Mistlampenvraag

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Mistlampenvraag

Bericht door Ron UP » wo 21 mar 2012, 14:58

Vraagje: gaan de mistlampen wel of niet mee branden bij het insturen van een bocht?

Ik denk bijna zeker van niet maar je weet nooit waar VW ons mee verrast :D
Staat tenslotte niet in de brochure :mrgreen: :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Mistlampenvraag

Bericht door dubbel-UP! » wo 21 mar 2012, 15:18

Tja, alhoewel onze up!'s mistlampen hebben, zien we ze zelf niet van voren als we erin rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ik denk niet dat er bochtenverlichting op zit..... kan het dus niet bevestigen noch ontkennen
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mistlampenvraag

Bericht door Ron UP » wo 21 mar 2012, 15:51

Kun je dan niet eventjes op je buik op de motorkap gaan liggen, je vrouw een rotonde laten rijden en jij dan voorzichting over de rand gluren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Mistlampenvraag

Bericht door RonaldNL » wo 21 mar 2012, 16:02

Deze bewegen niet mee.
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Mistlampenvraag

Bericht door RoyVisser » wo 21 mar 2012, 16:40

RonaldNL schreef:Deze bewegen niet mee.
Gaat ook niet om het mee bewegen, gaat om het aan en uitschakelen van de verlichting. Heel veel wagens hebben dat tegenwoordig, het is niet meer Alleen VAG, maar op fiats en mercedessen zie ik het ook al.

Zodra je een krappe bocht neemt gaat de linker of rechtermistlamp branden, als hulpje. Ik vind het persoonlijk er niet uitzien en hoop daarom ook dat het er niet op zit, anders laat ik dit via vagcom lekker uitzetten in ieder geval :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Mistlampenvraag

Bericht door RonaldNL » wo 21 mar 2012, 16:47

Dan begreep ik de vraag verkeerd , maar ook dit zit er niet op als ik zo alle stroomloopschema's afloop vd mistverlichting gewoon basic recht toe recht aan :)
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Mistlampenvraag

Bericht door Ron UP » wo 21 mar 2012, 16:48

Precies Roy, zo bedoel ik het!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie