Kilometerstand

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
MMQV
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 17:07

Kilometerstand

Bericht door MMQV » za 24 dec 2016, 16:23

Goedemiddag,

Ik zou graag de totale km stand van mn Up willen bekijken en weet dat ik op 0.0/ set moet drukken (kort) maar er verspringt niets.. blijft op trip staan. (Bij lang ingedrukt reset hij de trip wel) iemand enig idee?

Met vriendelijk groet

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kilometerstand

Bericht door Tom Westendorp » za 24 dec 2016, 16:58

Knop ernaast. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

MMQV
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 17:07

Re: Kilometerstand

Bericht door MMQV » za 24 dec 2016, 17:35

Hmm ik hoop niet dat het aan mij ligt :oops: maar met de knop ernaast kan ik enkel de klok activeren om hem vervolgens te verstellen met de 00/set knop.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Kilometerstand

Bericht door Autheo » za 24 dec 2016, 18:49

MMQV schreef:Goedemiddag,

Ik zou graag de totale km stand van mn Up willen bekijken en weet dat ik op 0.0/ set moet drukken (kort) maar er verspringt niets.. blijft op trip staan. (Bij lang ingedrukt reset hij de trip wel) iemand enig idee?

Met vriendelijk groet
Volgens de instructie moet je inderdaad kort op de 0.0/set knop drukken, om afwisselend de dagteller of de totale km stand te kunnen bekijken. Al geprobeerd om zo kort mogelijk te drukken? Bij mij moet je echt heel kort drukken, anders blijf je alleen de dagteller zien. En bij 5 seconden indrukken wordt de dagstand gereset. Maar als je iets te lang 'kort' drukt, gebeurt er dus niets.

Plaats reactie