Verschillen van de Up!

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Manoukiiee
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 17 nov 2016, 10:31

Verschillen van de Up!

Bericht door Manoukiiee » do 17 nov 2016, 10:35

Hallo Volkswagen Up! liefhebbers!

Ik ben net nu hier.. En ben al een tijdje aan het kijken voor een Volkswagen Up! occasion als eerste autootje.
Nu probeer ik zo goed te zoeken op de verschillen van de Up!:
- Take up
- Move up
- High up
Maar ik wordt nergens een haar beter van wat nou de verschillen zijn..

Ik hoop dat jullie mij hier beter over kunnen informeren? En waar ik op moet letten als ik de occasion variant koop :D

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Verschillen van de Up!

Bericht door damianw26 » do 17 nov 2016, 11:26

Hallo, ik heb zelf een high up bomvol met opties (enkel de lederen bekleding en dab+ radio heb ik niet) en dat is ook mijn eerste autootje, een uitstekende keuze tot nu toe. Als ik jou was zou ik de take up vooral niet nemen, die is extreem karig uitgerust en heeft ook een kaal interieur zonder een in kleur gelakt dashboard. Verder hangt het natuurlijk vooral van je budget af, maar ik zou zeker een move up met drive pakket zoeken (boardcomputer, cruisecontrol etc.) Of een high up met dat pakket. Verder geniet ik mijn auto ook vooral van het professionele fender geluidssysteem, en het panoramadak, maar dat zijn vooral luxe opties die je evt zou kunnen missen. Oja en een maps&more is ook echt het geld waard. Succes met zoeken!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Verschillen van de Up!

Bericht door Autheo » do 17 nov 2016, 13:04

Je zou twee dingen kunnen doen: meestal kun je op de modellensite van VW de verschillen tussen de uitvoeringen naast elkaar zetten. Dan zie je direct wanneer bijvoorbeeld airco er niet in zit, een optie is, of standaard bij de uitvoering hoort.

Als je dat via de VW site niet lukt, zou je het op een site als bijvoorbeeld Autoweek kunnen proberen. Daar kun je ook tegelijkertijd verschillende uitvoeringen naast elkaar zetten, en zien waar de bolletjes zwart zijn of ontbreken.

En als je dan toch gaat vergelijken: vergeet niet dat de Mii en de Citigo ook leuke alternatieven bieden .... Veel succes!

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: Verschillen van de Up!

Bericht door kgroot.nl » do 17 nov 2016, 14:18

Ik kan je ze van a tot z vertellen, maar wellicht beter om te kijken wat je belangrijk vind (of komt nu de vw verkoper heel erg naar voren :P )
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
Guy
Forum newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 26 apr 2015, 15:38

Re: Verschillen van de Up!

Bericht door Guy » do 17 nov 2016, 14:23

hier een lijst met speecificaties uit 2012: http://www.fleetwise.nl/sites/default/f ... 7-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie