Ben net bij een Up uit 2013 wezen kijken met 156.000 km op de teller. Nu ervaar ik dat het pakpunt van de koppeling heel hoog zit. Heb de auto op de handrem gezet, in de 3de versnelling en dan koppeling rustig op laten komen. De auto sloeg af op het allerlaatste stukje van de koppelingspedaal af.
Zijn de koppelingsplaten dan goed of komen ze er aan of zijn ze al versleten??
Koppeling VW Up
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Koppeling VW Up
Je vult hem zelf al in, je lijkt op zoek naar een bevestiging maar da's erg lastig n.a.v. een zinnetje tekst vast te stellen.Jacobs73 schreef: ↑wo 01 nov 2023, 12:44Ben net bij een Up uit 2013 wezen kijken met 156.000 km op de teller. Nu ervaar ik dat het pakpunt van de koppeling heel hoog zit. Heb de auto op de handrem gezet, in de 3de versnelling en dan koppeling rustig op laten komen. De auto sloeg af op het allerlaatste stukje van de koppelingspedaal af.
Zijn de koppelingsplaten dan goed of komen ze er aan of zijn ze al versleten??
Maar op basis van hoe jij het omschrijft acht ik het niet realistisch dat hij nog 100k km mee zal gaan
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Re: Koppeling VW Up
met een zelf ontluchtend systeem zegt het heel weinig. keertje handmatig ontluchten en 't kan weer anders zijn.
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.
Re: Koppeling VW Up
Ik heb hetzelfde in mijn 2013 Up. Aangrijpingspunt ligt ook heel hoog maar slipt niet.
Wou bij de volgende beurt even vragen of daar iets aan te doen is
Wou bij de volgende beurt even vragen of daar iets aan te doen is