Black up! GunSpeed

Laat hier je nieuwe trots zien.

Re: Black up! GunSpeed

door VonDutch » vr 02 jun 2017, 16:23

..mijn complimenten.. Dank voor de uitgebreide up-dates.

Met UPs en downs, als schades etc maar gelukkig meer mooie berichten! Schade hoort er soms nu eenmaal bij helaas. :(

Het was even bij-lezen zeg, tweeëndertig pagina's, maar daarna heb je wel een boodschappenlijst met leuke dingen voor je/mijn Up! :D
Ik raak erg enthousiast van al dat moois! Maar dat heb ik met veel dingen en we kunnen niet alles tegelijk hebben.

Mooie velgen keus! Alle opties ;) Ik heb dan toch wel heel specifiek gezocht naar de witte classics velgen, maar om deze voor de zomer te houden en een paar zwarte velgen voor in de winter. :lol: niet zo'n gek idee.

Mijn achterramen blijven iig donker, dat vind ik toch wel veel vetter staan.

Met zekerheid - en een simpele aanpassing - zijn de knipperlichten. Die oranje krengen erin kunnen echt niet. Die ga ik voor beide UP's bestellen.
Armsteunen komen in week 23. Ohh en mijn White Up! ook. Dus dat komt mooi uit.

Dat vocht ga ik 'in de geten holden' die Pingi dingen kan ik nog wel voor wat anders gebruiken dus ook dat was een handige tip in dit topic.

Die wheel spacers zijn wel heel erg 'dik'! Toont nét even fraaier. ✅ Even op onderzoek uit hoe ik die erop krijg.

Nou voor zover maar even. :clap:
Forum newbie

Sponsor

Sponsor

door Petrolhead Tom » vr 16 jun 2017, 15:55

Dit blijft een topic dat zoveel mensen doorlezen om inspiratie op te doen. :D
How to nodig? Of een how to geschreven? Geeft het hier door: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=533

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

door GunSpeed » wo 28 jun 2017, 09:33

VonDutch schreef:..mijn complimenten.. Dank voor de uitgebreide up-dates.

Grote dank om het hele topic door te nemen, is ondertussen toch wel een hele hap :D
En zoals je zegt met Ups en Downs maar tot op heden ben ik super tevreden van mijn Upje :dance: Een paar weken terug hebben we nog een traject inspectie gedaan met de Up voor 1 van de 3 roadtrips die we organiseren... man was dat weer fun in onze Ardennen!!! De combinatie van de KW V1 set met de 17 inchers stuurt zo strak dat je al snel heel veel vertrouwen opbouwt en je dit "koekblik" feilloos van de ene bocht in de andere gooit dat het een lieve lust is!! :auto-swerve:

Wat ik ook steeds meemaak is dat copiloten met veel scepsis plaats nemen naast me en al na een paar bochten een dikke smile op hun gezicht hebben :lol:

Het mag duidelijk zijn dat ondanks een paar probleempjes ik ontzettend enthousiast ben over mijn winkelkarretje :auto-car: :auto-car: :auto-car:
up! Black BMT 75pk 3d
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

door blastaway » wo 28 jun 2017, 14:50

Echt mooi je verhaal te lezen en je enthousiasme in de post hierboven. Ik ervaar dezelfde fun met de Mií. Echt een hoge funcator die autotjes.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
Gebruikers-avatar
Vagling liefhebber

door GunSpeed » wo 05 jul 2017, 07:25

blastaway schreef:Echt mooi je verhaal te lezen en je enthousiasme in de post hierboven. Ik ervaar dezelfde fun met de Mií. Echt een hoge funcator die autotjes.
Haha thx mate!! 8-)
up! Black BMT 75pk 3d
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

Vorige