Nieuwe onderdelen nodig

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
DannyBanden
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 09:49
Locatie: Rotterdam

Nieuwe onderdelen nodig

Bericht door DannyBanden » zo 17 sep 2017, 16:34

Ik heb nieuwe onderdelen nodig en vroeg me af of https://www.autoonderdelen-direct.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; betrouwbaar is. Hebben jullie hier al ervaring mee?

smallride
Forum newbie
Berichten: 71
Lid geworden op: di 29 jan 2013, 19:12
Locatie: nieuwkoop

Re: Nieuwe onderdelen nodig

Bericht door smallride » zo 29 okt 2017, 07:49

Hoi, Een late reactie maar toch.

Ik heb goede ervaringen met mister-auto.
Maar de prijs is vaak beter op autoonderdelen24.nl en dat is eigenlijk de zelfde als autodoc.nl.

Ik koop er alles voor onze andere auto en heb de remmen (ate schijf 35euro! remblok set 31 euro!) en banden (continental zoals orgineel) van mn up er gekocht.

De prijs en het aanbod blijft er positief verassen. banden sportieve schokbrekers zelf de kleine dingen als deur clipjes en voor onze andere auto zelf de magneetspoel van de airo los geleverd voor maar 20 euro, de voorste uitlaat pijp voor 25 euro en een achter ruitenwisser arm voor 15euro.
Dat was heel goedkoop ivm de zelfde merken bij een ander, je kan er niet tweedehands voor zoeken

Het zijn zoals de naam niet doet vermoeden geen Nederlandse (maar ik denk duits en mister-auto frans) bedrijven, maar de chat vertaald automatisch en dat werkt goed genoeg, ook als er een probleem is.
Ik had een huisnummer aan de andere kant van de straat ingevuld???? als je dan ook mensen hebt die je niet kent maar het wel voor je aanpakken dan kan je even zoeken haha. En een keer remblokken voor de andere auto waar geen controle draad in geklikt kon worden, werd zonder gedoe nog een set nagestuurd.
Reken alleen op een week levertijd, ook al suggereren ze sneller te leveren.

Ik ben er blij mee, maar let op, het zoeken van auto onderdelen kan lastig zijn ook als je er verstand van hebt...
Soms is de kwaliteit of levensduur niet met orgineel te vergelijken, al vind ik dat vooral met uitlaatpijpen, Ik kies met zulke prijzen voor de A merken en dat is mij nog niet tegen gevallen.


Succes en doe er je voordeel mee. M.v.g.

Plaats reactie