Spotify

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Spotify

Bericht door High-up! » zo 01 apr 2012, 11:20

Aangezien ik de PID nageleverd krijg ben ik benieuwd of je ook muziek met 'Spotify' live kan streamen, of dat je de muziek echt 'over' moet zetten op je PID.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » zo 01 apr 2012, 13:52

Hi,

Voor live streamen zou je toch een 3g ontvangst moeten hebben lijkt me en dat heeft de PID toch niet :?: .
Wat je wel kan doen is als je een premium account hebt is het op je iphone of android device zetten en die kan je dan weer met bleutooth koppelen met je PID.
De laatste manier pas ik nu al toe en werkt perfect zoals je van spotify gewend bent.
Ten tweede is het zo dat er natuurlijk een app gemaakt moet worden door de ontwikkelaar voor de PID van vw want je kan de muziek niet opslaan op een losse SD en deze in de PID schuiven. Er moet natuurlijk een stukje software licentie voor uitgebracht worden zodat je af en toe moet synchroniceren zodat de artiesten ook weer een deel krijgen van de opbrengst.
Dus naar mijn mening is het alleen mogelijk via je cellphone want daar is wel een officiele app voor ontwikkeld ;)


Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Spotify

Bericht door High-up! » zo 01 apr 2012, 14:52

Dank je wel Bryan. Eigenlijk is dat ook wel wat ik bedoel. Momenteel start ik spotify op op mijn iPhone, sluit mijn telefoon aan via de aux en kan dan luisteren. Eigenlijk was ik benieuwd of je via bluetooth je telefoon op een dergelijk manier kan syncen met je PID. Daarop geeft jij aan dat dat wel werkt. Oftewel, dat spotify muziek streamed via bluetooth.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » zo 01 apr 2012, 15:07

Hi,

Ik weet niet of dat werkt met bleutooth in de up want heb de up nog niet ;) ,.... Maar denk het wel
Laat jij dit nog weten???. Ben erg benieuwt namelijk. ;)

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Spotify

Bericht door High-up! » zo 01 apr 2012, 15:15

Ik laat 't je weten!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » zo 01 apr 2012, 15:56

High-up! schreef:Ik laat 't je weten!
Ok thx ;)

Bryan

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Spotify

Bericht door Whatsup! » ma 02 apr 2012, 12:53

Het is mogelijk om via je iphone alles te beluisteren op je PID via bluetooth. Dus ook bijvoorbeeld een radiozender via internet van de iphone. Ik heb zelf namelijk een iphone 4 en heb zelf de Up! afgelopen zaterdag opgehaald. Geluid is mooi en het doet het prima via bluetooth.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spotify

Bericht door Tom Westendorp » ma 02 apr 2012, 13:09

Dat is wel heel gaaf trouwens!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » ma 02 apr 2012, 14:46

Whatsup! schreef:Het is mogelijk om via je iphone alles te beluisteren op je PID via bluetooth. Dus ook bijvoorbeeld een radiozender via internet van de iphone. Ik heb zelf namelijk een iphone 4 en heb zelf de Up! afgelopen zaterdag opgehaald. Geluid is mooi en het doet het prima via bluetooth.

Maak jij ook gebruik van de spotify player op je iphone of gebruik je de musicplayer van de iphone?
Om eerlijk te zijn weet ik niet of de spotify player gebruik maakt van de music library van de iphone zelf of dat dit buiten de gehele player van de iphone om gaat.

Bryan

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » ma 02 apr 2012, 14:48

Petrolhead Tom schreef:Dat is wel heel gaaf trouwens!
Spotify is heel gaaf. Ik gebruik het thuis ook met sonos player en een ipad als browser en dit werkt echt fantastische.
Op je mobiiel rechtstreeks van het 3g netwerk werkt ook soepel zonder gezeur. 8-)

Bryan

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spotify

Bericht door Tom Westendorp » ma 02 apr 2012, 14:48

Is het nog nodig om veel acties uit te voeren voor de PID je Iphone herkent of is het bij het instappen en aanzetten geregeld?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » ma 02 apr 2012, 14:53

Petrolhead Tom schreef:Is het nog nodig om veel acties uit te voeren voor de PID je Iphone herkent of is het bij het instappen en aanzetten geregeld?
Ik zelf ben nog niet in het bezit van de Up dus kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar als je de PID en gsm eenmaal gepaired zijn geweest zullen ze automatisch een verbinding leggen met elkaar. Althans dat werkt wel zo met mijn bedrijfsbus.

Bryan

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Spotify

Bericht door Whatsup! » di 03 apr 2012, 08:09

Sowieso kan je 2 telefoons pairen. Hij maakt automatisch verbinding met de laatst gepairde telefoon (indien de telefoon aanwezig is) bij het aandoen van de PID. Het verwisselen van verbinding gaat heel simpel dmv een keuze (telefoon 1 of telefoon 2).

Ik maak gebruik van internetradio dus niet van spotify.

Trouwens de telefoonboek is ook een handige optie. Die synchroniseert de PID namelijk. Dus nooit meer op je telefoon kijken voor een telefoonnummer.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Spotify

Bericht door dubbel-UP! » di 03 apr 2012, 19:56

Petrolhead Tom schreef:Is het nog nodig om veel acties uit te voeren voor de PID je Iphone herkent of is het bij het instappen en aanzetten geregeld?
Is geen enkel probleem, zo gepiept!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » wo 04 apr 2012, 09:20

Hi,

Heb je spotify al streamend gehad naar het PID.?....ben namelijk erg benieuwd ;)

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Spotify

Bericht door High-up! » wo 04 apr 2012, 10:09

Nope. Ik heb mijn PID nog niet binnen... :(
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » wo 04 apr 2012, 10:23

High-up! schreef:Nope. Ik heb mijn PID nog niet binnen... :(

Oja,.... Dat had je gezegt......dom :roll:

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Spotify

Bericht door High-up! » wo 04 apr 2012, 17:48

Domme vragen bestaan niet, onzorgvuldige wel.. ;)
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Spotify

Bericht door Bryan » do 05 apr 2012, 09:43

High-up! schreef:Domme vragen bestaan niet, onzorgvuldige wel.. ;)

:D ;)

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Spotify

Bericht door High-up! » ma 09 apr 2012, 19:57

Ok Bryan, ik heb mijn PID inmiddels binnen en de spotify werkt!
Zelfs met titelgegevens e.d. Het werkt alsvolgt: je opent óf je muziekbibliotheek (van Apple zelf) op je telefoon óf spotify. Afhankelijk van wat je het laatst hebt gebruikt pakt je PID één van bovengenoemde.
Werkt perfect!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie