Wie heeft er een 5-deurs besteld of overweegt dat?

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!

Welke 5 deurs besteld/interesse?

Je mag 1 optie selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: Wie heeft er een 5-deurs besteld of overweegt dat?

Bericht door Ken » vr 20 apr 2012, 14:17

Nico schreef:Ik vind het enkele portier echt veel te groot.
Ik ben 2.05 meter lang. En ja ik pas ruimtelijk in de up! Zeeen van ruimte :) wonderlijk.
Maar hoe dan ook, ik ben er blij mee, want ik heb me stoel helemaal in achterste stand staan.
Als ik dan zit, zie je me hoofd nog haha. Met meeste auto's zit ik dus dan met me hoofd verstopt tussen de voor en achter deur :)
Daardoor lijk ik wat minder groot (Lees: opgepropt) in zo'n klein autootje te zitten :)

Maar je hebt gelijk, met krap parkeren is het wat lastiger je deur te openen.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Wie heeft er een 5-deurs besteld of overweegt dat?

Bericht door RonaldNL » vr 20 apr 2012, 20:55

Weet niet wat mensen nou ¨zeuren¨ ;) ;) over grote deuren hoor zo overdreven groot zijn ze echt niet hoor als ik naar de Golf 5 van me broertje kijk of naar me oude vw Corrado zie ik zelf echt geen probleem.

Enne strak parkeren doe ik sowiso niet met al die hufters die hun deur zo opengooien ja toch zoek nu toch wel een plekje waa rhij veiliger staat zeg maar :lol:
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Wie heeft er een 5-deurs besteld of overweegt dat?

Bericht door dubbel-UP! » za 21 apr 2012, 09:18

De B-stijl zit ook wat verder naar achteren bij een 3-deurs, zit je daar iig niet tegenaan te gapen :shock:
Ideaal!, maar de keuze kan nooit fout zijn, voor ieder wat wils...... (waar blijft de buggy-up! .......... :cry: )
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Plaats reactie