logo's radiostations

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: logo's radiostations

Bericht door merkx352 » do 09 jan 2014, 17:37

Top dit , zie alleen een aparte Mac Osx map met logo's ? zit hier ook nog verschil in ?

Marielleup2014
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 11 jan 2014, 15:29

Re: logo's radiostations

Bericht door Marielleup2014 » za 11 jan 2014, 15:35

Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds vorige week ook een Up met maps & more en probeer de logos bij de radiozenders te activeren.
Het is gelukt om de meeste logos zichtbaar te krijgen maar ondanks dat ik 100% nl, veronica en skyradio onder de juist PI code als png bestand opgeslagen heb krijg ik ze niet zichtbaar in mijn maps en more. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Verder meen ik me te herinneren dat je ook zou moeten kunnen zien welk nummer het radio station af speelt. Iemand daar tips voor?

En als laatste zou ik ook nog graag willen vragen of iemand wellicht weet hoe je de logos van je cd's in itunes (ik heb mijn iphone via bluetooth aan mijn maps en more gekoppeld) zichtbaar kunt krijgen op je maps en more scherm. Ik zie de cd logos wel in itunes op mijn telefoon maar niet op mijn maps en more scherm, waar ik wel het nummer zie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt!

Groetjes
Marielle

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: logo's radiostations

Bericht door DonkUp » za 11 jan 2014, 16:03

Marielleup2014 schreef:Verder meen ik me te herinneren dat je ook zou moeten kunnen zien welk nummer het radio station af speelt. Iemand daar tips voor?
Gaat dat niet automatisch met het RDS signaal?
Marielleup2014 schreef:En als laatste zou ik ook nog graag willen vragen of iemand wellicht weet hoe je de logos van je cd's in itunes (ik heb mijn iphone via bluetooth aan mijn maps en more gekoppeld) zichtbaar kunt krijgen op je maps en more scherm. Ik zie de cd logos wel in itunes op mijn telefoon maar niet op mijn maps en more scherm, waar ik wel het nummer zie.
Volgens mij staat in de handleiding dat dit niet kan.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Dixon
Vagling liefhebber
Berichten: 172
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 20:29
Locatie: Beverwijk

Re: logo's radiostations

Bericht door Dixon » za 11 jan 2014, 23:32

DonkUp schreef:
Marielleup2014 schreef:Verder meen ik me te herinneren dat je ook zou moeten kunnen zien welk nummer het radio station af speelt. Iemand daar tips voor?
Gaat dat niet automatisch met het RDS signaal?
Dat klopt! Als je dit niet hebt, is het signaal aan de slechte kant. Krijgt hij volgens mij het signaal (tekst) niet volledig door!

Ook ik heb net de logo's gefixt, hoop dat het werkt. In elk geval bedankt!

Gebruikersavatar
Dixon
Vagling liefhebber
Berichten: 172
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 20:29
Locatie: Beverwijk

Re: logo's radiostations

Bericht door Dixon » zo 12 jan 2014, 00:43

Marielleup2014 schreef:Het is gelukt om de meeste logos zichtbaar te krijgen maar ondanks dat ik 100% nl, veronica en skyradio onder de juist PI code als png bestand opgeslagen heb krijg ik ze niet zichtbaar in mijn maps en more. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Helaas is dit mij ook niet gelukt op mijn Move & Fun, iemand een idee hoe dit kan?

Alle PNG bestanden in de map geplaatst: NAVIGON/MediaPlayer/logos.

paulvanwersch
Forum newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 02 okt 2013, 13:07

Re: logo's radiostations

Bericht door paulvanwersch » di 21 jan 2014, 16:50

Nieuwe maps&more heeft dit sinds de laatste firmware update (GEEN kaartupdate) in één enkel logo bestand zitten. Geen losse PNG's meer in de map logo's .

Gebruikersavatar
Dixon
Vagling liefhebber
Berichten: 172
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 20:29
Locatie: Beverwijk

Re: logo's radiostations

Bericht door Dixon » di 21 jan 2014, 18:36

En hoe komen we aan dit bestand? Dan zal dat het probleem wel zijn.

Gebruikersavatar
sven01001
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 26 mar 2013, 17:30
Locatie: Bonheiden, België

Re: logo's radiostations

Bericht door sven01001 » vr 07 feb 2014, 17:23

Kan er me iemand deze stations voor belgie toesturen want ik snap echt niet hoe er aan te beginnen.

Alvast bedankt

Hier zijn de zenders van België

http://www.radioinvlaanderen.info/

Met vriendelijke groeten

svenraets@gmail.com

Heb normaal volgende maand mijn White Up

Gebruikersavatar
Kelvinator
Forum newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 30 apr 2014, 23:02
Locatie: 020

Re: logo's radiostations

Bericht door Kelvinator » do 15 mei 2014, 23:08

Iemand die weet hoe ik dat bestand logos.afs kan bewerken? Ik wil nl logo's van radiostations erin gooien.
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: logo's radiostations

Bericht door TwitNour » vr 16 mei 2014, 07:53

Kelvinator schreef:Iemand die weet hoe ik dat bestand logos.afs kan bewerken? Ik wil nl logo's van radiostations erin gooien.
Als je de eerste post leest van dit topic, dan zie je dat dat helemaal niet in logos.afs moet ;)

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: logo's radiostations

Bericht door Menaz » vr 16 mei 2014, 10:08

TwitNour schreef:
Kelvinator schreef:Iemand die weet hoe ik dat bestand logos.afs kan bewerken? Ik wil nl logo's van radiostations erin gooien.
Als je de eerste post leest van dit topic, dan zie je dat dat helemaal niet in logos.afs moet ;)
Als je verder leest, dan zie je dat de truc uit de openingspost niet meer werkt. ;)
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: logo's radiostations

Bericht door TwitNour » vr 16 mei 2014, 17:30

Menaz schreef:
TwitNour schreef:
Kelvinator schreef:Iemand die weet hoe ik dat bestand logos.afs kan bewerken? Ik wil nl logo's van radiostations erin gooien.
Als je de eerste post leest van dit topic, dan zie je dat dat helemaal niet in logos.afs moet ;)
Als je verder leest, dan zie je dat de truc uit de openingspost niet meer werkt. ;)
Oh dat heb ik inderdaad niet gelezen. Mijn excuses.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: logo's radiostations

Bericht door robw » di 01 jul 2014, 15:29

Ik heb een UP! nu net 2 weken, ik kan inderdaad ook geen mapje meer vinden (in de map mediaplayer) om de logo's in te zetten? Bij Garmin weten ze ook niet hoe en wat...................... Ik hoop dat iemand een oplossing vind.
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: logo's radiostations

Bericht door robw » ma 01 sep 2014, 15:29

Zoals benoemd kon ik het mapje met logo niet vinden in mijn m&m? In de laatste reactie lees ik dat dit noet meer mogelijk zu zijn na de laatste update......loopt dit nu wel of niet?

Als dit niet klopt zou ik graag willen weten hoe ik de logo's dan wel kan toevoegen :pray:
UP! HIGH 60PK

highup-white
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:49

Re: logo's radiostations

Bericht door highup-white » di 16 sep 2014, 14:35

Ik heb zelf niet het logos.afs bestand, misschien kan iemand dit hier neerzetten dan zal ik er eens naar kijken. Misschien dat het bijv gewoon een .zip/.rar bestand is met alleen een andere bestand extensie.

highup-white
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:49

Re: logo's radiostations

Bericht door highup-white » do 25 sep 2014, 12:43

Zoals al gezegd heb ik geen .afs file. Maar dit zou een soort zip file kunnen zijn. Op de playstation heb je dit ook bij bijvoorbeeld het spel PES. Hierin staan dan de plaatjes/team logos. Er is een programma AFS explorer om deze .afs bestanden te bekijken. Dus jullie zouden dit afs bestand eens met AFS explorer kunnen openen en misschien is het een kwestie van de logos hierbij in te zetten zodat het weer werkt.

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: logo's radiostations

Bericht door robw » za 04 okt 2014, 16:18

Hallo, ik heb even gekeken. Dit staat op mijn Garmin aan mapjes:

Afbeelding

Welk mapje is het of waar staat die in? Kan jij mij anders een PM sturen zodat ik het bestandje naar je toe kan zenden? Alvast bedankt
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
Kelvinator
Forum newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 30 apr 2014, 23:02
Locatie: 020

Re: logo's radiostations

Bericht door Kelvinator » zo 05 okt 2014, 21:16

lezen is een vak...
als je dit topic goed had doorgelezen zou je moeten weten waar je dat .AFS bestand kan vinden.
Overigens is het mij met AFS explorer niet gelukt om het bestand te openen dan wel aan te passen...
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: logo's radiostations

Bericht door JoVe » zo 12 okt 2014, 15:02

Als je een nieuwe update hebt van Fresh Maps zit er een bestand van 5.7 Mb met senderlogo's bij. Er staat een lijstje met allerlei extra te downloaden (gratis) items.
Had van de week een mail van Navigon met update Q3 2014 en na deze te hebben gedownload zag ik het lijstje met deze items. Staat naast de kaarten. Hierbij kun je ook benzinestations, pretparken en andere items downloaden.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: logo's radiostations

Bericht door robw » zo 12 okt 2014, 20:02

Hallo, bedankt voor je bericht. Ik heb mijn Garmin weer aan de PC gehangen maar zie in Fresh geen bestand senderlogo staan? Ook zie ik geen bestandje van 5,7 MB staan? Heb jij meer info hierover? Dit zie ik in Fresh staan:

Afbeelding
Afbeelding
UP! HIGH 60PK

Plaats reactie