Jaloezie

Laat hier je nieuwe trots zien.
EricaUp
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: za 23 jun 2012, 15:51

Jaloezie

Bericht door EricaUp » zo 08 jul 2012, 08:13

Mijn up is nu 2 weken oud en is afgelopen woensdag op klaar lichte dag bekrast (tussen half 1 en 1uur)
Ze zijn met een scherp voorwerp over de motorkap gegaan van links naar rechts en 2 verticale strepen ernaast.
Dwars door de striping heen schade bedraagt (900 euro) maar gelukkig bij een andere kunnen laten maken en was het 370 euro. Was er goed ziek van en de vraag is en blijft wie o wie doet er zoiets aangifte gedaan bij politie maar geen bewijs dus kunnen ze er niks me :cry:
Foto's volgen nog moet ze even verkleinen

Gebruikersavatar
Kleine UP!
Forum newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 12:44
Locatie: Wieringerwerf

Re: Jaloezie

Bericht door Kleine UP! » zo 08 jul 2012, 08:18

Triest maar het gebeurt vaker.
bij mij een pitje vanwege deur van andere auto, geen berichtje.
Beter 1 UP! BM in de hand dan de lucht van dieselolie.

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Jaloezie

Bericht door Martin33 » zo 08 jul 2012, 08:41

echt sch#rem is het! zo jammer altijd die afgunst inderdaad en dat ze nooit betrapt worden. Sta je vaker op die plek geparkeerd? dan zou ik eens stiekem gaan posten wie er tussen die tijdstippen lang komt.....
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Jaloezie

Bericht door šváb » zo 08 jul 2012, 12:54

Martin33 schreef:echt sch#rem is het! zo jammer altijd die afgunst inderdaad en dat ze nooit betrapt worden. Sta je vaker op die plek geparkeerd? dan zou ik eens stiekem gaan posten wie er tussen die tijdstippen lang komt.....
Of een webcam ophangen. En daarna Stanislav bellen.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Blue up
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 08 jul 2012, 12:10
Locatie: De Goorn

Re: Jaloezie

Bericht door Blue up » zo 08 jul 2012, 13:27

Bij mijn man hadden ze met in parkeren tegen zijn auto aan gereden en zo weer weg gereden,schorem

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Jaloezie

Bericht door Toine » zo 08 jul 2012, 14:54

EricaUp schreef:Mijn up is nu 2 weken oud en is afgelopen woensdag op klaar lichte dag bekrast (tussen half 1 en 1uur)
Ze zijn met een scherp voorwerp over de motorkap gegaan van links naar rechts en 2 verticale strepen ernaast.
Dwars door de striping heen schade bedraagt (900 euro) maar gelukkig bij een andere kunnen laten maken en was het 370 euro. Was er goed ziek van en de vraag is en blijft wie o wie doet er zoiets aangifte gedaan bij politie maar geen bewijs dus kunnen ze er niks me :cry:
Foto's volgen nog moet ze even verkleinen
Zo zielig is dat.. :twisted: niet van andermans spullen af kunnen blijven, maar op klaarlichte dag en zo'n kort tijdsbestek.... :shock:
Is er niet iemand die de p op je heeft, of iemand die je over het hoofd hebt gezien met autorijden bijv....

Ik leef met je mee, mijn vorige auto Seat ibiza FR in het geel was een opvallende verschijning en in de buurt waar ik woonde toen was het op een gegeven moment de gewoonte om snelle auto's te beschadigen, na 2000+ euro zelf betaalde schade (over meerde keren verdeeld).

Uit ellende een toen maar een garage plaats onder een ander flatje gekocht, toen was het klaar maar met al het kleurverschil was drama....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Jaloezie

Bericht door Piedro » ma 09 jul 2012, 10:15

Mij krijg je niet snel kwaad, maar als ik alleen al zoiets léés, gaan mijn handen jeuken. Als het opzettelijk gebeurd is, wat een enorme rotstreek! En mocht er per ongeluk wat mis zijn gegaan (maar lijkt me - gelet op de beschrijving van diverse krassen - niet het geval), dan nog asociaal om het niet te melden. Op woensdagmiddag tussen half 1 en 1 uur, dat zouden eventueel ook kinderen geweest kunnen zijn, uit school naar huis lopend?

Succes met de afhandeling!
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie