Lakkwaliteit UP

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
inMnUppie
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 20 jul 2012, 18:59

Re: Lakkwaliteit UP

Bericht door inMnUppie » wo 13 jan 2016, 10:06

Ik heb wel vertrouwen in de lak kwaliteit. Laatst is een scholier met d'r fiets tegen mijn light silver UP geknald, met als gevolg deukjes en krassen. Volgens getuigen was het een behoorlijk klap, maar geen enkele kras was door de lak heen. VW garage schadeherstel heeft het perfect gemaakt.
2 deurs High Up, 75pk BMT, Light Silver met TitaanZwart interieur, Executive & Drive pakket

Emiel25
Vagling liefhebber
Berichten: 322
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 19:30

Re: Lakkwaliteit UP

Bericht door Emiel25 » vr 18 mei 2018, 20:46

Wat is jullie ervaring met de kwaliteit van de nieuwste generatie ups (vanaf intro tsi). Op de Engelse forums wordt er met enige regelmaat op gemopperd.
Up! GTI / Red & Black

Dendek
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 24 mei 2018, 19:18

Re: Lakkwaliteit UP

Bericht door Dendek » do 24 mei 2018, 20:45

Pieter schreef:Over waxoyl gaan nogal wat verschillende verhalen, maar zelfs de voorstanders prijzen het alleen aan voor wat extra glans, niet voor bescherming tegen steenslag (zie: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3480664" onclick="window.open(this.href);return false;).

Ik zie ook wel eens een soort folie aangeboden worden die je bijv. op een motorkap kan plakken. Dat lijkt me nogal drastisch. Is er dan niets op de markt wat je auto tegen steenslag beschermt?
Die folie plakken we regelmatig op de duurdere auto , en aangepaste auto's het is een dikke transparante folie en .......mooi is anders maar wel effectief

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Lakkwaliteit UP

Bericht door damianw26 » vr 25 mei 2018, 05:47

De lakkwaliteit is niet beter of slechter dan die van de de pre facelift up. Feit blijft dat een dunne lak op waterbasis het niet haalt bij wat oudere of duurdere lakkleuren die meerlaags gespoten zijn. Zolang je maar een beetje zuinig erop bent valt het mee.


En waxoil of ieder andere dealer bescherming, gewoon niet doen echt doodzonde van het geld voor een teleurstellend resultaat.
https://youtu.be/07uvgcIqk04" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Plaats reactie