Tom's GTI Killer - De opvolger! P64

Laat hier je nieuwe trots zien.
dennuus1
Forum eindbaas
Berichten: 1128
Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door dennuus1 » wo 06 jun 2018, 18:18

Dikke BMW!
Bijlagen
WhR6hKvhga0.jpg

Gebruikersavatar
Nicolewhiteup!
Vagling liefhebber
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 14:53

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door Nicolewhiteup! » wo 06 jun 2018, 20:10

Mooi hoor! Dat word makkelijk reizen.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door TwitNour » wo 06 jun 2018, 22:14

Mooie wagen, en proficiat!

Gebruikersavatar
RoyBa
Vagling liefhebber
Berichten: 253
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 16:17
Locatie: Kampen

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door RoyBa » vr 08 jun 2018, 12:42

Gefeliciteerd! Prachtige Bimmer :clap: Overigens heb ik al een buggy voor je uitgezocht :lol:
Bijlagen
904_ipzm_000084417__6j1_eng_001.jpg
904_ipzm_000084417__6j1_eng_001.jpg (76.75 KiB) 10602 keer bekeken
Ooit begonnen in een witte Volkswagen Take Up!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door Xanderv » vr 08 jun 2018, 19:44

mooi hoor, geld geen gebrek zo te zien XD.

Station en kinderen is ideaal. Niet elke keer die kinderwagen uit een kofferbak moeten tillen is mijn heel wat waard! Station schuif je dat kreng zo in zonder moeite te hoeven doen, heerlijk.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
RoyBa
Vagling liefhebber
Berichten: 253
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 16:17
Locatie: Kampen

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door RoyBa » vr 08 jun 2018, 20:18

Zwarte nieren zal hem ook onwijs goed staan... Aangezien je ook geen chrome langs de ramen hebt. ;)
Ooit begonnen in een witte Volkswagen Take Up!

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door Autheo » vr 08 jun 2018, 21:20

Xanderv schreef:mooi hoor, geld geen gebrek zo te zien XD.

Station en kinderen is ideaal. Niet elke keer die kinderwagen uit een kofferbak moeten tillen is mijn heel wat waard! Station schuif je dat kreng zo in zonder moeite te hoeven doen, heerlijk.
:text-offtopic: Dat kreng? Dan laat je hem toch thuis, en draag je je kinderen zelf? Misschien is het dan toch niet zo'n kreng? ;)

OT: Tom, gefeliciteerd met je BMW! Ben benieuwd hoe nu je maandelijks km staatje voor je up! gaat kelderen. :roll:

dennuus1
Forum eindbaas
Berichten: 1128
Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door dennuus1 » vr 08 jun 2018, 21:31

Gewoon niet aan kinderen beginnen, heb je ook geen grote auto nodig :)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer Groen! p.34

Bericht door Tom Westendorp » zo 10 jun 2018, 09:21

dennuus1 schreef:Dikke BMW!
Thanks!
Nicolewhiteup! schreef:Mooi hoor! Dat word makkelijk reizen.
Dat was ook de hoofdreden om een 316i te kopen in plaats van een vorig model met een zes cilinder. Natuurlijk had ik die liever gehad maar met de kilometers die wij maken verwacht ik dat dit op de lange termijn de interessantere optie is. Lekker fris model met frisse kilometerstand is ook wel lekker. :D
TwitNour schreef:Mooie wagen, en proficiat!
Thanks Nour!
Xanderv schreef:mooi hoor, geld geen gebrek zo te zien XD.

Station en kinderen is ideaal. Niet elke keer die kinderwagen uit een kofferbak moeten tillen is mijn heel wat waard! Station schuif je dat kreng zo in zonder moeite te hoeven doen, heerlijk.
Hard werken en veel sparen helpt een heleboel. ;)
RoyBa schreef:Zwarte nieren zal hem ook onwijs goed staan... Aangezien je ook geen chrome langs de ramen hebt. ;)
Die zul je nooit op deze auto zien. Om eerlijk te zijn vind ik het met stip op 1 de meest shoarma-modificatie die je bij een BWM kunt uitvoeren.
Autheo schreef:
Xanderv schreef:mooi hoor, geld geen gebrek zo te zien XD.

Station en kinderen is ideaal. Niet elke keer die kinderwagen uit een kofferbak moeten tillen is mijn heel wat waard! Station schuif je dat kreng zo in zonder moeite te hoeven doen, heerlijk.
:text-offtopic: Dat kreng? Dan laat je hem toch thuis, en draag je je kinderen zelf? Misschien is het dan toch niet zo'n kreng? ;)

OT: Tom, gefeliciteerd met je BMW! Ben benieuwd hoe nu je maandelijks km staatje voor je up! gaat kelderen. :roll:
Reken daar maar wel op. Onze zomervakantie gaan we met deze auto en zal de up! dus een flink aantal kilometers niet hoeven te maken. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

hutch
Vagling liefhebber
Berichten: 366
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 18:40

Re: Tom's tweede up! eerste mod p.7

Bericht door hutch » za 16 jun 2018, 11:14

Petrolhead Tom schreef:
Autheo schreef:Dat past helemaal bij je Tom, een TomTom Go ;)
Haha absoluut, met afstand het fijnste systeem op de markt. Mist alleen een hoogtemeter.
damianw26 schreef:Even te kort door de bocht: wat is het voordeel hiervan t.o.v de maps en more app?
Dit systeem heeft meer uitgebreide mogelijkheden zoals je van een standalone systeem mag verwachten. Daarnaast hoef je niet een paar gig op je telefoon te reserveren de kaarten die je nodig hebt om te kunnen navigeren maar bovenal: dit systeem werkt zodra je hem aanzet. Dat kun je van die brakke app niet zeggen.
Heb dezelfde als app in mijn Note 3 en een Galaxy tab 7.7 zitten, daarbij een TomTom 1005 C & C als reserve.
Vergeet niet "HERE WeGo" op jouw phone te installeren, dan heb je de beste combinatie die er is.
TomTom werkt met kaarten van Tele Atlas en Here met kaarten van Navteq.
Mocht je Tommetje het een keer af laten weten (geen adres gevonden) grote kans dat het met Here wel lukt.
En andersom natuurlijk ook. ;)
https://play.google.com/store/apps/deta ... lay.navapp" onclick="window.open(this.href);return false;
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.app.maps" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Tom Westendorp » do 05 jul 2018, 18:49

Ik mis mijn up! :(
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Autheo » do 05 jul 2018, 19:35

Petrolhead Tom schreef:
do 05 jul 2018, 18:49
Ik mis mijn up! :(
:lol:
Wil Ilonka niet in die BMW rijden dan? ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Tom Westendorp » vr 06 jul 2018, 11:31

Zeker wel maar op dit moment zit ik tweeduizend kilometer van huis. Toevallig ook een plek waar Audi druk bezig is de nieuwste modellen te testen. Zie video in de link.

https://youtu.be/2IlzpkKtTDw
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Bertjuh » wo 11 jul 2018, 07:50

Petrolhead Tom schreef:
do 05 jul 2018, 18:49
Ik mis mijn up! :(
Ondertussen toch al weer herenigd?
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Tom Westendorp » wo 11 jul 2018, 10:29

Zaterdag. Vrijdag rijden we weg uit het prachtige Locorotondo.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door damianw26 » vr 13 jul 2018, 00:46

Goede terugreis gewenst! Gezien jij nu ook flink wat kilometers en weken in een andere auto hebt gereden , waardeer je de up ineens nog een stuk meer. Tenminste ik heb een week lang met de a3 gereden om wat km's uit te sparen, net even een flink stuk gereden en man man man wat is de tsi toch een steengoede auto die echt zo ontzettend leuk is om te rijden!!! :D
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snowdude
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: di 20 jun 2017, 20:29

Re: Tom's GTI Killer Tweede beurt p.32

Bericht door Snowdude » vr 13 jul 2018, 14:19

Petrolhead Tom schreef:
do 24 mei 2018, 07:49
Ik heb weer een nieuw artikel geschreven.

Hoe lang zal het nog duren voordat we alle Vaglings in het groen kunnen bestellen?

Make green great again!
https://www.linkedin.com/pulse/make-gre ... estendorp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk stuk Tom.
Daar waar de interieur en mode branche al een tijdje met de kleur(en) groen aan het spelen zijn komt deze mooie kleur eindelijk voor de auto's ook beschikbaar.
Favoriet is voor mij Sonoma groen van Audi. Pracht kleur.

Wat kleuren betreft is de volgorde kleding, interieur, auto's...maar niet alle kleuren slaan aan ook al wordt dat heel hard geroepen door de kleur trendwatchers (ja ja ook dat is een beroep). :mrgreen:
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer + BMW P.35

Bericht door Tom Westendorp » di 24 jul 2018, 06:52

Afgelopen weekend de TSI weer in gebruik genomen. Man man man man man man wat heb ik het ding gemist.

Als je dan in een zonnig oord aan het zwembad ligt dwalen je gedachten wel eens af naar een "wat als" scenario. Je kijkt eens op Autoscout en ziet de nodige mooie 130i's voorbij komen en je leert dat je met een paar goede aanpassingen een hele vlotte auto kunt maken van een huidige 1-serie, al is een e90 330i lci ook steeds betaalbaarder, maar dat verbruik.

Je denkt nog wat meer na en denkt: we kijken het na de vakantie wel even aan. Toegegeven de eerste rit na mijn vakantie in mijn up! was ik niet helemaal onder de indruk. Het stuur moet gewoon wat dichterbij staan! Maar na een kwartier rijden en mijn zuinigheidsrit van afgelopen zondag was ik weer helemaal verliefd. De up! gaat voorlopig nergens naartoe.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
RoyBa
Vagling liefhebber
Berichten: 253
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 16:17
Locatie: Kampen

Re: Tom's GTI Killer

Bericht door RoyBa » di 24 jul 2018, 17:41

Haha heel gevaarlijke gedachte! al kan ik het overigens wel begrijpen zo had ik vorige week een BMW f30 316D te poetsen ding was gechipt en liep als de brandweer! toch wel een hele gave auto. Maar gelukkig dat de Up! voorlopig nergens heen gaat want een beheerder van het Up!forum zonder Up is ook een beetje gek :lol: :lol:
Ooit begonnen in een witte Volkswagen Take Up!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tom's GTI Killer

Bericht door Tom Westendorp » di 24 jul 2018, 21:37

Klopt, die gechipte diesels, dat gaat nergens over. Wat een power! Ik heb al lang genoeg zonder up! gezeten aan het begin van het forum dus dat kan nu echt niet meer. Sterker nog: ik heb het recht van eerste koop bedongen bij de verkoop van de zwarte. :D

Vanavond door de onmenselijke hitte in Enschede maar even een uur gaan toeren door het mooie Twentse land. Heel langzaam en de climate op 18 graden. Puur genieten!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie