high up titaan stoelen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

high up titaan stoelen

Bericht door Ron UP » zo 11 mar 2012, 15:45

Hey, iemand al de high up stoelen in titaankleur? Zit er nou wel of geen skyleer aan de zijkanten???? Graag ff een foto als dat kan !
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Tom Westendorp » zo 11 mar 2012, 16:10

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: high up titaan stoelen

Bericht door RoyVisser » zo 11 mar 2012, 16:51

Yes please, ook hier de Titaan besteld :)

PS, Ik vind je signature plaatje behoorlijk aan de veel te grote kant als ik eerlijk ben ;)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Bryan » zo 11 mar 2012, 17:24

RoyVisser schreef:Yes please, ook hier de Titaan besteld :)

PS, Ik vind je signature plaatje behoorlijk aan de veel te grote kant als ik eerlijk ben ;)

Sommige mensen vallen gewoon graag op ;) ;) ;) :D

Bryan

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Paashaas25 » zo 11 mar 2012, 18:37

No offence maar je signature foto is echt veel en veels te groot.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Ron UP » zo 11 mar 2012, 18:47

Ik vind jullie foto veeeels te klein :D
Of vinden jullie t geen mooie auto dat kan ook natuurlijk...


Maare.....vooruit dan maar, dan haal ik m helemaal wel weg. Word wel tijd dat we een avatar bij onze naam kunnen zetten denk ik!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: high up titaan stoelen

Bericht door eas » zo 11 mar 2012, 18:59

Dark UP schreef: Word wel tijd dat we een avatar bij onze naam kunnen zetten denk ik!!
ja ! en een beetje snel ;) en meer smillies :roll:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Paashaas25 » zo 11 mar 2012, 19:07

Dark UP schreef:Ik vind jullie foto veeeels te klein :D
Of vinden jullie t geen mooie auto dat kan ook natuurlijk...


Maare.....vooruit dan maar, dan haal ik m helemaal wel weg. Word wel tijd dat we een avatar bij onze naam kunnen zetten denk ik!!

Haha, thanks en een avatar hoort wel bij een forum met 2 Gig data trafic haha.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: high up titaan stoelen

Bericht door dubbel-UP! » zo 11 mar 2012, 19:48

Dark UP schreef:Hey, iemand al de high up stoelen in titaankleur? Zit er nou wel of geen skyleer aan de zijkanten???? Graag ff een foto als dat kan !
Zover ik weet (heb alleen geen foto's, lees bewijs) hebben alle high-up! stoelen een zijkant van sky leder, kleur aangepast aan het interieur.
Dus ook de titaankleur zal dit moeten hebben.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Piedro » do 15 mar 2012, 10:43

Aan alle ervaringsdeskundigen onder ons: Hoe zitten de stoelen eigenlijk in de praktijk? Zijn ze goed verstelbaar op de voor jou juiste positie? En aangezien de hoofdsteunen geïntegreerd zijn, zitten die voor jou op de goede plek? Hoe zit het met het comfort, de hardheid en zijdelingse steun? Ik ga er voor het gemak even vanuit dat er behalve verschil in de bekleding verder geen verschil in de stoel zelf zit.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: high up titaan stoelen

Bericht door High-up! » do 15 mar 2012, 11:25

T schijnt te zien dat de move- en high-up zogenaamde 'wangen' hebben (de take-up een vlakke zitting en leuning) en de high-up een verlengde zitting...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: high up titaan stoelen

Bericht door up! » do 15 mar 2012, 11:53

De stoelen van de High Up zitten werkelijk fantastisch, even comfortabel als de stoelen in mijn Porsche :shock: Ik kan een prima zitpositie vinden, geen enkel probleem. De stof is ook van een goede kwaliteit, ik ben er zeer tevreden mee 8-)

De vraag of de zijkant van de stoelen van (kunst)leer is, vind ik een beetje eigenaardig. Ja, het is inderdaad niet dezelfde stof die je daar ziet aan de zijkant. Van welk materiaal die miniscule stukjes aan de zijkanten dan zijn gemaakt, boeit me niet echt. In sommige auto's krijg je een bepaald gevoel van luxe als de wangen van de stoelen van leer zijn gemaakt (bij Audi heb je dat bijvoorbeeld als de stoelziting zelf van alcantara is gemaakt). Maar bij de titaanzwarte bekleding van de Up heb ik toch voornamelijk het gevoel dat de stoelen "volledig van stof" zijn. Ja, aan de zijkant heb je wat stukken die van een ander materiaal zijn gemaakt. Maar of dat een ander soort "stof" is, of skai, of latex, of wat dan ook, vind ik niet echt relevant. Het overheersende gevoel bij de stoelen is bij mij "stof".
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Ron UP » do 15 mar 2012, 12:20

Het maakt mij persoonlijk ook niet uit dat de zijkantjes anders zijn maar kon dat moeilijk zien op de foto's, boeit ook niet echt :D
Wat nu wél wel interssant is, is dat het zitgedeelte van de High Up weer dieper is dan de Take en Move Up?
In de MoveUp heb ik eergister net gereden en die zat eigenlijk al prima, hoeveel cm hebben de HighUp stoelen dan?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Ron UP » za 17 mar 2012, 20:33

Per toeval gister ergens langs een dealer gereden waar een highup buiten stond, gekeken, gezeten en gevraagd of de highup stoelen nou anders waren dan de take en move up stoelen....blijkt dus dat alle up stoelen precies hetzelfde zijn, behalve de kleurstelling dan he, dus helaad geen verlengde zitting in de highup....
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: high up titaan stoelen

Bericht door High-up! » za 17 mar 2012, 20:38

Okido! Is dat ook weer helder!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: high up titaan stoelen

Bericht door RoyVisser » za 17 mar 2012, 20:40

TOV van de Take Up hebben de Move en High up standaard ook in hoogte verstelbare stoelen, en dat maakt bijzonder uit voor de zitpositie en ervaring van hoe lang een zitting is :) (Voor iemand met mijn lengte iig (1.94))
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Tom Westendorp » ma 19 mar 2012, 09:55

Ik ben wel benieuwd wat voor stoelen de up gt krijgt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: high up titaan stoelen

Bericht door RonaldNL » ma 19 mar 2012, 20:22

de Up GT krijgt klapstoeltjes lekker OER retro :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: high up titaan stoelen

Bericht door Ken » do 19 apr 2012, 22:56

http://www.autotrader.nl/auto/volkswage ... -up#foto-7

Is dit niet titanium zwarte stoelen?
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: high up titaan stoelen

Bericht door High-up! » do 19 apr 2012, 23:17

Ken schreef:http://www.autotrader.nl/auto/volkswage ... -up#foto-7

Is dit niet titanium zwarte stoelen?
Yup!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie