VW UP! FANS blijven draaien, ook wanneer auto uit staat

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
kimbadejong
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 12:19

VW UP! FANS blijven draaien, ook wanneer auto uit staat

Bericht door kimbadejong » di 20 jun 2017, 12:21

Mijn fans van de auto blijven draaien totdat de accu leeg is. Dan blijft het weg en kan het zo opeens terug komen.

Wie heeft dit weleens meegemaakt?

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: VW UP! FANS blijven draaien, ook wanneer auto uit staat

Bericht door Autheo » di 20 jun 2017, 14:38

kimbadejong schreef:Mijn fans van de auto blijven draaien totdat de accu leeg is. Dan blijft het weg en kan het zo opeens terug komen.

Wie heeft dit weleens meegemaakt?
Hallo kimbadejong, welkom op het forum!
Het is inderdaad bekend dat bij de Vagling in het verleden er een werkplaatsactie heeft plaatsgevonden, waarbij in sommige gevallen de regelunit voor de aansturing van de ventilatoren vervangen werd. Dat was meen ik eind 2014. Als je auto het reguliere onderhoud heeft gehad, moet dat dus zijn uitgevoerd als dat nodig was. Volgens mij moet je dealer kunnen nagaan of dat gebeurd is.

(Wat voor Vagling heb je? Welk merk, uitvoering, bouwjaar? Leuk als je je eerst ook even voorstelt ;) )

kimbadejong
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 12:19

Re: VW UP! FANS blijven draaien, ook wanneer auto uit staat

Bericht door kimbadejong » do 22 jun 2017, 14:31

Autheo schreef:
kimbadejong schreef:Mijn fans van de auto blijven draaien totdat de accu leeg is. Dan blijft het weg en kan het zo opeens terug komen.

Wie heeft dit weleens meegemaakt?
Hallo kimbadejong, welkom op het forum!
Het is inderdaad bekend dat bij de Vagling in het verleden er een werkplaatsactie heeft plaatsgevonden, waarbij in sommige gevallen de regelunit voor de aansturing van de ventilatoren vervangen werd. Dat was meen ik eind 2014. Als je auto het reguliere onderhoud heeft gehad, moet dat dus zijn uitgevoerd als dat nodig was. Volgens mij moet je dealer kunnen nagaan of dat gebeurd is.

(Wat voor Vagling heb je? Welk merk, uitvoering, bouwjaar? Leuk als je je eerst ook even voorstelt ;) )
\


De hele regelunit is vervangen + software update. Probleem is wel vreemd. Het gaat om een High up! Black edition uit 2012.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: VW UP! FANS blijven draaien, ook wanneer auto uit staat

Bericht door henri » do 22 jun 2017, 14:52

Mijn Up is van maart 2012. Destijds is bij mij ook de regelunit vervangen; niet omdat er problemen waren, maar als werkplaatsactie.

Plaats reactie