Fietsendrager op achterruit

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
damnsharp
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 13 nov 2013, 14:14

Fietsendrager op achterruit

Bericht door damnsharp » ma 10 aug 2015, 17:00

Goedemiddag,
Ik zit eraan te denken een fietsendrager zoals bijvoorbeeld de Carpoint Cruiser - Fietsdrager die bij Bol punt com te koop is te kopen.
Nu lees ik review bij hun site van iemand dat zo'n fietsendrager niet op een glazen achterklep kan.
Heeft iemand ervaring met die of ander type fietsendrager?

Thanks! :clap:

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Fietsendrager op achterruit

Bericht door Autheo » ma 10 aug 2015, 19:01

damnsharp schreef:Goedemiddag,
Ik zit eraan te denken een fietsendrager zoals bijvoorbeeld de Carpoint Cruiser - Fietsdrager die bij Bol punt com te koop is te kopen.
Nu lees ik review bij hun site van iemand dat zo'n fietsendrager niet op een glazen achterklep kan.
Heeft iemand ervaring met die of ander type fietsendrager?

Thanks! :clap:
Oeps, je doet je forumnaam geen eer aan, anders had je iets scherper kunnen zijn door eerst gewoon even in de zoekfunctie bovenaan het woord 'fietsendrager' op te geven. Dan had je alle informatie al gehad, voordat je een nieuw topic ging openen. Kijk daar maar eens naar de ervaringen. :idea:
En nog een tip: lees eerst even het topic voor starters, dat houdt je verdraaid scherp! ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Fietsendrager op achterruit

Bericht door Tom Westendorp » ma 10 aug 2015, 19:19

Zoals Autheo aangeeft is er al veel geschreven over dit onderwerp. Via de zoekfunctie vind je het wel.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gesloten