8/1 Lidl - voor de auto

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!

8/1 Lidl - voor de auto

door Xanderv » ma 01 jan 2018, 21:57

Hallo mede forummers,

Ik zag in het lidl krantje wat leuke dingen voor de hobbyist.
Krik - https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=2245
Assteunen - https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=2246

Wat is jullie gevoel hierbij of misschien zelfs ervaring? De assteunen zullen wel gewoon goed zijn maar die krik?!

Dan hebben ze nog meer leuke spulletjes zoals een acculader https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=2283 maar ik weet niet echt of ik die vertrouw, helemaal geen programmas, maar daar in tegen heb ik nu niks voor de auto.
Skoda Citigo - Tornado red.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

8/1 Lidl - voor de auto

Sponsor

Sponsor

Re: 8/1 Lidl - voor de auto

door Bertjuh » ma 01 jan 2018, 22:01

Krik is ook gewoon goed.. heb er voor 6 jaar geleden ooit 1 gehaald bij de Lidl en deze werkt nog voortreffelijk..!! Ook elektrisch gereedschap van de Lidl is gewoon goed..
Volkswagen Move Up! 60pk Tornado Rood

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Vagling liefhebber

door Autheo » ma 01 jan 2018, 22:14

Wat de krik betreft: ik heb al jaren zo'n zelfde soort Chinese krik, als ik me goed herinner destijds bij de Aldi gekocht. Ik gebruik hem voor de Mii slechts twee keer per jaar bij het wisselen van de zomer- en winterbanden. Maar voor mijn oude kampeerauto (van rond de twee ton) gebruik ik hem veel vaker, om hem 'uit de veren' te krikken en op steunen te plaatsen. En dat nu al vele jaren lang. Dus ik denk dat je er voor je lichte Citigo zeker geen buil aan zult vallen. Vaak is het spul wat ze bij Lidl verkopen best redelijk van kwaliteit. Alleen moet je vanzelfsprekend wel altijd zorgen voor een stabiele ondergrond.
Wat die acculader betreft weet ik het niet, bij elektronica komt het m.i. wat preciezer. En de accu voor het start-stop systeem zou daar wel eens wat gevoeliger voor kunnen zijn.
Gebruikers-avatar
Premium member

door damianw26 » do 04 jan 2018, 23:06

Zoals eerder al bevestigd is, die krik is gewoon prima! Ik heb zelf dan een rode van de lidl, aantal jaar geleden gekocht om wat te sleutelen aan mijn golfkarretje, nu gebruik ik hem ook voor de auto's en werkt prima.
Vw HighUp TSI 2018/17 inch polygon/alle opties,oa/panoramadak/beatsaudio/lederen bekleding etc etc.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

door JuP ! » vr 05 jan 2018, 12:12

Alles beter dan een originele VW krik
Volkswagen Golf 7 1.4 DSG Highline
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas