HighUp!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Henk1200
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 18:51

HighUp!

Bericht door Henk1200 » do 16 feb 2012, 18:59

Hallo iedereen,

Ik heb in januari mijn Up besteld. Het is een High Up 75 Pk Bluemotion met het executive pakket erbij. De kleur wordt zwart en het interieur wordt dots zwart-antraciet. Dit is mijn eerste auto die ik in mijn leven gekocht heb en daarom word het werkelijk een verassing. Ik zit nog te twijfelen of ik het dynamic pakket erbij neem omdat de triangle velgen toch nog iets mooier zijn dan de spoke. Ook zijn ze natuurlijk 1 inch groter. Wat zouden jullie nemen dynamic pakket met triangle velgen of gewoon standaard velgen?
| HIGH UP! | BlueMotion | 75 PK | Executive pakket | Zwart | Dashboard Zwart |

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: HighUp!

Bericht door High-up! » do 16 feb 2012, 19:02

Als je het geld voorhanden hebt een dynamic pakket wat mij betreft. Als weet ik niet of je ook een drive pakket hebt en maps en more?
Als het je niet uitmaakt is het misschien ook nog wel de moeite een fake-leren pakket te nemen.. Hoor hier weinig mensen over en is misschien uiteindelijk (als je hem weer verkoopt) wel onderscheidend t.o.v. andere up!'s.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: HighUp!

Bericht door High-up! » do 16 feb 2012, 19:02

Welkom trouwens!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: HighUp!

Bericht door JuP ! » do 16 feb 2012, 19:09

Welkom Henk op hét Up! forum van de Benelux...!!


Velgen is een persoonlijke smaak. Ben zelf wel gek van de "classics".... :D
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: HighUp!

Bericht door up! » do 16 feb 2012, 19:27

Ik zou het dynamic pakket niet doen. Onderdeel daarvan is een sportonderstel en dat heeft de BM uitvoering meen ik al standaard! Je zou dus eigenlijk teveel betalen voor het pakket (als je het uberhaupt al kunt bestellen op een BM uitvoering). Tenzij je een korting krijgt bij het bestellen van dit pakket op een BM, dan kun je het alsnog overwegen als je echt die velgen wil hebben die in dat pakket zitten.

Overigens, ik heb ook een High Up BM gekocht en de velgen veranderd naar de Classic velgen (meerprijs slechts 290 euro :shock: ). Andere reden waarom ik geen dynamic pakket wilde is dat ik de verduisterde ramen echt niet mooi vind ;)
Laatst gewijzigd door up! op vr 17 feb 2012, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie