Het algemene Maps and More problemen topic.

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
einoel1983
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 mei 2014, 09:42

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door einoel1983 » ma 26 mei 2014, 09:49

Hallo!
Mijn naam is Leonie en ik rijd een Seat Mii.
Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn Seat Portable system oftewel het Maps & More systeem van VW.
En dan voornamelijk met het bellen. Als ik gebeld wordt, kan ik opnemen via het systeem, maar ik hoor niemand en zij horen mij ook niet.
Nou ben ik er inmiddels achter dat het te maken heeft met de audiobron op de iPhone. Maar dat handmatig overzetten als ik gebeld wordt, lukt vaak niet.
Lopen jullie hier ook tegenaan en hebben jullie hier wellicht al een oplossing voor?
Mocht dit een dubbele post zijn, dan hoor ik het graag. Maar ik kon er niks over vinden. :(

RaymonK
Vagling liefhebber
Berichten: 106
Lid geworden op: za 15 sep 2012, 20:05

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door RaymonK » do 29 mei 2014, 11:51

Ik heb exact hetzelfde probleem zoals Leonie, heel vervelend

Je kunt bij het indrukken van 'opties' op het scherm op 'overzetten' drukken
maar dat vind ik wel heel erg vervelend om steeds handmatig te moeten doen.

Bij mij is het probleem ontstaan toen ik overstapte van een Iphone naar een Samsung..
Ik heb al geprobeerd wat instellingen in mn telefoon te veranderen maar dat heeft nog niks geholpen.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door JoVe » do 29 mei 2014, 12:09

Ik heb een Samsung Galaxy Core en alles werkt perfect. Prima geluid.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Tom Westendorp » do 29 mei 2014, 12:25

Wellicht even de maps&more terugzetten naar fabrieksinstellingen en het opnieuw proberen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Altos » do 29 mei 2014, 12:43

Lijkt me ook een kwestie van resetten van de PID en is dit niet telefoon gerelateerd, deze maakt namelijk geen onderscheid in bluetooth protocol

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Psycho_Mantis » vr 30 mei 2014, 11:27

Nou de samenwerking met je telefoon verschild van toestel tot toestel. Sommige telefoons werken voor geen meter samen met de maps + more.

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door robw » zo 29 jun 2014, 23:44

Kan niet vinden hoe ik plaatjes bij de radiozenders plaats. Kan iemand mij op weg brengen?
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
Lexris
Donateur member
Berichten: 29
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 11:10
Locatie: Voorschoten

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Lexris » ma 30 jun 2014, 17:55

@robw
Om logo's te kunnen toevoegen moet je gebruik maken van de navigon site http://www.navigon.com/fresh Daar worden de logo's van de radio beschikbaar gesteld om te kunnen downloaden. Zie ook de handleiding van de radio bij mij van de citigo op pagina 102.
Skoda Citigo Sprint 5 Deurs 44kW Kleur: Silver Leaf. Opties: Media pakket, Comfort pakket, Reservewiel (thuiskomer), Zwarte beschermstrips op de deuren tbv parkeerschade voorkomen, 4 stalen velgen + Semperit winterbanden

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Menaz » ma 30 jun 2014, 23:20

Het is alweer 1 juli. In mijn agenda het derde kwartaal van 2014. Maar Garmin is nog steeds bij Q1/2014. Q2 mag wel eens komen. Kijken of de gewijzigde situatie rond de N201/A4 daar goed in zit.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

docdavid
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 jul 2014, 09:55

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door docdavid » di 01 jul 2014, 10:02

Hallo
Ik ben sinds kort bezitter van een UP.
DE Maps en More werkt naar behoren maar op internet heb ik eenmalig een andere telefooncraddle gezien in plaats van de Garmin.
In plaats van de Garmin was er een universeel telefoon crawlde geplaats met een elektrisch aanpassing voor de verschillende grootten van telefoon.
Ook kon de telefoon draadloos opgeladen worden.
Alle prachtig, maar ik kan de website niet meer vinden. Heeft iemand ervaring met deze telefoon craddle?
Waarom ik dit wil is dat ik niet om inbraak te voorkomen iedere keer de Garmin mee moet nemen.
Mijn telefoon heb ik altijd bij mij en er staat ook Navigon op.

Groeten,

David an Deinse

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Tom Westendorp » di 01 jul 2014, 17:57

Klinkt goed! Ben ik ook wel benieuwd naar om eerlijk te zijn. Was het wellicht niet een eigenbouw project of een prototype?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

MaiteNL
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 12:16

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door MaiteNL » di 01 jul 2014, 22:02

docdavid schreef:Hallo
Ik ben sinds kort bezitter van een UP.
DE Maps en More werkt naar behoren maar op internet heb ik eenmalig een andere telefooncraddle gezien in plaats van de Garmin.
In plaats van de Garmin was er een universeel telefoon crawlde geplaats met een elektrisch aanpassing voor de verschillende grootten van telefoon.
Ook kon de telefoon draadloos opgeladen worden.
Alle prachtig, maar ik kan de website niet meer vinden. Heeft iemand ervaring met deze telefoon craddle?
Waarom ik dit wil is dat ik niet om inbraak te voorkomen iedere keer de Garmin mee moet nemen.
Mijn telefoon heb ik altijd bij mij en er staat ook Navigon op.

Groeten,

David an Deinse
bedoel je dit soms? Bury Automatic Cardle http://www.youtube.com/watch?v=RFHKNPQG3F4

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Xanderv » di 01 jul 2014, 22:24

Mooi apparaat maar tot nu alleen maar een animatie want staat niks over een prijs. En dan nog denk ik dat zoiets zeker niet onder de 100 euro gaat kosten.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door JoVe » wo 02 jul 2014, 23:54

Menaz schreef:Het is alweer 1 juli. In mijn agenda het derde kwartaal van 2014. Maar Garmin is nog steeds bij Q1/2014. Q2 mag wel eens komen. Kijken of de gewijzigde situatie rond de N201/A4 daar goed in zit.
Volgens mij heb ik Q 2 er al op staan. Q4 2013 kreeg ik pas in januari of februari 2014. Benieuwd bij de volgende update of het weer aangepast is op de A2 bij de Leidse Rijntunnel bij Utrecht dat je voor rechts naar s,Hertogenbosch gaat en links naar Arnhem. Dit moet andersom zijn.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
yoyoman
Forum newbie
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 05 mar 2014, 05:51
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door yoyoman » do 03 jul 2014, 21:45

Net dat ding aan de pc gedaan te is van alles verandert

Afbeelding

De update gedaan moest alles opnieuw instellen werkt wel goed denk dat er ook nieuwe kaarten op gezet zijn nu heb ik de 2014 versies..
Jammergenoeg krijg ik de radio logos niet voor elkaar, maar ga dat vd week nog eens proberen.

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Menaz » zo 06 jul 2014, 21:47

Hier ook de update gedraaid. Daarna weer alles opnieuw in moeten stellen, alsof het apparaat voor het eerst uit de doos kwam.

Hoop dat de update het constante geschakel in geluid over de speakers als er iets op de telefoon gebeurt heeft opgelost. En het hikken van de SD-card.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door JoVe » ma 07 jul 2014, 16:57

Zojuist fresh maps Q2 erop gezet na bericht via mail Navigon
Every year, millions of kilometres of roads are changed: new roads are built, others are changed and further points of interest are developed! FreshMaps has the answer: simply download the new Q2/2014 map material now, and bring your navigation device up to date. For you as a FreshMaps customer, the update is for free within your subscription.
intro_visual_INT.jpg
intro_visual_INT.jpg (104.12 KiB) 19375 keer bekeken
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Menaz » vr 11 jul 2014, 12:21

Like!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door JCC » vr 11 jul 2014, 13:13

Hoe kan wanneer er muziek wordt geluisterd via de sd kaart, er een liedje verder worden gezet via de normale radio. kan dit uberhaubt?

Maar verder helemaal tevreden over dat maps en more.
Binnenkort eens proberen een video erop af te spelen (gewoon voor de tof) las op hun site dat dit via een aparte gratis tool kan.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

Bericht door Xanderv » vr 11 jul 2014, 14:14

Ik kan gewoon met de pijltjes naast de cd speler een volgens nummer kiezen...
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie