Opbergruimte

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
brinkiboy
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 26 dec 2012, 23:11
Locatie: Dronten

Opbergruimte

Bericht door brinkiboy » do 27 dec 2012, 19:52

Ik heb vandaag een Up besteld. Ik kan niet wachten tot ik er in rij!
Mijn huidige auto is een C4 picasso met volop hoeken en nissen om rommel in op te bergen.

Voor zover ik heb kunnen zien heeft de Up alleen vakken in de deuren, een handschoenenvakje en nis midden onder het dashboard. Is er bij jullie weten nog meer opbergruimte aanwezig? Missen jullie vakken of hebben jullie daar oplossingen voor>? Ik zou graag goede tips horen.

Wat ik doorgaans in de auto heb liggen is losgeld (handje vol munten voor langs de weg), losse papieren (stop ik nu in afsluitbaar voorvak) een pen, scheerapparaat, pasjes, snoepjes in een plastic trommel etc etc.
High up, 1.0 60pk BM, Black pearl, panoramadak, maps and more, executive pakket, drive pakket, bekleding beige-grijs-bruin

Gebruikersavatar
Yup!
Forum newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 21:20

Re: Opbergruimte

Bericht door Yup! » do 27 dec 2012, 21:47

Leef je in die auto? volgens mij was een busje een betere keuze geweest maar goed:
De up heeft een dubbele bodem in de kofferbak, met daaronder ruimte voor een thuiskomer die ik niet in de lijst zie staan dus kun je die ook gebruiken.
Je zou een armsteun kunnen bestellen, daar kan dan ook nog wat in.
klein geld kan onder de mat en in de klep van het dashboardkastje en onder het stuur schijnt ook nog een vak te zitten...hoop dat het genoeg is voor je want een aanhanger kan niet (officieel dan)
Een dakkoffer is trouwens ook nog een handige optie.....maar de beslissing om die C4 (of schoen zoals we hem noemen) de deur uit te doen begrijp ik wel ;-)
voor andere waardevolle zaken hebben ze bij halfords nog wel iets http://www.halfords.nl/shop/Auto-access ... ing/105670

Gebruikersavatar
brinkiboy
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 26 dec 2012, 23:11
Locatie: Dronten

Re: Opbergruimte

Bericht door brinkiboy » do 27 dec 2012, 22:03

Dat er nog een vakje onder het stuur zat had ik nog niet gezien. dank voor de tip! enne, ik leef idd een beetje in de auto, zeker 2uur per dag :D
High up, 1.0 60pk BM, Black pearl, panoramadak, maps and more, executive pakket, drive pakket, bekleding beige-grijs-bruin

Gebruikersavatar
Yup!
Forum newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 21:20

Re: Opbergruimte

Bericht door Yup! » do 27 dec 2012, 22:16

brinkiboy schreef:Dat er nog een vakje onder het stuur zat had ik nog niet gezien. dank voor de tip! enne, ik leef idd een beetje in de auto, zeker 2uur per dag :D
Ik heb de auto nog niet maar heb het uit de handleiding.......
Update: Geloof dat alleen het goedkoopste model over de aflegplanken beschikt, ipv het dashboardkastje dus..

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Opbergruimte

Bericht door Pop Up! » do 27 dec 2012, 22:56

Bij High UP! geen extra opbergruimte onder het stuur..
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
THID
Vagling liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di 26 jun 2012, 10:32

Re: Opbergruimte

Bericht door THID » vr 28 dec 2012, 19:46

kleingeld kan in sleuven in de "deksel" van het dashboardkastje
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
Afbeelding

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Opbergruimte

Bericht door erikvank » wo 20 feb 2013, 00:36

Dat extra vakje onder het stuur heb ik niet op mijn High up! Ik zou dat best willen en ben het alleen in het instructieboekje tegengekomen. Weet iemand hoe je daar aan kunt komen?
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Opbergruimte

Bericht door Psycho_Mantis » wo 20 feb 2013, 12:32

erikvank schreef:Dat extra vakje onder het stuur heb ik niet op mijn High up! Ik zou dat best willen en ben het alleen in het instructieboekje tegengekomen. Weet iemand hoe je daar aan kunt komen?
Een take up kopen :D

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Opbergruimte

Bericht door erikvank » wo 20 feb 2013, 12:58

Psycho_Mantis schreef:
erikvank schreef:Dat extra vakje onder het stuur heb ik niet op mijn High up! Ik zou dat best willen en ben het alleen in het instructieboekje tegengekomen. Weet iemand hoe je daar aan kunt komen?
Een take up kopen :D

LOL Die High Up is al weer een week oud, dus dat wordt wel weer tijd voor een nieuwe. :-)

Maar als het in de Take-Up standaard is, is hier dus bij Volkswagen iets voor te bestellen, stel ik me zo voor.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Opbergruimte

Bericht door Psycho_Mantis » wo 20 feb 2013, 13:15

Nee helaas niet, dat komt door dat de take-up een heel ander dashboard heeft
Dit is een beetje het zelfde verhaal als met het dashboard kastje aan de rechterkant. Deze valt ook niet eenvoudig te installeren in de take-up.

Het fijne weet ik er niet van, maar volgens mij is dit niet zomaar mogelijk.

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Opbergruimte

Bericht door erikvank » wo 20 feb 2013, 13:30

Psycho_Mantis schreef:Nee helaas niet, dat komt door dat de take-up een heel ander dashboard heeft
Dit is een beetje het zelfde verhaal als met het dashboard kastje aan de rechterkant. Deze valt ook niet eenvoudig te installeren in de take-up.

Het fijne weet ik er niet van, maar volgens mij is dit niet zomaar mogelijk.
Dat zou jammer zijn. En dom van Volkswagen. Hoe meer ze standaardiseren, hoe goedkoper de productie is. Maar ik zal het dus waarschijnlijk zonder dat extra vakje moeten doen, helaas.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Drive
Donateur member
Berichten: 217
Lid geworden op: di 28 feb 2017, 16:44
Locatie: Ergens in Brabant

Re: Opbergruimte

Bericht door Drive » zo 25 mar 2018, 19:17

Extra opbergvak (3) onder het stuur.
De montage punten lijken mij bijna op de zelfde plek te zitten, ik zie alleen rechts enig verschil.
Screenshot_2018-03-25-19-57-50.jpg
Wie heeft dit al in zijn Up, mii of Citigo gemonteerd?

Plaats reactie