BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » za 10 okt 2015, 07:33

@arnout84, eens dat de pasvorm niet bij het origineel in de buurt komt. Maar door de unit op verschillende plekken te 'begeleiden' tijdens het vastzetten kreeg ik ze er uiteindelijk wel mooi in.

Ik heb juist de indruk dat het plastic waarvan de units gemaakt zijn iets dunner of iets is. Maar wat dat betreft heb je wel een punt
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

JuuL
Vagling liefhebber
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 08 mei 2015, 14:43

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door JuuL » zo 11 okt 2015, 09:05

Zeer mooie upgrade! Ga hier wel even over nadenken, ziet er toch wel heel vet uit :D :dance:
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door arnout84 » zo 11 okt 2015, 09:44

Bobmii schreef:@arnout84, eens dat de pasvorm niet bij het origineel in de buurt komt. Maar door de unit op verschillende plekken te 'begeleiden' tijdens het vastzetten kreeg ik ze er uiteindelijk wel mooi in.

Ik heb juist de indruk dat het plastic waarvan de units gemaakt zijn iets dunner of iets is. Maar wat dat betreft heb je wel een punt
Ja klopt, goed aandrukken en dan "spelen" met de vleugelmoer zeg maar. Dan komen ze er strakker in

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door arnout84 » zo 11 okt 2015, 09:45

JuuL schreef:Zeer mooie upgrade! Ga hier wel even over nadenken, ziet er toch wel heel vet uit :D :dance:
*reclame modus aan*

Maak me los ;)

*reclame modus uit*

JuuL
Vagling liefhebber
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 08 mei 2015, 14:43

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door JuuL » zo 11 okt 2015, 11:29

arnout84 schreef:
JuuL schreef:Zeer mooie upgrade! Ga hier wel even over nadenken, ziet er toch wel heel vet uit :D :dance:
*reclame modus aan*

Maak me los ;)

*reclame modus uit*
Haha, helaas als ik ze ga kopen dan zal ik voor de smoke versie gaan. :)
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Tom Westendorp » zo 11 okt 2015, 13:10

Misschien iets voor Anjo? Ik vind het wel gaaf maar mijn up! wordt er niet sneller van dus heeft het voor mij geen meerwaarde.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Autheo » zo 11 okt 2015, 14:15

Petrolhead Tom schreef:Misschien iets voor Anjo? Ik vind het wel gaaf maar mijn up! wordt er niet sneller van dus heeft het voor mij geen meerwaarde.
Hé Tom, die 'dus' van je verbaast me een beetje. Jij hebt toch ook een armsteun? Daar wordt je up! ook niet sneller van, 'dus' zou die daarmee dan niet van meerwaarde voor je zijn? :lol:

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Tom Westendorp » zo 11 okt 2015, 17:01

Autheo schreef:
Petrolhead Tom schreef:Misschien iets voor Anjo? Ik vind het wel gaaf maar mijn up! wordt er niet sneller van dus heeft het voor mij geen meerwaarde.
Hé Tom, die 'dus' van je verbaast me een beetje. Jij hebt toch ook een armsteun? Daar wordt je up! ook niet sneller van, 'dus' zou die daarmee dan niet van meerwaarde voor je zijn? :lol:
Maar wel meer comfort. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » zo 11 okt 2015, 21:43

Lampen zien er beter uit dan de standaard achterlichten van een Mii, die heb ik qua design nooit echt mooi gevonden, dat is voor mij de meerwaarde.

En een up tunen, gezien de geringe vermogenswinst zie ik daar niet de meerwaarde van in, maar ieder zijn ding toch :D
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » vr 04 dec 2015, 14:58

Even een update; 92500 km staat er nu op de teller. Regelmatig zit ik naar een vervanger te kijken voor de Seat Mii, maar tot nu toe heeft geen auto mij nog kunnen bekoren. Ik ga sowieso geen nieuwe auto kopen, is voor mij niet interessant gezien budget, afschrijving (ik heb nog geen auto langer dan 3 jaar gehad) etc. Tot nu toe heeft nog geen auto mij kunnen bekoren. De volgende auto's heb ik al naar gekeken;

- Alfa Romeo Mito; dit was echt een teleurstelling, met een gebroken hart kwam ik terug van de bezichtiging. Visueel echt een plaatje om te zien, maar de afwerking in het interieur kan écht niet, wat een goedkoop materiaal gebruik. Wist niet dat er in kunststof nog zoveel verschil zat.

- Volkswagen Golf 6: Erg goede auto maar ook erg saaiiiii (gaap)

- Volkswagen Eos: Model heeft mij altijd al aangesproken, ik ging proefrijden in de regen en het dak lekte ergens bij het schuifdak; advies van mijn meereizende monteur: NIET DOEN. Lekt het dak eenmaal, dan blijkt het nogal moeilijk op te lossen.

kortom ik weet het even niet, voorlopig nog maar de Mii
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Autheo » vr 04 dec 2015, 18:52

Als je Mii je goed bevalt, waarom zou je dan naar iets anders kijken? Vanwege die 92.000 km? Eric de Bree (ook een forumgenoot), laat in z'n review zien dat hij al 123.000 km zonder noemenswaardige problemen heeft gereden met z'n Vagling. Hij wil op naar de 2 ton, waarom ook niet?
http://www.autoweek.nl/autoreview/35626/skoda-citigo-10-60pk-greentech-ambition

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » vr 11 dec 2015, 13:03

Dag Autheo,

Heb inderdaad toch de keuze gemaakt voorlopig door te rijden met de Mii. Als ik echt kritisch ga kijken wat voor auto ik nodig heb, kom ik toch weer op een a-segment auto uit. Bovenop de inruil heb ik maar een beperkt budget dus de auto zou inclusief inruil maximaal 11-12k mogen kosten.
Dit was al een duur jaar; huis gekocht, vakantie en de eerste 3 weken van januari weer naar Thailand.
Aangezien ik een Jan Modaal ben toch maar even verder sparen :D

Trouwens is de Mii tot nu toe ook de enige auto zonder ergernissen of iets dergelijks en ben ik verassend genoeg nog steeds erg tevreden met de auto... dus ik moet mijzelf maar aanleren om niet direct naar andere auto's te kijken, wanneer het gaat kriebelen.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Autheo » za 12 dec 2015, 12:38

Hoi BobMii,
Tja, als je een autoliefhebber bent, zal het vast wel eens vaker kriebelen. Herken dat, maar ja, bij mij blijven dan toch maar de portemonnee en de ratio leidend. Ik kijk wel regelmatig om me heen, voor het geval ineens een andere keuze gemaakt moet worden. In het huidige verkeer weet je maar nooit wat er gebeurt, en als je geen dag zonder auto kunt, moet je wel voorbereid zijn. Maar mij bevalt de Mii ook prima!
Zag trouwens in je updates dat bij de foto's van je led achterlichten ineens die plastidip diffusor verdwenen is. Stond wel mooi, vond ik, maar blijft het misschien toch niet netjes?

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door damianw26 » di 15 dec 2015, 14:29

Wauw! wat een gave mii! Erg mooie en leuke aanpassingen, met name de LED achterlichten en de prachtige bekleding. Veel plezier nog met de mii :mrgreen:
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » di 15 dec 2015, 16:37

Iedereen wil ik bij deze alvast excuseren voor mijn wispelturigheid, maar het onverwachte is toch gebeurt.

Gisteren werd ik gebeld door een oud collega; hij zocht een auto voor zijn vrouw en vroeg of ik misschien nog wat voor hem wist. Eigenlijk meer voor de grap gereageerd dat mijn Seatje wel te koop was, en hem een prijs genoemd. Toen is alles heel snel gegaan, na een telefoongesprek van 10 minuten stond het geld al op mijn rekening. Auto ga ik vanavond bij hem afleveren.

Omdat ik toch voor woon-werkverkeer afhankelijk ben van een auto wilde ik eerst een goedkoop autootje snel kopen. Toen kwam het andere toeval op mijn pad en kreeg ik zelf een Golf 6 aangeboden uit 2009, rijk in de opties met net een ton op de teller. Ook hier gingen de onderhandelingen heel snel.

Resultaat, gisteren in één dag mijn Seat verkocht en een Golf terug gekocht. Zaterdag ophalen.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
martijn_koevermans
Forum newbie
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 14:49
Locatie: Zevenbergen

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door martijn_koevermans » wo 16 dec 2015, 13:08

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!!
Veel goede en veilige kilometers toegewenst.

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door damianw26 » wo 16 dec 2015, 15:52

Zo dat kan snel lopen. Wat hangt er voor motor in je golf 6?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Bobmii » wo 16 dec 2015, 19:14

@damianw26

Is een 1.4 benzine
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door damianw26 » wo 16 dec 2015, 19:47

Fijn motortje als het de 1.4 TSI is, veel plezier met de golf
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Guy
Forum newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 26 apr 2015, 15:38

Re: BobMii: Seat Mii Style Chic UPDATE LED ACHTERLICHTEN

Bericht door Guy » vr 18 dec 2015, 12:12

damianw26 schreef:Fijn motortje als het de 1.4 TSI is, veel plezier met de golf

zijn reputatie is alleen niet zo best.

Plaats reactie