Nog 1 1/2 uur

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door dubbel-UP! » za 07 apr 2012, 12:10

RonaldNL schreef:Met de tijd komen er zeker LM velgen onder maar potje is nu ff leeg en wil ook nog ff op vakantie vd zomer dus voor nu vind ik het even goed , en die doppen zijn in het echt helemaal niet verkeerd hoor.. Maar komen doen ze tzt wel :D

En volgende week langs dealer dan is nieuwe spiegelglas er er zat idd ook bij mij een verkeerde in :) naja kan gebeuren dus iedereen die zn Up krijg check je spiegel :D
Dat is dan nummer 2 met een Engelse spiegel. Omruilen is in 2 minuten gedaan. Als je weet hoe het moet natuurlijk.
Ze kunnen die er uit klikken, kabeltjes van de verwarming omsteken en weer erin klikken.
Althans zo ging het bij onze black-up!

Veel plezier met je mooie UP! Heb je trouwens nog een foto van de bekleding?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door RonaldNL » za 07 apr 2012, 13:16

TnX ja idd de UP in de showroom had ook een verkeerde trouwens ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de bekleding + nieuwe LED binnenlicht :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door dubbel-UP! » za 07 apr 2012, 14:04

Dat is dus 3 (spiegel),

Mooie bekleding trouwens!

Hoe gaat dat eigenlijk met dat LED binnenlicht, het standaard lampje dimpt bij aan- en uitgaan.
Gaat dat ook bij zulk LED-je?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door RonaldNL » za 07 apr 2012, 14:54

De LED werkt precies zo :D heb ook nog een blauwe liggen was in Corrado wel gaaf gezicht maar daar bleeft stroom door gaan dus accu probs steeds lag aan de houder niet de lamp dus in donker ook nog eens kijken denk ik :D blijf je lekker bezig ha ha
The Only Way is UP!

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door gupje » zo 08 apr 2012, 20:41

Hoi, wat is nou precies het probleem met de bestuurders spiegel? Is mij niet helemaal duidelijk.....
Moeten er stipplijntjes op zitten? (dus een dodehoek spiegel) Die zitten er bij mij iig niet op.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door dubbel-UP! » zo 08 apr 2012, 21:02

Bij een move-UP!, high-UP!, Black-UP! en White-UP! moeten zeker een asferische spiegel hebben.
Zo'n spiegel heeft aan de bestuurderszijde dan een stippellijntje.

(Zie folder: technische gegevens en prijzen)

Dit zou ik inderdaad maar eens checken, er zijn bij dit forum dus al 3 foute spiegelglazen aangetroffen (waarvan 1 bij 1 van onze UP!'s)
Anders even melden bij de dealer, de mijne is even omgewisseld (natuurlijk kostenloos) ;)
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door gupje » zo 08 apr 2012, 21:07

Thanx, ga morgen meteen ff checkn! En zo niet, dan maar weer naar de dealer!

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door dubbel-UP! » zo 08 apr 2012, 21:10

gupje schreef:Thanx, ga morgen meteen ff checkn! En zo niet, dan maar weer naar de dealer!
Weer? naar de dealer....

Whats -UP! dan, dat je er WEER naar toe moet.......
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door gupje » zo 08 apr 2012, 21:18

Hij had allemaal roestplekken van het transport die ik er zelf niet af kreeg, dus hij is helemaal opnieuw gepolijst, gewaxt etc...... Zie topic bij exterieur.
En gelukkig ook, nog een keer naar dealer, omdat pid binnen was!! Super, dat ik nu draadloos muziek van mijn iphone kan afspelen en bluetooth bellen.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door dubbel-UP! » zo 08 apr 2012, 21:21

Welke kleur heb jij?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door gupje » zo 08 apr 2012, 21:30

Candy white. Dus je zag ze heel goed. Maar de dealer had het ook bij een zwarte gehad.

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door belhamel » ma 09 apr 2012, 20:51

net gekeken heb ook geen asferische spiegel op de high up dus ook naar de dealer !

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door RonaldNL » ma 09 apr 2012, 22:50

Heb toch maar een bericht gestuurd naar VW hierover kunnen ze het meenemen in de afleverbeurt controle spiegel :D
The Only Way is UP!

gupje
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 20:20

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door gupje » di 10 apr 2012, 09:46

Bij mij ook geen asferische spiegel!
De dealer (niet mijn eigen contactpersoon) Zei dat in geen enkele Up uit de showroom dit zat. Dus dat de daadwerkelijke uitvoering wel eens anders kon zijn dan wat in de folder staat?! Morgen maar even met eigen verkoper bellen....... En regelen dat er een op komt! Staat idd wel in folder en technische beschrijving dat het standaard is op move-up.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door Ron UP » di 10 apr 2012, 11:53

Vanmorgen ook eventjes contact gehad met mijn dealer, dat ze de move en high ups wel moeten checken voordat ze opgehaald worden door klanten, waaronder ik zelf dus :D
Hij was blij met mn opmerking ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door Tess » di 10 apr 2012, 15:33

WAUW !!!! Wat is hij mooi....... !!!!!!
Kan niet wachten tot dat mijn rode UP straks voor de deur staat!!!!!! :D :D :D
Jij hebt vast genoten met je up dit paas weekend!

Vraagje? Heb jij toevallig al rond gekeken hoe je deze rode kleur het beste mooi houd? Wij zijn al aan het kijken op internet maar kan nog niet het juiste middel vinden.

Jij lekker genieten met je UP!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door RonaldNL » di 10 apr 2012, 15:48

Ja Tess hij i szo verschrikkelijk super :D het rijden de kleur bomvol wat een luxe hoef je geen passat voor te kopen hoor :D heb er nu 225 km op staan voor me werk heb ik hem niet nodig in principe al was ik vanmorgen lui naja wou gewoon in me autootje haha het rood knalt er echt uit in de straat ook en hoop bekijks echt leuk.

Als je hem gewoon wast zorgt dat vogelpoep/boomhars er zsm af is en 1 keer per jaar een goede turtlewax beurt oid gaat het helemaal goed komen mijn vorige auto een VW Corrado was exact deze kleur ook LY3D Tornado Rood en die is pas sinds de laatste 2 jaar echt gaan verkleuren dta kwam door slechte spuitbeurd na schade en door versloffen van mezelf omdat ik toch al aan kijken was voor andere maar daarvoor was hij nog bijna net zo mooi als d eUp nu qua kleur en toen was hij al 20 jaar oud. Naast dat is d esamenstelling van oa deze kleur anders (beter) dan de vroegere rode kleuren dus komt goed :)

Wanneer krijg je de jouwe ? ook de Move ? Laat ej bestuurders buitenspiegel checken zat bij mij en ook anderen verkeerd glas in.. (moet asferisch zijn)
The Only Way is UP!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door Tess » di 10 apr 2012, 21:04

Hoi Ronald,

Je hebt dit weekend al aardig wat km's mee gereden! Volgens mij krijg ik dezelfde UP als jouw, move up, rood, bm, executive pakket met allweather banden.
Toen jij je UP kreeg heb ik mijn UP besteld dus ik moet er nog even op wachten.(week 22). Heb jij er lang op moeten wachten?
Ik zal alle tips meenemen hier als ik hem tegen die tijd op ga halen.
Jij heel veel plezier!
Groetjes Tess
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door RonaldNL » di 10 apr 2012, 21:37

Ik heb hem op mijn verjaardag besteld :D 26 januari geleverd 6 april maar hij was +- week eerder al bij dealer binnen maarja werk he :D zeg maar 2 maanden gewacht das heel netjes vind ikzelf.
The Only Way is UP!

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Nog 1 1/2 uur

Bericht door TOP UP! » zo 22 apr 2012, 19:25

RonaldNL schreef:Met de tijd komen er zeker LM velgen onder maar potje is nu ff leeg en wil ook nog ff op vakantie vd zomer dus voor nu vind ik het even goed , en die doppen zijn in het echt helemaal niet verkeerd hoor.. Maar komen doen ze tzt wel :D

En volgende week langs dealer dan is nieuwe spiegelglas er er zat idd ook bij mij een verkeerde in :) naja kan gebeuren dus iedereen die zn Up krijg check je spiegel :D
Hi Ronald,

Die doppen zijn zeker niet verkeerd! Zou een goede optie zijn voor als ik winterbanden met stalen velg koop. Ik vroeg mij af of het een wieldop met een naafdop is,of alleen een wieldop. Het witte vw logo op de dop lijkt namelijk hetzelfde als een standaard naafdop...

Plaats reactie