Maps & More

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
JiS
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 mar 2012, 10:07

Maps & More

Bericht door JiS » vr 16 mar 2012, 13:03

Wellicht alom bekend maar hier kun je een zeer uitgebreide Nederlandse handleiding lezen of downloaden van de VW Up! Maps & More ... een erg handig document http://www.navigon.com/portal/common/Do ... ore_NL.pdf

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Maps & More

Bericht door High-up! » ma 09 apr 2012, 21:56

Wie heeft voor €19,95 de software update van Navigon gekocht? Zo ja; is er een verschil als je die update doet of geldt die alleen op updates van de kaarten?

Ik zie namelijk op de website van Navigon dat ze nu Navigon Flow hebben (zou voor 70,- bij een software-upgrade van Navigon zitten), wat volgens mij niet geïnstalleerd is op de Maps&More die meegeleverd is met de up!.

Daarnaast vraag ik me af of de PID die wij krijgen bij de up! een Navigon 70 Plus of een Navigon 70 Premium is? Heeft iemand hierop het antwoord?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Maps & More

Bericht door dubbel-UP! » di 10 apr 2012, 17:09

Ja, de 2 jarige kaartupdate hebben we (2x, voor de 2 UP!'s) gekocht. Hiervoor ontvang je elk kwartaal gedurende 2 jaar een kaart update.
Dit moet je echter wel binnen 30 dagen na activering hebben gedaan, anders geld deze actieprijs niet meer.

Verder denk/vermoed ik dat het een variant van de 70 premium is, kan het alleen niet bevestigen
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Plaats reactie