Beveiliging

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Beveiliging

Bericht door Crash » za 05 mei 2012, 15:29

RonaldNL schreef:Niet met auto openen eigenlijk zo ff doen nog :) wel getest en toen had ik oorpijn van de herrie wat een geluid :D

Maar wederom ik zeg DOEN :)
Haha :lol:

Reageerd het alarm ook wanneer iemand bijvoorbeeld aan je velgen komt of in jou geval krassen maakt ? Of is het alleen als er een ruit ingetikt wordt..
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Beveiliging

Bericht door Ben » za 05 mei 2012, 19:30

ziet er netjes uit
ook goed zichtbaar vanaf de buienkant, schrikt goed af
wil zelf kijken naar een alarm systeem klasse 3 heb er nog een liggen , moet alleen kijken of deze ook op de canbus kan
anders komt er een DEFA in die werkt wel op canbus
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Beveiliging

Bericht door RonaldNL » za 05 mei 2012, 19:40

Denk als ze je wagen opkrikken voor je velgen dat ii door de verplaatsing wel af gaat ja , met krassen zal dat niet maarja dat heb je met een duur inbouw alarm ook niet dus daar helpt alleen 220v op ej auto tegen :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beveiliging

Bericht door Ron UP » zo 06 mei 2012, 11:06

Ronald, ik ben ook erg benieuwd offie goed werkt, eventjes testen vandaag denk ?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Beveiliging

Bericht door Up-Jury » zo 06 mei 2012, 17:41

Toch 2 minpuntjes over het stuurslot...

Ik ben eens verder gaan spitten over de Betec stuurslot en kwam bij Conrad terecht. Hier staan menig negatieve revieuws over.
Zo schijnt de batterijen na 3 weken al leeg te zijn....(kwestie van oplaadbare te kopen)
En de Pen van het stuurslot is van aluminium die met een schroevedraaier zo stuk te maken is, er staat er een revieuw van iemand waarbij inderdaad de auto gestolen is.
En het alarm signaal is bij gesloten deuren maar licht te horen.

persoonlijk zit ik er aan te denken om een alarm in te laten bouwen een klasse 2.
Link

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Beveiliging

Bericht door eas » zo 06 mei 2012, 17:58

ik heb nu ook een beveiliging op de polo , allrisk verzekering ;)
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Beveiliging

Bericht door RonaldNL » zo 06 mei 2012, 18:21

Met een schroevedraaier kun je echt vergeten lukt je niet , en alarm wel of niet te horen hij gaat pas af hoofdzakelijk bij inslag ruit of braak deur openen en dan nog wie kijtk er nog naar buiten bij auto alarm niemand precies. Batterij duur weet ik nog niet :)

En als ze je auto willen jatten kun je er klasse 5 op zetten nemen ze hem ook mee hoor, en hoe leuk de Up ook is die jatten ze echt niet zo snel hoor niet intressant voor dat gilde..

De betec is een prima koop (iig dit type) voor je eigen gemoedsrust het voorkomt joyriden en pestjunks voor snelle slag een echte autodief neemt elke auto mee wat voor alarm je ook heb simpel zat.

En de reviews op conrad zijn prima ja er zit een sukkel bij die klaagt dat zn sleutel brak nou dat kan echt alleen als je er zelf met ej vollegewicht forceerd erop hangt dus die telt al niet mee. De andere negatieve is van een domme belg die niet weet hoe je hem moet installeren :D dus telt ook niet mee dit is een prima ding voor die prijs... :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Beveiliging

Bericht door Up-Jury » zo 06 mei 2012, 18:26

Ronald, aangezien jij al in bezit bent van een Betec stuurslot weet jij het beste natuurlijk. bedankt voor je info! ;)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beveiliging

Bericht door Ron UP » ma 07 mei 2012, 19:28

Ik was eerst ietwat sceptisch over maar ik heb een avond zitten napluizen en tot de ontdekking gekomen dat dit slot toch wel een goede slot is, wordt ook regelmatig in de States geadviseerd. Dit Betec slot is eigenlijk de SwatLock R. :D
Ze waren iets goedkoper in Duitsland maar dan zit je weer met verzenden, dus ik heb m zojuist bij Conrad besteld, zonder verzendkosten, kost 56 euro

Deze week binnen :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Beveiliging

Bericht door Crash » ma 07 mei 2012, 19:33

Ik heb hem gisteren ook besteld bij Betec :mrgreen:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Beveiliging

Bericht door RonaldNL » ma 07 mei 2012, 21:05

Deze betec IS de Swatlock R staat er met koeieletters op dus :D goeie koop ik ben er iig zeer tevreden mee ,heb alleen niet die waarschuwingsticker geplakt op d eruit is wat groot :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Beveiliging

Bericht door Crash » wo 09 mei 2012, 16:20

Heb hem vandaag ontvangen, ziet er goed en degelijk uit :)
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Beveiliging

Bericht door RonaldNL » wo 09 mei 2012, 18:47

Crash schreef:Heb hem vandaag ontvangen, ziet er goed en degelijk uit :)
Dat zei ik ja :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beveiliging

Bericht door Ron UP » wo 09 mei 2012, 20:17

Dan krijg ik m morgen :D zal ook ff fotos posten dan, ff na-apen ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Beveiliging

Bericht door Up-Jury » wo 09 mei 2012, 21:01

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beveiliging

Bericht door Ron UP » do 10 mei 2012, 22:32

Heb m ook binnen, eerste indruk is goed, degelijk en gemakkelijk. Morgen maar eens uittesten :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Beveiliging

Bericht door RonaldNL » vr 11 mei 2012, 11:11

Zei ik toch :-D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Beveiliging

Bericht door RoyVisser » vr 11 mei 2012, 14:25

Bij mij staan er dag en nacht 4 camera's op de parkeerplaats gericht, dat schrikt gelukkig al voldoende af :D
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Beveiliging

Bericht door Ron UP » ma 14 mei 2012, 08:06

Ding gister vergeten van alarm te zetten bij instappen, bij deur dicht doen werd ik er dus duidelijk aan herrinnert hahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie