kgroot.nl schreef:Top!
Ik zal is kijken wat voor auto ik mee neem tegen die tijd
Kevin had zoveel keuzestress dat hij de tocht gemist heeft...

Sometimes top is down

kgroot.nl schreef:Top!
Golf87 schreef:Was een super leuke dag, helaas dat ik iets eerder af moest haken maar hoop de volgende keer tot het einde weer mee te kunnen rijden. Autheo ( en natuurlijk je vrouw) heel erg bedankt voor de leuke dag, de organisatie en jullie inzet.
Dan hoop ik uiteindelijk met de leuke foto's en het filmpje van Tom hier thuis te kunnen laten zien wat voor mooie route het was.
Autheo schreef:Golf87 schreef:Was een super leuke dag, helaas dat ik iets eerder af moest haken maar hoop de volgende keer tot het einde weer mee te kunnen rijden. Autheo ( en natuurlijk je vrouw) heel erg bedankt voor de leuke dag, de organisatie en jullie inzet.
Dan hoop ik uiteindelijk met de leuke foto's en het filmpje van Tom hier thuis te kunnen laten zien wat voor mooie route het was.
Leuk dat je genoten hebt, en dat je toch een groot deel van de tocht meekon, voordat je moest afhaken. Waar ik wel benieuwd naar ben: heb je het vlaggetje laten zitten tijdens je rit over de snelweg? Was er toen nog wel iets van over bij aankomst? Bij ons begon het na de rit al behoorlijk te rafelen.
damianw26 schreef:Hierbij ook mijn foto bijdrage, niet echt fantastische foto's maar ze geven toch een idee van de verschillende omgevingen waar we wel niet allemaal hebben gereden!
Autheo schreef:kgroot.nl schreef:Top!
Kevin had zoveel keuzestress dat hij de tocht gemist heeft...![]()
Sometimes top is down
kgroot.nl schreef:Autheo schreef:kgroot.nl schreef:Top!
Kevin had zoveel keuzestress dat hij de tocht gemist heeft...![]()
Sometimes top is down
Zoveel keuze dat ik de hele dag op de nurburgring gezeten heb
Petrolhead Tom schreef:De film is af! Het heeft even geduurd maar ik hoop toch dat jullie het leuk vinden. Een combinatie van oververmoeid zijn en zelf moeten rijden is niet het beste recept voor een topfilm dus ik beloof dat de volgende beter zal zijn.