Bericht door sjez » di 08 mei 2012, 13:20

Voor diegene met een Move up;

beschikt die van jullie over easy entry? Oftewel, de hendel van de stoelen naar voren doen zodat de leuning naar voren klapt en je de stoel naar voren kan schuiven?

Ik kan de hendel van de stoel alleen maar naar achteren doen, dan de leuning verstellen. Vervolgens moet ik ook nog extra de stoel naar voren schuiven. Geen easy entry dus. Ik dacht dat dit wel standaard op de move up hoorde te zitten?
Volkswagen Move Up! 60pk BlueMotion - Black Pearl lak - Executive Pakket

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Easy entry in de move up

Bericht door Up-Jury » di 08 mei 2012, 16:01

ik heb geen Move-up maar ik heb even gekeken naar de standaard uitrusting via de car configurator op volkswagen.nl.

De Take-up heeft geen easy entry
De Move-up heeft wel standaard easy entry

zoals ik het hoor van je heb je geen easy entry (of het werkt niet naar behoren), de stoel moet eigenlijk automatisch naar vooren gaan bij het bedienen van de hendel. Er is wel een topic aangemaakt dat de stoelen nog al stroef zijn bij het navoren of achteren schuiven (nieuwigheid). Dit is zeker iets om even te bespreken met je dealer, misschien is er een fout gemaakt.

Tevens kan je een take-up en Move-up uit elkaar houden. Toerental en benzine meter voor een move-up. Dan weet je zeker dat je geen Take-up hebt. ;)

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Easy entry in de move up

Bericht door Psycho_Mantis » do 10 mei 2012, 14:54

Dit is toch de hendel die onderaan bij de rugleuning zit bij de stoel?

Teminste ik kan daarmee wel de stoel verschuiven maar hij gaat niet vanzelf naar voren en onthoud de positie daarmee niet.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Easy entry in de move up

Bericht door Up-Jury » do 10 mei 2012, 15:03

zelfde topic:Stoel naar voren

Plaats reactie