Helemaal in mijn nUp!jes

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » do 22 mar 2012, 21:53

YES! Heb mijn up! binnen! De eerste 300 km al gemaakt in een dag met een gemiddelde van 5,2/100km met een 75pk (niet bluemotion) High-up!
Beetje balen dat de PID nog nageleverd wordt (waarschijnlijk binnen 2 weken), maar dat doet niet af aan het rijgenot. Een cadeautje hebben is immers minder leuk dan er naar te verlangen. Wordt t plezier een beetje opgeknipt in twee delen.

Ben erg onder de indruk van het rijgedrag op de snelweg. Heerlijk stil en bij accelereren een rauwe brom. De stoelen zijn ook super; aan 1 stuk gereden zonder een verveeld gevoel (lees: af en toe even strekken omdat je stijf wordt) in mijn onderrug. Maar misschien is dit laatste wel psychologisch.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door eas » do 22 mar 2012, 21:59

dat is mooi ! , en ja het weggedrag op de snelweg viel mij ook al op bij mijn proefrit
dat rijd echt erg goed , veel veilige kilomters hoor !
en foto's zijn we gek van ;)
meteen ff een vraagje bij mijn polo als daar de ramen nog openstaan en ik doe de auto opslot met de afstandsbediening
en ik hou het knopje sluiten in dan gaan de ramen automatisch omhoog , is dat bij de up ook ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » do 22 mar 2012, 22:04

Ik ga 't morgen voor je proberen eas!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » do 22 mar 2012, 22:04

Oh ja! En bedankt nog!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door eas » do 22 mar 2012, 22:07

Afbeelding
oja zit er ook een comfortstand op ? ik bedoel een klikje en hij gaat automatisch naar beneden of naar boven ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » do 22 mar 2012, 22:43

Nee.. Dat helaas niet. Minpuntje. Ik was ook gewend een handvat (bovenaan bij het raam) te hebben aan de kant van de bestuurder, die zit alleen nog maar aan de bijrijderskant...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door eas » do 22 mar 2012, 22:50

High-up! schreef:Nee.. Dat helaas niet. Minpuntje. Ik was ook gewend een handvat (bovenaan bij het raam) te hebben aan de kant van de bestuurder, die zit alleen nog maar aan de bijrijderskant...
samen met het knopje voor het rechterraam ... :|
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Bryan » do 22 mar 2012, 22:58

Hi,


Kom op hoor ze moeten wel ergens op bezuinigen he. Er moet ook nog geld verdient worden door vw, anders kunnen ze die auto net zo goed weg geven :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » do 22 mar 2012, 22:59

Dat is de andere kant van de medaille. Je hebt gelijk, ik moet niet zeuren.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door up! » do 22 mar 2012, 23:04

Fijn dat je je nu ook kunt genieten in je uppie! :) Je slaat de spijker op zijn kop, het comfort op de snelweg is fantastisch, en daar dragen de stoelen ook aan bij :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Bryan » do 22 mar 2012, 23:17

High-up! schreef:Dat is de andere kant van de medaille. Je hebt gelijk, ik moet niet zeuren.
ik zat je alleen te dollen hoor :D ;)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Ron UP » vr 23 mar 2012, 05:00

Super dat je je up hebt en lekker tevreden bent. Hou m netjes he !! Ik kan niet wachten tot ik mijn uppie krijg haha

Veel geluk ermee !!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » vr 23 mar 2012, 17:00

Het wordt een beetje later met de foto's. Denk morgen.

De claxon is trouwens ongelofelijk hard! Klinkt net zo hard als de claxon van een Passat.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Ron UP » za 24 mar 2012, 10:16

Hey ,ik zag dat je geen bluemotion heeft gekozen, heb je dat met een speciale reden gedaan?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » zo 25 mar 2012, 19:05

He Ron Up!
toen ik de up! bestelde begreep ik dat het een stuk langer duurde voordat de bluemotion geproduceerd zou worden.
Ik heb mijn auto aardig goed kunnen verkopen, bij gratie van een maximale wachttijd van 3 maanden voor de koper. De Bluemotion viel daarop af..
Daarnaast noemde mijn dealer dat het start-stop systeem een goed systeem is, maar dat een aantal monteurs aangeeft dat met de eerste lichting start-stop systemen in andere modellen redelijk vaak (kleine) motorschade optreed.. Maar daar had ik het niet voor gelaten omdat dat allemaal binnen de coulancerregeling van VW valt.

Zodoende!

Groet!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Ron UP » zo 25 mar 2012, 19:32

Ok duidelijk!! Maar wat voor evt motorschade werd er aan gegeven dan??
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door Bryan » zo 25 mar 2012, 20:34

Ron UP schreef:Ok duidelijk!! Maar wat voor evt motorschade werd er aan gegeven dan??

Ben ik ook benieuwd naar :oops:

Bryan

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door belhamel » zo 25 mar 2012, 23:46

wat een monteur mij vertelde was dat de startmotor veel te verduren heeft en bij een diesel ( dus nvt ) de turbo dit ivm de smering

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door High-up! » ma 26 mar 2012, 07:26

Bryan schreef:
Ron UP schreef:Ok duidelijk!! Maar wat voor evt motorschade werd er aan gegeven dan??

Ben ik ook benieuwd naar :oops:

Bryan
Goedemorgen!
Ik zou het jullie eerlijk gezegd niet durven zeggen.. Het eerstgenoemde argument was voldoende voor mij.
Binnenkort ga ik mijn PID nog ophalen en zal kijken of hij er is om t te vragen.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Helemaal in mijn nUp!jes

Bericht door RonaldNL » ma 26 mar 2012, 15:51

BMT heeft geen problemen , dat was alleen met de allereersteversie van BMT die uitkwam en dat is al weer even geleden was geeneens echt BMT maar wel voorloper start/stop in de jawel Golf-3 , denk dat die monteur daar een trauwma van heeft overgehouden ;-)
The Only Way is UP!

Plaats reactie