leuke gadget na update maps en more

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

leuke gadget na update maps en more

Bericht door belhamel » za 25 feb 2012, 11:37

ik heb een update uitgevoerd en vwbeamlight geinstalleerd. leuk voor in het donker als zaklamp .
Als je dat aanklikt krijg je de voorkant van de up te zien waar de koplampen fel van gaan branden en werkt als een zaklampje :idea:
Handig als je in het donker in de kofferbak moet zijn aangezien het lampje mist :evil:

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: leuke gadget na update maps en more

Bericht door up! » za 25 feb 2012, 11:48

Ik snap niet goed wat je bedoelt. Het is een update van het maps&more systeem zeg je, de koplampen gaan branden, en het is een zaklamp waarmee je in de bagageruimte kunt schijnen? Wat is "vwbeamlight", is dat een bekende term? Als de koplampen fel gaan branden, schijnen ze toch niet in de kofferbak? Of neem je het hele apparaat mee uit de auto en schijn je ermee in de kofferbak? En waar krijg je de voorkant van de up te zien, in het maps&more schermpje? Ik snap er weinig van :cry:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: leuke gadget na update maps en more

Bericht door el coche SEAT » za 25 feb 2012, 12:37

Denk dat ik het wel snap.

Door de Navigatie te up-daten met een stukje software genaamd VWbeamlight, krijg je op het display van de navigatie een afbeelding van een voorkant van een up! te zien met brandende koplampen.

Omdat de navigatie mobiel is, kun deze zodra deze gedemonteerd (is portable :oops: ) gebruiken om in donkere situaties bij te lichten.

Hoop dat ik hiermee licht in de duisternis heb gebracht. :idea:
Laatst gewijzigd door el coche SEAT op za 25 feb 2012, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: leuke gadget na update maps en more

Bericht door belhamel » za 25 feb 2012, 12:59

el coche SEAT schreef:Denk dat ik het wel snap.

Door de Navigatie te up-date met een stukje software genaamd VWbeamlight, krijg je op het display van de navigatie een afbeelding van een voorkant van een up! te zien met brandende koplampen.

Omdat de navigatie mobiel is, kun deze zodra deze gedemonteerd (is portable :oops: ) gebruiken om in donkere situaties bij te lichten.

Hoop dat ik hiermee licht in duisternis heb gebracht. :idea:


juist ja dat bedoelde ik . heb het iets te bekrompen uitgelegd :roll:

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: leuke gadget na update maps en more

Bericht door Bryan » za 25 feb 2012, 22:51

belhamel schreef:
el coche SEAT schreef:Denk dat ik het wel snap.

Door de Navigatie te up-date met een stukje software genaamd VWbeamlight, krijg je op het display van de navigatie een afbeelding van een voorkant van een up! te zien met brandende koplampen.

Omdat de navigatie mobiel is, kun deze zodra deze gedemonteerd (is portable :oops: ) gebruiken om in donkere situaties bij te lichten.

Hoop dat ik hiermee licht in duisternis heb gebracht. :idea:


juist ja dat bedoelde ik . heb het iets te bekrompen uitgelegd :roll:

Valt wel mee hoor ,want ik begreep je wel :D

Bryan

Plaats reactie