Move up! Zilver Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » zo 17 jun 2012, 11:58

Afbeelding

Binnenkort meer foto`s!

Wat nog aan te passen:
- Kleinere antenne
- Midden armsteun.
Up! op je bumper!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Tess » ma 18 jun 2012, 15:18

MOOI! veel plezier ermee!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » do 03 jan 2013, 10:49

Afspraak gemaakt voor het eerste beurtje alweer. Gaat dat snel!
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » vr 19 apr 2013, 21:47

Eindelijk zit de sticker van stickerdump er op, achter op zit nog het logo van het forum ..

Afbeelding
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » do 19 sep 2013, 11:27

Grote beurt gehad, remmen gereinigd en een steunstangetje vervangen bij de voorwiel ophanging. Autotje rijdt weer strak!
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » zo 21 feb 2016, 09:46

Kleine UP! date van onze uppie.

De auto is net de 60000 km gepasseerd. Mijn vrouw heeft er enige tijd in gereden. Voor haar een andere auto gekocht (Skoda Fabia 2002). Nu Rij ik zelf weer met liefde in het kleine gebakje. Er mankeert nog werkelijk niks aan het autotje. Als de winterperiode voorbij is dan trakteer ik hem op een goede sopbeurt en goede interieurreiniging. We hebben geen lange vakantieritten meer gehad. Het verbruik is nu wel flink hoger (iets doorrijden en winterperiode). Verder een heerlijk gooi en smijt gebakje.

Ook erg handig is de uitschakelbare airbag. Onze zoon zit met regelmaat gezellig naast me. Hij vind de verlichting van binnen allemaal leuk en wijst naar alle lampjes!
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Tom Westendorp » zo 21 feb 2016, 11:41

Mooi om te lezen dat de auto nog zo goed bevalt. Dat is iets wat hier vaker terugkomt lijkt het wel. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » zo 21 feb 2016, 13:02

Haha dat is zeker waar!
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » za 26 jan 2019, 08:10

Inmiddels is onze up ruim de 100.000 gepasseerd. Auto rijd nog redelijk hoor. Paar bijzondere mankementjes die nu naar boven komen:
- koppeling giert bij 2 naar 3 (als je tempo maak zeker!)
- Ophanging kraakt nu behoorlijk
- 3 cilinder rammelt pittig.
- Auto is 1x stilgevallen met versnellingsbak die moervast zat. 3x herstarten en koppelen en hij reed weer.
- 1x wilde de auto met moeite starten..

Verder rijdt de auto nog steeds heerlijk hoor. Natuurlijk is hij niet nieuw meer.

Gelukkig binnenkort onderhoudsbeurt. Ik verwacht altijd flinke slijtage, dan valt het altijd mee.
Up! op je bumper!

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Move up! Zilver Up!

Bericht door Jeroen Spits » zo 23 feb 2020, 16:46

Kleine Up-date:

Onze auto tort nog vrolijk door. Bovenstaand gieren is gebleven. Euvel is at rek in de koppeling Is niet noemenswaardig en de auto kan er oud mee worden. Nou ja, inmiddels alweer 8 jaar! De auto heeft recent een grote beurt gehad. Hier zijn ook de remschijven, blokken en banden bij vervangen. Inmiddels pas 114000 kilometer op de teller. Alle bovenstaande zaken zijn op het piepen van de koppeling en kraken van de ophanging na, niet meer voorgekomen. We rijden nog heerlijk rond. Kort geleden afscheid moeten nemen van de eerste originele vw up forum sticker. De wasstraat heeft na zoveel jaar toch echt van de sticker gewonnen.

Het blijft een fijne auto, 3 deurs, ruime instap, elke dag starten, warm eenmaal fel op de weg.
De auto is voorzien van nieuwe wieldoppen (vw polo 14 inch) via Duitsland besteld. Staat hem goed.

Inmiddels is onze andere auto (skoda bj 2002) niet meer onder ons. We rijden momenteel naast de Up een Skoda Fabia station van 2017. Inmiddels is het gezin ook uitgebreid dus:) Ruimte was nodig.
Up! op je bumper!

Plaats reactie