Mii My Style (Miiauw)

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Tom Westendorp » za 02 jan 2016, 20:58

Man man man! Hulde! Dat is voor niks! Veel veilige kilometers gewenst in je nieuwe bolide! Wat voor kleur wordt het?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » za 02 jan 2016, 21:01

Wat kleur betreft blijf ik bij alle kleuren in één (ook wel het 'nieuwe zwart' genoemd) ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Tom Westendorp » za 02 jan 2016, 21:09

Gaaf hoor! Mii 2.0 kunnen we dus wel stellen. Leuk dat je er ook echt op vooruit gaat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door TwitNour » za 02 jan 2016, 21:45

Super tof om te lezen! We zien de foto's vanzelf wel verschijnen! :D

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door N!jntje » za 02 jan 2016, 21:51

Nice een nieuwe! Dus ik zie je binnenkort weer terug hier met je mii ;)? Voor wat updates :D

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » ma 04 jan 2016, 21:24

Vandaag is het contract afgerond, en de levering afgestemd. We hebben afgesproken dat over ruim anderhalve week m'n vertrouwde Miiauw plaats maakt voor het jonkie: de Mii Sport Connect.
Behalve alle hiervoor al opgesomde extra's, zit er in die uitvoering bij het soundsystem ook nog een subwoofer. Die is op de plek van het reservewiel gemonteerd. Ik liet t.n.t. op die plaats altijd één band van m'n wisselset (zomer of winterband) als reservewiel in de auto. Maar om die nu los achterin te laten, lijkt me niet zo handig. In de auto luister ik meestal niet vaak muziek, en die zware bassen van een subwoofer denk ik wel te kunnen missen. Dus ik laat de subwoofer loskoppelen, zodat ik de plek weer voor het reservewiel beschikbaar heb.
Zie er naar uit om van de luxe te gaan genieten: heerlijk vooruitzicht. Ben benieuwd hoe de cruise-control me zal bevallen. Denk dat ik er in het spitsrijden niet al te veel profijt van zal hebben, maar wie weet. En parkeersensoren is voor mij ook helemaal nieuw, heb zelf nog nooit moeite met fileparkeren of achteruit parkeren gehad, dus afwachten maar of die piepjes het nog makkelijker gaan maken.
Robin, je vroeg of ik al over verdere updates heb nagedacht. Zal in ieder geval weer bij VAG-techniek wat instellingen laten aanpassen. Ook ga ik wel weer de grille met chroomstrip afwerken, vind ik net wat mooier staan. Maar andere updates weet ik nog niet zeker.

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door GunSpeed » di 05 jan 2016, 12:46

proficiat met je nieuwe aanwinst :clap: En een beetje meer luxe ben je al snel gewend hoor :D
up! Black BMT 75pk 3d

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door N!jntje » di 05 jan 2016, 13:55

GunSpeed schreef:proficiat met je nieuwe aanwinst :clap: En een beetje meer luxe ben je al snel gewend hoor :D
Helemaal mee eens!
Ik denk als ik het zo lees een hele leuke auto dus!
Als ik jou was zou ik zeker de subwoofer bij de hand houden (thuis of iets dergelijks) want natuurlijk is dit ding bij de verkoop altijd nog geld waard!
Over het reservewiel wat je verteld: Tsja er zit al een volledig setje bij wat ervoor zorgt dat je geen reservewiel nodig hebt. Maar ik snap dat je de bassen wel kunt missen. Die lichte brom van de 60 PK motor is natuurlijk :dance: :P

saunabeer84
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 14:48
Locatie: Den Helder/Eindhoven
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door saunabeer84 » di 05 jan 2016, 18:12

Maakte het jou veel uit of je een Mii wilde hebben of een Citi of een Up.
Volkwagen was aan het stunten met een 1000 euro extra inruilpremie boven op de inruilprijs. Moet eerlijk zeggen dat ik puur vanwege de prijs onder de streep heb gekocht, maar ook flink aan het shoppen geweest ben. Tegenwoordig wilt iedere dealer een klant aanwerven, dus jaa leuk uitspelen.

Heb je inmiddels je nieuwe Mii al binnen of wacht je ook op de aflevering?
5 deurs Take Up, 1.0 60 pk BMT, wit, radio cd airco.
Kenteken: HV-684-K

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » di 05 jan 2016, 21:47

@ Gunspeed:
Inderdaad, luxe zal wel snel wennen. Toen ik een proefrit met een andere auto maakte, kon die al niet tippen aan het comfort wat ik met de Vagling gewend was. Tja, het risico van nog meer luxe is wel, dat je daarna waarschijnlijk niets minder meer wil...

@N!jntje:
Klopt dat die plakset er in zit, maar als je dan een lekke band hebt en het goedje bij pech gebruikt heb, kun je de band daarna niet meer fatsoenlijk repareren. Liever dus een reserve band. En ik zal die subwoofer zeker bewaren, dan blijft bij inruil de auto origineel.

@Saunabeer84:
Maakte mij ook niet uit welke van de 3 Vaglings het zou worden, mijn dealer heeft ze alledrie. Maar het aanbod met de Mii Sport Connect was het aantrekkelijkst! Binnen twee weken verwacht ik ervan te genieten! En nu lekker de voorpret.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Tom Westendorp » wo 06 jan 2016, 08:38

Echt mooi werk. Ik hoop nog steeds dat op de autosalon van Genève de up! TSI onthuld wordt al kan dat zomaar een slachtoffer worden van de perikelen door de sjoemel-crisis.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » wo 06 jan 2016, 22:24

Heb nog eens even zitten vergelijken wat op dit moment nu de verschillen zijn tussen de Vaglings. Het blijft zo dat elk merk zo z'n 'eigen' standaarduitvoering en optie-mogelijkheden biedt.
De Mii Sport Connect en de High up! zijn wat uitvoering betreft bijna identiek. Alleen bij de up! moet je de airco dan nog als optie erbij kiezen. Het geluidssysteem is hetzelfde (bij de up! heet het dan Fender). Voor de up! betaal je dan wel meer, waarbij dan ook meer verschillende interieurkleuren gekozen kunnen worden.
Voor zover ik kon nagaan komt de Citigo Style redelijk in de buurt, als je er wel extra opties bij kiest. De prijs ligt dan zo ongeveer op hetzelfde niveau van de Mii. Maar goed, wat je uiteindelijk onder de streep betaalt, hangt dan dus wel af van welke voorraadmodellen er zijn.
Als m'n nieuwe Mii er is, zal ik bij goede gelegenheid foto's maken. Nu alvast een 'algemeen voorproefje'
Mii Sport Connect 1.0.jpg
Mii Sport Connect 1.0.jpg (87.58 KiB) 8728 keer bekeken

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Tom Westendorp » do 07 jan 2016, 09:33

Mooi hoor! Mistlampen zijn ook tof! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » do 07 jan 2016, 20:23

Petrolhead Tom schreef:Mooi hoor! Mistlampen zijn ook tof! :D
Ach ja, staat wel leuk. Maar tot nog toe heb ik mistlampen nog nooit gemist bij mist waar ze toch voor bedoeld zijn ;)
Maar als ik me niet vergis, kun je bij VAG-techniek voor die lampen de bochtenverlichting laten instellen, of zou dat vanaf de fabriek al zo zijn? Hebben anderen met een Mii Sport Connect of High up! daar al ervaring mee?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Tom Westendorp » vr 08 jan 2016, 15:32

Klopt. Waarschijnlijk is die van jou de Bluemotion tegenhanger van Seat dan zou het moeten kunnen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Jos Bosch » vr 08 jan 2016, 20:52

Theo,

Veel plezier met je nieuwe Seat.Hopelijk kunnen we hem een keer bewonderen bij een meeting.

En de CC kan je ook in de stad gebruiken.Rij je nooit te hard.Want de boetes zijn weer behoorlijk verhoogd.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » za 09 jan 2016, 22:37

Jos, jij zou toch de meeting organiseren, zodat je ook met jouw Seat kan komen? Laat maar weten wanneer de meeting is, kunnen we wederzijds onze nieuwe Seats bewonderen. ;)
Heb vandaag m'n Miiauw klaar gemaakt voor de 'wissel'. Het aftellen is begonnen... :)

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Mii My Style (Miiauw)

Bericht door Autheo » za 16 jan 2016, 22:16

Vandaag was het zover. Na 88.636 km heb ik m'n Miiauw bij m'n dealer achtergelaten en m'n nieuwe Mii Sport Connect meegenomen. Daarover verder in een nieuw topic: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=5099

Plaats reactie