Up! ingeruild

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Up! ingeruild

Bericht door JoVe » vr 24 apr 2015, 23:03

20150424_150754.jpg
Seat Ibiza FR Dynamic
Helaas heeft de Up! het veld moeten ruimen voor een ander model uit de VAG groep.
Reden een trekhaak met min kogeldruk van 60 kg.
Wij willen onze E-bikes meenemen op vakantie en dagtripjes en helaas is de Up! daar niet geschikt voor. Hij gaat dus niet voor de 1e keer naar Oostenrijk in juni, had het wel willen beleven eigenlijk.
Afgelopen donderdag al op de auto Rai wezen snuffelen maar kon geen keus maken in de merken en modellen die ik voor ogen had. Daarom vandaag maar even bij de dealer wezen kijken. En is was eigenlijk meteen verkocht.
Het is een Seat Ibiza FR Dynamic geworden die leuk geprijsd stond en goedkoper als een nieuwe met de opties die ik wou. Er wordt gelijk een trekhaak gemonteerd met kogeldruk van 75 kg dus ruim voldoende.
Ik zeg mijn forumlidmaatschap niet op want wil het toch blijven volgen.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Up! ingeruild

Bericht door Vinniepilon » za 25 apr 2015, 07:22

Gefeliciteerd!! Mooie wagen!! :clap:
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Up! ingeruild

Bericht door pkfreak » za 25 apr 2015, 08:10

Mooie auto!
Kan je nu de Navigon ook in de Seat gebruiken?
Gr. Michel

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Up! ingeruild

Bericht door arnout84 » za 25 apr 2015, 10:26

Mooie auto! En ook een mooie prijs!

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Up! ingeruild

Bericht door JoVe » za 25 apr 2015, 11:10

pkfreak schreef:Mooie auto!
Kan je nu de Navigon ook in de Seat gebruiken?
ja in deze zit een Garmin met alle opties (incl. achteruit piepjes) die ook in de Up! zitten. En dus geen Link systeem.
Benieuwd of er ook een voucher bij zit voor de updates.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Up! ingeruild

Bericht door Ron UP » wo 29 apr 2015, 12:46

Mooie wagen!!

Veel geluk dr mee, mss zie ik je wellus rijden in de buurt :D :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Up! ingeruild

Bericht door TwitNour » do 30 apr 2015, 14:27

Veel geluk ermee! Ziet er goed uit.

piet48
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 13:50

Re: Up! ingeruild

Bericht door piet48 » do 04 jun 2015, 13:02

Hoi,gisteren onze Up ingeruild voor een Kia Picanto Sportsline met Pioneer navi,wij kregen een inruilprijs van meer dan 10.000 Euro.De Up is van april 2012 en had 68.000km gereden.Wij hebben met de Up tot nu toe geen stukken of reparaties gehad alleen z'n gewone beurtjes zelfs zijn banden zijn nog goed voor zeker 10.000km bij normaal gebruik.Ik zal niet zeggen ik rij een dikke BMW of Audi eruit maar met de grote jongens gaat hij gemakkelijk mee en hij gaat sneller als de opgegeven snelheid en de of het benzineverbruik klopt wel zo'n beetje als je rustig rijdt dus deze driepitter is een volwassen auto.'Mijn' vrouw reed er het meest erin heb zelf een C1 als boodschappenwagentje van dezelfde leeftijd en hij doet ook gewoon waarvoor hij gebouwd is.Wij hebben gekozen voor de Kia omdat we klein wilden blijven rijden en om fietsen mee te kunnen nemen bij de Up gaat dat gewoon moeilijk.Het is een 1200tje en 4 pitter.Al de gene die een Up hebben veel plezier ermee en ik blijf dit forum volgen.Trouwens krijg hem pas in juli,was op voorraad bij de importeur maar hij is al verkocht.Rare wereld die autobranche.Grt
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Up! ingeruild

Bericht door JoVe » do 04 jun 2015, 18:22

piet48 schreef:Hoi,gisteren onze Up ingeruild voor een Kia Picanto Sportsline met Pioneer navi,wij kregen een inruilprijs van meer dan 10.000 Euro.De Up is van april 2012 en had 68.000km gereden.Wij hebben met de Up tot nu toe geen stukken of reparaties gehad alleen z'n gewone beurtjes zelfs zijn banden zijn nog goed voor zeker 10.000km bij normaal gebruik.Ik zal niet zeggen ik rij een dikke BMW of Audi eruit maar met de grote jongens gaat hij gemakkelijk mee en hij gaat sneller als de opgegeven snelheid en de of het benzineverbruik klopt wel zo'n beetje als je rustig rijdt dus deze driepitter is een volwassen auto.'Mijn' vrouw reed er het meest erin heb zelf een C1 als boodschappenwagentje van dezelfde leeftijd en hij doet ook gewoon waarvoor hij gebouwd is.Wij hebben gekozen voor de Kia omdat we klein wilden blijven rijden en om fietsen mee te kunnen nemen bij de Up gaat dat gewoon moeilijk.Het is een 1200tje en 4 pitter.Al de gene die een Up hebben veel plezier ermee en ik blijf dit forum volgen.Trouwens krijg hem pas in juli,was op voorraad bij de importeur maar hij is al verkocht.Rare wereld die autobranche.Grt

dan heb je zeker nog geld toe gekregen. En dan moet die dealer hier nog aan verdienen ook en service verlenen. Ik weet ze jonger en goedkoper te staan. Mijn Up! stond te koop voor 10.400 en was van okt 2013 met 11.500 op de teller.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

piet48
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 13:50

Re: Up! ingeruild

Bericht door piet48 » di 09 jun 2015, 22:53

Was dat maar waar,moet er nog bijna 6000 bij tikken er zat nog geen navi in en afleveringskosten etc dat tikt allemaal aan.Ik schreef al hij is al verkocht het enige wat er aan mankeerde was de hoge km stand.Toen kostte die Up nog net geen 14000 euries.Denk niet dat ik dat voor die Picanto zou terug krijgen.Al met al heb verscheidene dealers gehad en ook van andere merken.Zou ik deze Picanto in Zoetermeer hebben gekocht was zijn prijs 2000 minder geweest maar ik kreeg voor mijn Up dan ook veel minder terug.'Mijn' vrouw vindt het een fijn autootje en er was een hoop ellende te verwachten bij een ALV om een ringleiding hier te trekken voor een elektrische auto die steeds meer in zwang komt tenslotte zullen er veel tegen zijn als ze mee moeten betalen terwijl ze geen auto hebben,dat heb je als je in een complex zit van dik 250 woningen maar die leiding komt er wel.We hebben een auto een Ampera die aangesloten is,maar op een verlichtingsleiding en daar kan al niets meer bij anders knalt de 'stop' eruit,
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Up! ingeruild

Bericht door Autheo » vr 06 jan 2017, 20:31

JoVe schreef:
20150424_150754.jpg
Helaas heeft de Up! het veld moeten ruimen voor een ander model uit de VAG groep.
Reden een trekhaak met min kogeldruk van 60 kg.
Wij willen onze E-bikes meenemen op vakantie en dagtripjes en helaas is de Up! daar niet geschikt voor. Hij gaat dus niet voor de 1e keer naar Oostenrijk in juni, had het wel willen beleven eigenlijk.
Afgelopen donderdag al op de auto Rai wezen snuffelen maar kon geen keus maken in de merken en modellen die ik voor ogen had. Daarom vandaag maar even bij de dealer wezen kijken. En is was eigenlijk meteen verkocht.
Het is een Seat Ibiza FR Dynamic geworden die leuk geprijsd stond en goedkoper als een nieuwe met de opties die ik wou. Er wordt gelijk een trekhaak gemonteerd met kogeldruk van 75 kg dus ruim voldoende.
Ik zeg mijn forumlidmaatschap niet op want wil het toch blijven volgen.
Hallo JoVe,
Lees ik zojuist in het topic over vochtproblemen dat je het over je nieuwe Hyundai i20 hebt. Heb je de Ibiza dan al weer ingeruild? Ik had begrepen dat je die juist had gekozen om je fietsen achterop te kunnen meenemen. Maar beviel die toch niet zo, dat je nu binnen 2 jaar weer een andere hebt? (Overigens staat je Ibiza nog als je huidige auto in je onderschrift)

Plaats reactie