logo's radiostations

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
STB
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 14:08

Re: logo's radiostations

Bericht door STB » zo 07 apr 2013, 10:07

Haha. Ok ;-) Aardig van je :-)

Gebruikersavatar
pingpongblokje
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 13:27
Locatie: Noord-Holland

Re: logo's radiostations

Bericht door pingpongblokje » zo 07 apr 2013, 13:21

Hoi!


Ik heb nog wat iconen toegevoegd aan de lijst. Een aantal zijn dubbel omdat sommige zenders meerdere PI-codes gebruiken.

Toegevoegd:
- Alle regionale zenders
- RadioNL (dacht eerst aan een groot waarschuwingsteken)
- Radio Decibel
- Radio4


Huidige lijst:
-Slam FM
-Skyradio
-538
-Qmusic
-BNR
-100% NL
-Veronica
-Radio 4
-Rijnmond
-RTV Oost
-Radio Gelderland
-Omroep Zeeland
-Omroep Braband
-L1 Limburg
-Omroep Fryslan
-RTV Noord
-RTV Drenthe
-RTV Utrecht
-Omroep Flevoland
-RTN Noord-Holland
-Radio NL
-Radio Decibel
Bijlagen
Radio icon 3.zip
(294.36 KiB) 684 keer gedownload
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: logo's radiostations

Bericht door Marantz » za 20 apr 2013, 11:51

Ik probeer mijn vraag over de RCD 215 radio maar een s hier, jullie gebruiken dezelfde radio......

Ik zou graag het FM volgsysteem werkende hebben, dat is nu niet het geval.
Uit het boekje blijkt dat als TP aktief is je AF (Alternative Frequency) aan en uit kunt zetten, of ik moet dit verkeerd begrijpen.
Maar wat ik ook doe, ik krijg AF niet tevoorschijn op de radio.
Ik neem toch aan dat de zenders bij jullie ook gaan verlopen zodra je uit het zender gebied rijdt ?

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: logo's radiostations

Bericht door erikvank » za 20 apr 2013, 13:46

Marantz schreef:Ik probeer mijn vraag over de RCD 215 radio maar een s hier, jullie gebruiken dezelfde radio......

Ik zou graag het FM volgsysteem werkende hebben, dat is nu niet het geval.
Uit het boekje blijkt dat als TP aktief is je AF (Alternative Frequency) aan en uit kunt zetten, of ik moet dit verkeerd begrijpen.
Maar wat ik ook doe, ik krijg AF niet tevoorschijn op de radio.
Ik neem toch aan dat de zenders bij jullie ook gaan verlopen zodra je uit het zender gebied rijdt ?

Om de draadjes niet te veel door elkaar te laten lopen, zou ik het bij je oorspronkelijke draadje houden. De mensen die hier dit draadje lezen, hebben ook je andere draadje hierover wel gezien (http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 772#p30772), maar zullen net als ik het antwoord op je vraag niet weten.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: logo's radiostations

Bericht door Nikooos » za 20 apr 2013, 13:56

Ik heb alle iconen nog een keer opnieuw gemaakt, want ze waren allemaal 118 bij 124 pixels, maar ik vond het raar dat ze bijna allemaal een randje leeg hadden aan de zijkanten. Het blijkt dus dat ze 124 bij 118 moeten zijn.

Daarom hier een compleet nieuwe set in het juiste formaat en ik heb er maar meteen voor gezorgd dat alle logo's wat scherper zijn.
Bijlagen
Radio icon juist.zip
(454.39 KiB) 1502 keer gedownload
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: logo's radiostations

Bericht door skogo » za 20 apr 2013, 23:14

Dankjewel voor je moeite!




Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: logo's radiostations

Bericht door erikvank » zo 21 apr 2013, 20:46

Nikooos schreef:Ik heb alle iconen nog een keer opnieuw gemaakt, want ze waren allemaal 118 bij 124 pixels, maar ik vond het raar dat ze bijna allemaal een randje leeg hadden aan de zijkanten. Het blijkt dus dat ze 124 bij 118 moeten zijn.

Daarom hier een compleet nieuwe set in het juiste formaat en ik heb er maar meteen voor gezorgd dat alle logo's wat scherper zijn.

Goede actie! Dank je wel.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: logo's radiostations

Bericht door Piedro » ma 22 apr 2013, 12:05

Goed bezig allemaal! :)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: logo's radiostations

Bericht door Marantz » ma 22 apr 2013, 14:16

Ben ik het niet mee eens, ik heb helaas nog geen antwoord gehad op mijn vraag betreft de AF functie van de radio, terwijl ik de UP gebruikers zeer hoog in schaal op de IQ ladder waar ik schijnbaar wat lager op sta aangezien ik dit onderdeel niet te voorschijn kan halen.
Ik heb nog een draadje lopen betreft deze vraag maar aangezien hier iedereen bezig is met de radio dacht ik........

Gebruikersavatar
STB
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 14:08

Re: logo's radiostations

Bericht door STB » ma 22 apr 2013, 16:42

Marantz schreef:Ben ik het niet mee eens, ik heb helaas nog geen antwoord gehad op mijn vraag betreft de AF functie van de radio, terwijl ik de UP gebruikers zeer hoog in schaal op de IQ ladder waar ik schijnbaar wat lager op sta aangezien ik dit onderdeel niet te voorschijn kan halen.
Ik heb nog een draadje lopen betreft deze vraag maar aangezien hier iedereen bezig is met de radio dacht ik........
Nou nou nou ;-) Mijn antwoord: ik weet het niet!

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: logo's radiostations

Bericht door Marantz » di 23 apr 2013, 09:17

STB schreef:
Marantz schreef:Ben ik het niet mee eens, ik heb helaas nog geen antwoord gehad op mijn vraag betreft de AF functie van de radio, terwijl ik de UP gebruikers zeer hoog in schaal op de IQ ladder waar ik schijnbaar wat lager op sta aangezien ik dit onderdeel niet te voorschijn kan halen.
Ik heb nog een draadje lopen betreft deze vraag maar aangezien hier iedereen bezig is met de radio dacht ik........
Nou nou nou ;-) Mijn antwoord: ik weet het niet!
Bedankt voor je reactie.....
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en eens kijken of je de instelling voor AF op de radio kunt vinden (pag 10 en 31 van de manual), misschien ligt het wel aan mijn radio en kan jij dit zo oproepen.

Gebruikersavatar
SuperEd
Vagling liefhebber
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 18:29

Re: logo's radiostations

Bericht door SuperEd » wo 11 sep 2013, 14:13

Hartelijk bedankt,

scheelt weer behoorlijk wat werk,
Welke progs heb je gebruikt, ik gebruik zelf vaak coreldraw en paint
zo heb ik mijn eigen avatar ook gemaakt

vr.gr.

Ed 8-)
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.

Flox
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 14 aug 2013, 16:28

Re: logo's radiostations

Bericht door Flox » do 12 sep 2013, 10:22

Bedankt! werkt prima bij mij.

dunhans
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 16:14

Re: logo's radiostations

Bericht door dunhans » do 19 sep 2013, 16:30

Ik heb mijn Up vanaf 16 mei, maar mijn Navignon werkte maar niet goed met mijn Samsung Galaxy S3.
Vanmiddag hebben ze me een nieuwe gegeven, deze werkt perfect!
Dus gelijk die logo's erin gezet, geweldig, ben er heel blij mee, want ik ergerde me eraan als de radio op Puur Nl stond dat er dan het logo stond van Radio Hollandio!

Maar omdat ik vlak aan de Belgische grens woon, mis ik de logo's van VRT1, VRT2(antwerpen), JOE FM, NOSTALGIE, Q Music BE, en KLARA enzo.

Wie O wie (uit Belgie) heeft ze en wil ze hier op dit forum zetten???

Groeten van dunhans. (vanmiddag geregistreerd)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: logo's radiostations

Bericht door Inge » wo 25 sep 2013, 15:40

Zojuist het bestand op mijn bureaublad gezet maar waar plaats ik het in de M&M?

Wie heeft voor mij een klein stappenplan zodat het me nu als digibeet ook weer lukt (net als met het poi bestand voor de snelheidscontrole). Zou er mega :D blij mee zijn.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: logo's radiostations

Bericht door N!jntje » wo 25 sep 2013, 16:22

Als je de navigon aan je pc aansluit dan krijg je een verwisselbare schijf bij. Als je die opent in de windows explorer zie je een directory Mediaplayer met daarin een directory logos. Hier staan de gebruikte logos in.
Of is dit te bijdehand :oops: zo bedoel ik het iniedergeval niet.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: logo's radiostations

Bericht door Inge » do 26 sep 2013, 07:06

Nee hoor! Heb ik dan vast ergens gemist.

Ga ze er straks opzetten. Neem aan dat ik de map als map in de mediaplayer directory moet plaatsen en verder niets meer hoed te doen?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: logo's radiostations

Bericht door N!jntje » do 26 sep 2013, 08:41

Inge schreef:Nee hoor! Heb ik dan vast ergens gemist.

Ga ze er straks opzetten. Neem aan dat ik de map als map in de mediaplayer directory moet plaatsen en verder niets meer hoed te doen?
Eerst het winrar/winzip bestandje uitpakken. Dan naar de map Mediaplayer en dan in de map logo's zetten. :D

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: logo's radiostations

Bericht door Inge » do 26 sep 2013, 10:29

Okidoki - dat moet lukken. Dank! :D
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Reeve
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 22:27
Locatie: Noord-Holland

Re: logo's radiostations

Bericht door Reeve » wo 08 jan 2014, 20:54

Bedankt!

De uitleg is helder en het zipje is super handig!
Move UP! | 60 PK | BlueMotion | 3-deurs | Candy White | Maps&More | Executive | Reservewiel | Polo 6R antenne | Armsteun | Getinte ramen |

Plaats reactie