Het algemene Maps and More problemen topic.

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!

Re: Het algemene Maps and More problemen topic.

door arnout84 » di 12 sep 2017, 20:23

Heeft iemand Q2 al fatsoenlijk aan de praat gekregen? Bij mij zitten veel fouten er in.
Forum eindbaas

Sponsor

Sponsor

door robw » do 14 sep 2017, 12:16

Ik heb zelf versie Q2 2017 erop gezet en alles werkt. Wel heb ik via Fresh de Poi etc er opnieuw opgezet.

Wel viel mij op dat de Poi bestand van 2011 is en dus niet meer is geupdate door GARMIN. Is het mogelijk om zelf Poi toe te voegen of een compleet bestand te maken?

Veel UP gebruikers die ik spreek zijn niet tevreden over de Garmin, iedereen weer zijn eigen problemen. Voor mij is de grootste ergernis de verbinding tussen de telefoon en Garmin, iedere keer de verbinding eruit en geen spraak over de Garmin.

Wil een extrne carkit gaan kopen, heeft iemand hier ervaring mee? Welke is het gemakkelijkste om aan te sluiten op het UP systeem?
UP! HIGH 60PK
Gebruikers-avatar
Vagling liefhebber

door arnout84 » do 14 sep 2017, 19:32

robw schreef:Ik heb zelf versie Q2 2017 erop gezet en alles werkt. Wel heb ik via Fresh de Poi etc er opnieuw opgezet.

Wel viel mij op dat de Poi bestand van 2011 is en dus niet meer is geupdate door GARMIN. Is het mogelijk om zelf Poi toe te voegen of een compleet bestand te maken?

Veel UP gebruikers die ik spreek zijn niet tevreden over de Garmin, iedereen weer zijn eigen problemen. Voor mij is de grootste ergernis de verbinding tussen de telefoon en Garmin, iedere keer de verbinding eruit en geen spraak over de Garmin.

Wil een extrne carkit gaan kopen, heeft iemand hier ervaring mee? Welke is het gemakkelijkste om aan te sluiten op het UP systeem?

Als ik mijn Garmin laadt met Q2 kaarten verdwijnt de spraakbesturing en zijn de POI's niet meer in verhouding qua grootte op het scherm. Ook de dynamische afritten komen als beeldvullend scherm erop. Klopt voor geen kant dus :(
Forum eindbaas

Vorige