Probleem in de regel kast van High Up!!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Golf87
Forum newbie
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 16 okt 2016, 23:18
Locatie: Amersfoort

Probleem in de regel kast van High Up!!

Bericht door Golf87 » wo 08 feb 2017, 22:40

Beste mensen,
ik wilde jullie even laten weten dat bepaalde High Ups na de facelift problemen kunnen hebben met de regel kast. Vanaf november wil ik al dat mijn deuren sluiten wanneer ik ga rijden, net zoals ik bij mijn vorige auto had. Wat blijkt nu dat bij een serie nieuwe high ups bepaalde instellingen waaronder de deuren niet worden doorgevoerd en dus niet werken. Na heel wat gedoe blijk dat de software in de regelkast moet worden overschreven of een compleet nieuwe regelkast plaatsen om dit probleem te verhelpen. Bij mij werkt alles dus gelukkig weer, maar waar ik voor wil waarschuwen is gebruik je de instellingen niet dan zal je er waarschijnlijk lange tijd niet achter komen. Dit heeft tot gevolg dat de kosten na de garantie voor jou rekening komt, dus wil je zeker van zijn dat de jouwe het niet heeft zou ik het even laten controleren. mocht het jullie of bij jullie dealer niet lukken, bij mij heeft Pon dealer Amersfoort het voor elkaar gekregen dus bij hun kan er dus eventueel geïnformeerd worden. Ik denk meld het even want een regel kast vervangen word later een duur grapje.
gr Bas ;)
Volkswagen fan en trots in het bezit van een Golf 2 en een High Up! 60pk BMT.

Gebruikersavatar
blastaway
Vagling liefhebber
Berichten: 530
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 12:42

Re: Probleem in de regel kast van High Up!!

Bericht door blastaway » wo 08 feb 2017, 23:44

Goede bruikbare tip waar velen hun voordeel mee kunnen doen.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option

Plaats reactie