Vaglingdagboek: We gaan er voor!

Laat hier je nieuwe trots zien.

Welke vagling moet ik kopen?

Je mag tot 2 opties selecteren

 
 
Bekijk resultaten

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door damianw26 » do 08 dec 2016, 12:45

Ja oke. maar dat zijn de afwegingen die je moet maken, en onderhoud zit aan elke auto. zo zitten er + en - aan elke auto. daar ga je niet onderuit komen. het gaat over wat er dan onder de streep staat aan het einde van de rit.
En gezien dat de aanschafwaarde een stuk lager ligt, is het zaak dat je gewoon een goed onderhouden auto vind![/quote]


Eens, echter kun je je afvragen of het beter is om door te sparen voor een up/mii/citigo, of het gespaarde bedrag in onderhoud en onvoorziene kosten te steken van een oude lupo/arosa, zodat het eigenlijk nog veel langer duurt voordat je de stap naar een up/mii/citigo kunt zetten. En men doet een oudere auto nou eenmaal vaak van de hand, gezien er kosten aan zitten te komen en men dus liever de auto verkoopt ipv de kosten te betalen. Misschien is het handiger om uit te wijken naar een meer degelijke japanner zonder al te veel roest zoals een oudere civic/lancer/starlet?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » do 08 dec 2016, 13:57

damianw26 schreef:Ja oke. maar dat zijn de afwegingen die je moet maken, en onderhoud zit aan elke auto. zo zitten er + en - aan elke auto. daar ga je niet onderuit komen. het gaat over wat er dan onder de streep staat aan het einde van de rit.
En gezien dat de aanschafwaarde een stuk lager ligt, is het zaak dat je gewoon een goed onderhouden auto vind!
Eens, echter kun je je afvragen of het beter is om door te sparen voor een up/mii/citigo, of het gespaarde bedrag in onderhoud en onvoorziene kosten te steken van een oude lupo/arosa, zodat het eigenlijk nog veel langer duurt voordat je de stap naar een up/mii/citigo kunt zetten. En men doet een oudere auto nou eenmaal vaak van de hand, gezien er kosten aan zitten te komen en men dus liever de auto verkoopt ipv de kosten te betalen. Misschien is het handiger om uit te wijken naar een meer degelijke japanner zonder al te veel roest zoals een oudere civic/lancer/starlet?
True, opzich kun je dan ook redeneren dat het nu helemaal niet verstandig om nu een auto te kopen. omdat je altijd meer kosten heb dan dat je niks zou hebben. civic/lancer/starlet zijn namelijk weer duurder in wegenbelasting en vooral verzekering.
Dus het weegt in zekere zin tegen elkaar op.

Ik weet het beter gemaakt.
Eerst een jaar sparen, en niet gaan voor minder dan mijn originele doel.

Desnoods houden jullie er er mij met z'n alle aan dat ik door moet gaan, mocht ik nog zo'n moment hebben ;)

Gewoon doorgaan met het plannen maken, maar op basis van up/mii/citigo.
JUST DO IT!
Ik denk dat ik mezelf nu te ver doorvoer in gedachten, te snel wil. Dat is nooit goed.
Tom, damian jullie hebben allebei gelijk...
Het probleem is gewoon dat ik zo gigantisch enthousiast ben over auto's en het rijden daarvan, dat ik NU wil.

Het liefst wil ik gewoon lekker bij jullie horen ;)

We moeten nodig gewoon een/twee maandelijkse meetingen organiseren, dan wordt het gemis tenminste nog draaglijk. :dance:

(Excuseer de hersenspinsels die hier in de rondte vliegen, maar zo kom je uiteindelijk wel tot de beste motivatie, goed onderbouwd) :whistle:
Laatst gewijzigd door mvgard op do 08 dec 2016, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door damianw26 » do 08 dec 2016, 15:16

Ja het is zeker verleidelijk, maar verstandig is een ander verhaal zoals altijd jammer genoeg. Ik begrijp trouwens uit je verhaal dat je op dit moment geen auto hebt die je kunt besturen zoals die van je ouders?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » do 08 dec 2016, 16:47

damianw26 schreef:Ja het is zeker verleidelijk, maar verstandig is een ander verhaal zoals altijd jammer genoeg. Ik begrijp trouwens uit je verhaal dat je op dit moment geen auto hebt die je kunt besturen zoals die van je ouders?
Yes, ik heb een aanpaste automaat met het gas links nodig... Ik ben begonnen met rijlessen in een handgeschakelde mini cooper D uit 2015, Het Cbr vond het niet zo'n goed idee dat ik handgeschakeld ging, dus toen moest ik naar de automaat over...
(ik kan prima rijden in een automaat met rechtsgas of handgeschakelde bak)

Laat het nou net ff zo zijn dat beide onze auto's handgeschakeld zijn, en ik dus nog niet kan rijden...
Daarom wil ik snel, want:
1. Ik heb het halen van mijn rijbewijs nu al 3 jaar gewild, en ik heb 'm eindelijk, om dan nu in een gat te vallen qua rijden is gewoon niet lekker.
2. Er zit nogal wat benzine in m'n bloed, ik ben compleet verliefd op rijden, want dat maakt m'n hoofd leeg.
3. De jaloezie die uit m'n lichaam straalt als up!/mii/citigo langs komt rijden (dat zijn er belachelijk veel hier), is denk ik niet gezond.

Voor een lupo gaan terwijl een up/mii/citigo je doel is, voelt dan ook een beetje als cheaten, maar om de bovenstaande problemen te verhelpen is het gerechtvaardigd. Dacht ik. Maar dat is de makkelijke manier, en als ik daar eeuwig in blijf hangen zal ik nooit de wat ongrijpbaardere doelen waar maken.

Het rotte is dus, dat ik nu tegen een berg (van wachten) van 2/3 jaar aan kijk, behalve als ik zelf écht hard m'n best doe en ga beginnen met klimmen, zo hard en voorzichtig als ik kan, met de minst mogelijke uitgaven.
En dat is wel het plan...
Moet je niet aan de voet van de berg ineens een lagere berg pakken... Dat is nu waar ik nu mee bezig was ;)
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Autheo » do 08 dec 2016, 17:25

mvgard schreef:Ik weet het beter gemaakt.
Eerst een jaar sparen, en niet gaan voor minder dan mijn originele doel.
Geen gezeik en gezeur, dit is namelijk wat er altijd gebeurd.

Desnoods houden jullie er er mij met z'n alle aan dat ik door moet gaan, mocht ik nog zo'n moment hebben ;)

Gewoon doorgaan met het plannen maken, maar op basis van up/mii/citigo.
JUST DO IT!
Ik denk dat ik mezelf nu te ver doorvoer in gedachten, te snel wil. Dat is nooit goed.
Tom, damian jullie hebben allebei gelijk...
Het probleem is gewoon dat ik zo gigantisch enthousiast ben over auto's en het rijden daarvan, dat ik NU wil.

Het liefst wil ik gewoon lekker bij jullie horen ;)

We moeten nodig gewoon een/twee maandelijkse meetingen organiseren, dan wordt het gemis tenminste nog draaglijk. :dance:

(Excuseer de hersenspinsels die hier in de rondte vliegen, maar zo kom je uiteindelijk wel tot de beste motivatie, goed onderbouwd) :whistle:
Als ik jouw verhaal zo lees, lijkt het me toch slim om inderdaad bij je eerste plan te blijven: een jaar sparen, en dan voor een Vagling gaan. Juist omdat je hoe dan ook aanpassingen moet laten maken, kost je dat in verhouding voor een oude goedkope auto veel meer dan voor een goede auto die je nog jaren van dienst kan zijn. En voor zover ik weet zitten in de UK auto's de pedalen niet andersom, dus zul je die dan ook moeten aanpassen.
Bij oude auto's zul je altijd op veel hogere onderhoudskosten uitkomen. En dan kan al vlug een hogere aanschafprijs van een betere auto uiteindelijk veel voordeliger zijn. (Tenzij je zelf een sleutelaar bent, en alles zelf kunt doen. Maar ik dacht niet, dat dat voor jou opgaat.)
Het zal lastig zijn, maar geduld lijkt me toch wel even het beste. Blijft nog één ding staan: je zult toch echt regelmatig moeten rijden, om ervaring op te doen, en niet weer kwijt te raken wat je hebt opgebouwd. Mag je in een willekeurige automaat rijden, of moet die persé zijn aangepast? In het eerste geval zou je zo nu en dan een automaat kunnen huren voor een dag. Maar als dat laatste het geval is, zou ik hoe dan ook proberen om bijvoorbeeld je rijschool te vragen, of je met enige regelmaat de aangepaste auto zou mogen huren. Tja, dat zal ook wat kosten. Maar een jaar lang wachten zonder te rijden, lijkt mij beslist af te raden. Reken dan ook die kosten mee in het totale plaatje, dan kan waarschijnlijk het moment van aanschaf nog wat eerder in beeld komen. Maar ga niet voor een te oud karretje, dan kan goedkoop wel eens duurkoop worden!

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » do 08 dec 2016, 17:35

Autheo schreef:
mvgard schreef:Ik weet het beter gemaakt.
Eerst een jaar sparen, en niet gaan voor minder dan mijn originele doel.
Geen gezeik en gezeur, dit is namelijk wat er altijd gebeurd.

Desnoods houden jullie er er mij met z'n alle aan dat ik door moet gaan, mocht ik nog zo'n moment hebben ;)

Gewoon doorgaan met het plannen maken, maar op basis van up/mii/citigo.
JUST DO IT!
Ik denk dat ik mezelf nu te ver doorvoer in gedachten, te snel wil. Dat is nooit goed.
Tom, damian jullie hebben allebei gelijk...
Het probleem is gewoon dat ik zo gigantisch enthousiast ben over auto's en het rijden daarvan, dat ik NU wil.

Het liefst wil ik gewoon lekker bij jullie horen ;)

We moeten nodig gewoon een/twee maandelijkse meetingen organiseren, dan wordt het gemis tenminste nog draaglijk. :dance:

(Excuseer de hersenspinsels die hier in de rondte vliegen, maar zo kom je uiteindelijk wel tot de beste motivatie, goed onderbouwd) :whistle:
Als ik jouw verhaal zo lees, lijkt het me toch slim om inderdaad bij je eerste plan te blijven: een jaar sparen, en dan voor een Vagling gaan. Juist omdat je hoe dan ook aanpassingen moet laten maken, kost je dat in verhouding voor een oude goedkope auto veel meer dan voor een goede auto die je nog jaren van dienst kan zijn. En voor zover ik weet zitten in de UK auto's de pedalen niet andersom, dus zul je die dan ook moeten aanpassen.
Bij oude auto's zul je altijd op veel hogere onderhoudskosten uitkomen. En dan kan al vlug een hogere aanschafprijs van een betere auto uiteindelijk veel voordeliger zijn. (Tenzij je zelf een sleutelaar bent, en alles zelf kunt doen. Maar ik dacht niet, dat dat voor jou opgaat.)
Het zal lastig zijn, maar geduld lijkt me toch wel even het beste. Blijft nog één ding staan: je zult toch echt regelmatig moeten rijden, om ervaring op te doen, en niet weer kwijt te raken wat je hebt opgebouwd. Mag je in een willekeurige automaat rijden, of moet die persé zijn aangepast? In het eerste geval zou je zo nu en dan een automaat kunnen huren voor een dag. Maar als dat laatste het geval is, zou ik hoe dan ook proberen om bijvoorbeeld je rijschool te vragen, of je met enige regelmaat de aangepaste auto zou mogen huren. Tja, dat zal ook wat kosten. Maar een jaar lang wachten zonder te rijden, lijkt mij beslist af te raden. Reken dan ook die kosten mee in het totale plaatje, dan kan waarschijnlijk het moment van aanschaf nog wat eerder in beeld komen. Maar ga niet voor een te oud karretje, dan kan goedkoop wel eens duurkoop worden!
Ik MOET in een automaat met aanpassing rijden, helaas... ik ben wel erg hard op zoek naar een manier om een makkelijke oplossing te faciliteren doormiddel van een soort aangepast pedaal dat ik vastschroef aan het normale pedaal, maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
Iedere auto is anders. Ik hou me dan ook warm aanbevolen voor iemand die me hier een eindje mee op weg zou kunnen helpen, met een oplossing die mobiel en te verwijderen is. Het kan nooit écht vreselijk ingewikkeld zijn.
Het zou me in ieder geval zoveel meer kans om te rijden (en te sparen), want op dat moment wordt iedere auto bereikbaar.

Dan zou ik in alle auto's kunnen rijden. zolang ie maar zelf schakelt, en stuurbekrachtiging heeft. Want wat jullie altijd is afgeleerd mag ik wél! lekker eenhandig sturen ;) het werd me zelf aangeraden op het examen :think:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
lupocor
Vagling liefhebber
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 04 sep 2015, 09:30

Re: Vaglingdagboek

Bericht door lupocor » do 08 dec 2016, 20:51

is het niet mogelijk om een linksturende auto aan te passen naar wat jij wilt en eigenlijk moet.
weet niet of dat duur gaat worden maar dan kun je er over een jaar/paar jaar wel eentje kopen in nederland of duitsland ,dus dan is het aanbod ook groter.
als je nu een auto koopt om nu al te kunnen rijden(geen vagling) dan zou het zonde zijn van het geld en duurt het nog langer voor je een vagling kunt kopen.
ook kun je dan inderdaad ook nog voor onverwachte kosten komen te staan en dan duurt het nog langer.

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » do 08 dec 2016, 20:54

Als het CBR dit okay vind, ben ik de gelukkige man ter wereld :dance: :clap:
Bijlagen
Unknown-1.jpeg
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Autheo » do 08 dec 2016, 21:46

mvgard schreef:Als het CBR dit okay vind, ben ik de gelukkige man ter wereld :dance: :clap:
Heb je daar dan weer speciale toestemming van het CBR voor nodig?

Ik zag een youtube filmpje hierover, en het lijkt niet al te ingewikkeld om dit te installeren als portable device. Maar hoe stevig het echt is, en of het niet kan verschuiven bij plotselinge beweging, kan ik niet zo direct zien:
https://www.youtube.com/watch?v=GO99ScetjTA

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » do 08 dec 2016, 22:09

Autheo schreef:
mvgard schreef:Als het CBR dit okay vind, ben ik de gelukkige man ter wereld :dance: :clap:
Heb je daar dan weer speciale toestemming van het CBR voor nodig?

Ik zag een youtube filmpje hierover, en het lijkt niet al te ingewikkeld om dit te installeren als portable device. Maar hoe stevig het echt is, en of het niet kan verschuiven bij plotselinge beweging, kan ik niet zo direct zien:
https://www.youtube.com/watch?v=GO99ScetjTA
Hopelijk doet sterk klittenband in een automat wonderen!
Ik bel morgen het cbr of dit ("dit" is de oplossing, niet de portability) mag. als ze ja zeggen hoef ik verder niets te doen, het enige wat dan nog moet gebeuren is bestellen. :lol:
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » vr 09 dec 2016, 09:28

Zou mooi zijn als het zo snel opgelost kan worden. Ik denk dat je er verstandig aan doet om gewoon eerst een jaar te sparen. Houd ook rekening met het feit dat je met het aankoopbedrag er niet bent. Je moet wel wat achter de hand houden voor als er iets gebeurd. Je hebt een eigen onderneming, gedraag je dan ook als een ondernemer en zorg dat je binnen een jaar een representatieve bedrijfsauto aan kunt schaffen! :mrgreen:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 09 dec 2016, 09:48

Petrolhead Tom schreef:Zou mooi zijn als het zo snel opgelost kan worden. Ik denk dat je er verstandig aan doet om gewoon eerst een jaar te sparen. Houd ook rekening met het feit dat je met het aankoopbedrag er niet bent. Je moet wel wat achter de hand houden voor als er iets gebeurd. Je hebt een eigen onderneming, gedraag je dan ook als een ondernemer en zorg dat je binnen een jaar een representatieve bedrijfsauto aan kunt schaffen! :mrgreen:
Natuurlijk ga ik dat doen, ik ben van plan om sowieso een half jaar verzekering en wegenbelasting achter de hand te houden, mocht er wat zijn... zoniet? Dan kan ik mijn maandelijkse kosten zonder problemen betalen... En natuurlijk elke maand een bedrag opzij zetten!
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 09 dec 2016, 11:06

Goed nieuws! In principe zijn er geen regels over hoe precies de oplossing wordt uitgevoerd, dus met andere woorden. Het mag!
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » vr 09 dec 2016, 12:16

Dat is goed om te horen, mocht je een auto kopen die je langere tijd gaat rijden zou mijn voorkeur altijd uitgaan naar een vaste inbouw in plaats van een losse plaat maar goed om te weten dat het kan.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
lupocor
Vagling liefhebber
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 04 sep 2015, 09:30

Re: Vaglingdagboek

Bericht door lupocor » vr 09 dec 2016, 14:01

hier nog wat meer daarover.
https://www.wellcoll.nl/auto-aanpassing ... pklapbaar/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bevercarproducts.nl/producte ... baar-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 09 dec 2016, 14:41

Petrolhead Tom schreef:Dat is goed om te horen, mocht je een auto kopen die je langere tijd gaat rijden zou mijn voorkeur altijd uitgaan naar een vaste inbouw in plaats van een losse plaat maar goed om te weten dat het kan.
Thanks ;) De losse plaat is dan ook alleen voor huurauto's en leenauto's waardoor ik tot de nieuwe auto komt, mijn vaardigheid kan blijven bijhouden. in een normale automaat.


Hier komt klittenband onder die in de matten blijft hangen waardoor het niet meer los zit.
De inbouw komt in de vervanger van de zafira :)
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Tom Westendorp » vr 09 dec 2016, 18:05

Alweer een website klant binnen? :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Vaglingdagboek

Bericht door Autheo » vr 09 dec 2016, 19:19

mvgard schreef:
Petrolhead Tom schreef:Dat is goed om te horen, mocht je een auto kopen die je langere tijd gaat rijden zou mijn voorkeur altijd uitgaan naar een vaste inbouw in plaats van een losse plaat maar goed om te weten dat het kan.
Thanks ;) De losse plaat is dan ook alleen voor huurauto's en leenauto's waardoor ik tot de nieuwe auto komt, mijn vaardigheid kan blijven bijhouden. in een normale automaat.


Hier komt klittenband onder die in de matten blijft hangen waardoor het niet meer los zit.
De inbouw komt in de vervanger van de zafira :)
Mooi te horen dat het CBR niet moeilijk daarover doet. Lijkt me een handig hulpmiddel om op die manier tijdens het sparen voor je Vagling toch je rijvaardigheid bij te kunnen houden! Zeker doen, zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » vr 09 dec 2016, 21:41

Petrolhead Tom schreef:Alweer een website klant binnen? :D
Yes, eentje ;) 2017 wordt m'n jaar, gehele reboot aanstaande.
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Vaglingdagboek

Bericht door mvgard » ma 02 jan 2017, 12:58

Update:

Mijn eigen pedal box maken?

Zo Heren, Dames! Feestdagen overleeft? Op naar de goede voornemens!

Ik heb eigenlijk maar een goed voornemen, ik wil rijden.
Nu heb ik gekeken naar de oplossing van Able Motion Mobility, als te zien in dit topic.
Dit is in principe een doenbare oplossing, maar hij is erg duur. (zo'n 300 euro), en dan heb je wat mij betreft geen elegante oplossing.
Dus wat doe je op het moment dat er geen elegante oplossing is? Je gaat zelf aan de slag!

Op het moment ben ik druk bezig om CAD templates te selecteren, en ik hoop een soort race inspired floor box te ontwerpen. (Zoals de template nu staat is hij standaard, het middelste pedaal moet er dus uit voor de rem, en rechts moet er achter het pedaal een constructie worden toegevoegd om daadwerkelijk gas te geven.)
Je kunt natuurlijk zeggen dat niemand het ziet.... Tja, mijn oog wil ook wat ;)

Ik blijf in dit topic mijn "build" updaten!
Bijlagen
Screen Shot 2017-01-02 at 12.39.19 PM.png
Screen Shot 2017-01-02 at 12.39.19 PM.png (68.48 KiB) 4186 keer bekeken
Screen Shot 2017-01-02 at 12.40.18 PM.png
Screen Shot 2017-01-02 at 12.40.18 PM.png (62.34 KiB) 4186 keer bekeken
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Plaats reactie