Paneel panodak-bediening verwijderen.

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Paneel panodak-bediening verwijderen.

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 jul 2015, 13:33

Weet iemand hoe dat moet? Ik heb geprobeerd de leds erin te zetten maar nu heb ik de fitting van de lampjes door gedrukt. :oops: Kan iemand mij vertellen hoe ik het paneeltje uit de hemel haal?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Paneel panodak-bediening verwijderen.

Bericht door N!jntje » di 07 jul 2015, 09:41

Petrolhead Tom schreef:Weet iemand hoe dat moet? Ik heb geprobeerd de leds erin te zetten maar nu heb ik de fitting van de lampjes door gedrukt. :oops: Kan iemand mij vertellen hoe ik het paneeltje uit de hemel haal?
er zitten niet 2 torx schroeven achter het glaasje?
en ook niet links en rechts een uitstaand palletje die je weg moet drukken?
zoals de up zonder dakbediening?

GrooveDJ
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 jul 2015, 09:52
Locatie: Utrecht & omgeving

Re: Paneel panodak-bediening verwijderen.

Bericht door GrooveDJ » di 28 jul 2015, 10:24

Ik heb er nooit naar gekeken eigenlijk, maar wil misschien ook LEDS plaatsen als interieurverlichting. Ik heb er bij mij nog nooit goed naar gekeken, maar heb laatst ergens gelezen dat je hem met een bankpasje eruit moet kunnen 'wippen'.

Heb het niet geprobeerd of het ook daadwerkelijk werkt. Succes & ik ben benieuwd
Groove UP! Deep Black metallic - Fender 300w systeem - Maps & More - Panorama Schuif/Kanteldak - Parkeersensoren - Cruisecontrol - Lichtmetalen velgen "Waffle" - 1.0 60 pk -

Plaats reactie