Problemen met nieuwe (2ehands) Garmin

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
bjornl
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 22 jun 2018, 20:07

Problemen met nieuwe (2ehands) Garmin

Bericht door bjornl » vr 22 jun 2018, 20:22

Goedendag,

Hopelijk zijn hier mensen die mij hier misschien mee helpen kunnen:

We hebben een Up met een Navigon systeem er in, deze gaf zo nu en dan diverse problemen met bellen etc, na wat lezen toch de keuze gemaakt om een Garmin aan te schaffen en hopen dat hier de problemen mee opgelost zouden zijn.
Nu heb ik via Marktplaats een 2e hands Garmin 4NSF gekocht, alleen staat deze ingesteld voor een Seat, hij heeft ook in een Seat gezeten.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik deze weer instellen zodat hij weer precies is zoals hij in een Up moet zijn?

Via Garmin Fresh op de computer heb ik al geprobeerd om de functie apparaat restaureren te kiezen, dit lukt alleen niet, hij geeft aan om het product te kiezen, vervolgens klik ik het aparaat aan maar na verder klikken krijg ik in beeld het systeem met er achter: Niet beschikbaar in het rood.

Ik heb gehoord dat je hem met opstarten na deze reset kan kiezen voor welk merk je hem wilt installeren? is er ook een andere manier om dit te doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr Bjorn

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Problemen met nieuwe (2ehands) Garmin

Bericht door TwitNour » vr 22 jun 2018, 21:16

Er loopt al een topic over de Maps + More. Daar heb je ook al een bericht achtergelaten, dus deze heb je ook gevonden. Misschien daar even verder gaan?

bjornl
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 22 jun 2018, 20:07

Re: Problemen met nieuwe (2ehands) Garmin

Bericht door bjornl » vr 22 jun 2018, 21:48

ik had dat ook gevonden, alleen wist ik niet of het op deze manier moest of in het andere topic.

Hopelijk is hier iemand die mij verder kan helpen!

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Problemen met nieuwe (2ehands) Garmin

Bericht door TwitNour » vr 22 jun 2018, 23:08

Hoe het werkt, dat lees je hier
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=3767" onclick="window.open(this.href);return false;
Vooral aan nummer 1 wordt veel waarde gehecht hier ;)

Plaats reactie