@Guy: dat was inderdaad geen overbodige luxe geweest. Even kijken hoe we dat gaan oplossen.
@ Nijntje: zoals je kunt lezen is dit de eerste auto in Nederland met Alba Nappa Eco leder. Er zijn zat mogelijkheden voor dit soort bekledingen ook buiten Alba om. De reden voor mij om juist voor Alba te kiezen is omdat deze bekleding niet een losse hoes is die over de bestaande stof wordt getrokken maar deze bekleding op dezelfde wijze als de fabriek op het bestaande schuimpakket wordt gemonteerd. Dat je onderaan de zittingen kunt zien dat het materiaal wat dikker is dan de stof die Volkswagen gebruikt lijkt me evident. Het is een compleet ander materiaal dan de dunne stof die normaliter op de stoel zit. Foto's zijn overigens wel gemaakt voordat de montage helemaal klaar was. Het ziet er inmiddels nog strakker uit.
@ Ed-up!: zie bovenstaande, de plooien zijn er grotendeels uit. Ik was iets te vroeg met foto's maken. Stoelverwarming had ik al en was dus niet nodig.
@lupocor @ arnout: het zou inderdaad minder warm moeten zijn dan gewoon leder. Ik ga het meemaken. Koud in de winter is het in ieder geval wel.
@ de rest: thanks voor de complimenten mochten er verder nog vragen zijn ben ik uiteraard graag bereid die zo goed mogelijk te beantwoorden.